Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg ved Naya har været der et par gange før og de har været rigtig dejlige men idag var anderledes først engang hård massage med behandling af mine fødder/negle det er bare god til og så det lækkerste sex hvor man bare kan se på hende hvordan hun nyder det noget man bare skal prøve og opleve for det er der ikke mange der viser de gør det og ikke sidste gang jeg besøger hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dog ikke, men klippede tånegle og lavede en del som jeg nyd, hun kan dog have tendens til klippe neglene for meget, men der hyggelig

Redigeret af Ventil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes efterhånden også, at det meste af tiden bliver brugt på manicure, klipning af diverse behåring og middelmådig massage. Det er da også hyggeligt og blive nusset lidt, men der skal også være god til til action:D Hun har efterhånden været en del år i branchen og er måske også ved at kører lidt træt...helt forståeligt i øvrigt. Det er i min oplevelse efter de sidste par besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keegan skrev, for 6 timer siden:

det meste af tiden bliver brugt på manicure, klipning af diverse behåring

Besøgte Naya for nogle uger siden. 
Min oplevelse var noget anderledes. 
Efter lidt opvarming af mig, kys og blow, hoppede hun på og tog en rur i rutchebanen, ja sådan lød det. Du holder lige indtil jeg siger, sagde hun, og tog 2 ture mere, så må du godt, og 4 tur kørte af. Det var faneme sjovt og meget liderligt. 
Så var der manicure, pedicure,, trimning, massage og afsluttende blow og bad. 
Det tog små 2 timer, og mit smil holdt nogle dage :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...