Hop til indhold

Black list

Featured Replies

Skrevet

Nu når der bliver lavet anmeldelser på os piger ville jeg da lige høre om der evt ikke findes et sted hvor man kan black liste jer mænd fx dem der tager røven på folk eller voldtager pigen for det jo ikke rart for nogen at blive udsat for 

Skrevet

Det ville give perfekt mening at pigerne i branchen lavede den slags.

Det åbenlyse problem er at kunderne typisk ikke har en annonce eller profil man kan linke til og jeg tvivler på at det er lovligt med en offentlig deling af andres mobilnumre. Men det ville give mening at dele numre og overvågningsbilleder i branchen. 

Skrevet

@MizzCille44 på Nympho er der vist et lukket forum, for de piger der har annoncer, hvad de skriver om med hinanden ved jeg ikke, men det kunne måske være det du eftersøger.

Skrevet
MizzCille44 skrev, for 5 timer siden:

black liste jer mænd fx dem der tager røven på folk eller voldtager pigen for det jo ikke rart for nogen at blive udsat for 

de skal anmeldes til politiet. 
søgeligt men det sker desværre mere end man skulle tro. 
ved nogle piger har whats app grupper. 

Skrevet

Du skal have fat i pigerne.

Evt prøv en pm til flere af dem.

Ku være optimalt, hvis der var Sweitz tilstande i DK og alle nye gpere automatisk blev indlemmet i en Gp kæde med blacklist af mænd, gode råd mm. 

Also there is a group for blacklist and girltalk at Nympho please make a report about this guy so we can help other girls! 

Redigeret 19. Marts, 2023 af Annika.Sofia.A

Screenshot_20240725_071259_Gallery.jpg

Skrevet
MizzCille44 skrev, for 9 timer siden:

Nu når der bliver lavet anmeldelser på os piger ville jeg da lige høre om der evt ikke findes et sted hvor man kan black liste jer mænd fx dem der tager røven på folk eller voldtager pigen for det jo ikke rart for nogen at blive udsat for 

Det er ulovligt at dele personoplysninger i det kontekst. Det er en politi-opgave at tage sig af voldtægter.

Skrevet
nillerniller skrev, for 1 time siden:

Du skal have fat i pigerne.

Evt prøv en pm til flere af dem.

Ku være optimalt, hvis der var Sweitz tilstande i DK og alle nye gpere automatisk blev indlemmet i en Gp kæde med blacklist af mænd, gode råd mm. 

Helt uforståelig kommentar. Er det mig eller er det ikke dansk du skriver?

Og hvad med alle de dovne skærmbilleder af andre tråde?  - det støjer så opsummer i stedet og link

Skrevet
  • Author

Jo jeg skriver skam dansk og det er ikke mig der har lagt skærm billeder op 

Men skal da helt klart tjekke nympho ud desuden kan jeg ikke se jeg har delt person oplysninger jeg har spurgt ind til noget jeg ønsker mere viden om og ja voldtægter skal anmeldes men der er også mange der ikke bliver der for kunne det jo være rart med en side hvor man kan dele sin erfaring og viden med andre ligestillede for uanset hvad man er skal man behandles ordenligt man er ikke et dårligere menneske bare fordi man er glædes pige tværtimod det er af min overbevisning havde vi ikke fantes havde der sku nok været mange flere voldtægter 

Skrevet
MizzCille44 skrev, den 25.7.2024 at 10:04:

Jo jeg skriver skam dansk og det er ikke mig der har lagt skærm billeder op 

Jeg tror at @Benarbejde respondere på @nillerniller´s kommentar......^_^

Skrevet
Benarbejde skrev, den 25.7.2024 at 09:05:

Helt uforståelig kommentar. Er det mig eller er det ikke dansk du skriver?

Det er bare dig, det er skrevet på fint og forståeligt dansk. 

Hvad er det ved @nillerniller' indlæg du ikke forstår? 

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er min forståelse at sådan et forum findes. Det skulle ligge bag en af de store annoncesider. Jeg ved det kun fordi jeg læste en artikel for nylig med en dom til to der havde overfaldet flere GPer. 

Derudover findes der 100% hemmelige Facebook grupper, med sådan et indhold. Hvis jeg var GP ville jeg tage fat i de etablerede bordeller og aftale nærmere om at få lavet en fælles. 

Risikoen er jo at man bryder dataforordeningen, ved detajler der kan identificere den enkelte. Det gælder jo også her. 

Jeg er selv nysgerrig på at få læst hvad der skrives på de hemmelige forums. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.