Handsomegentlemancph 39 Skrevet 20. Juli Er der nogen, der ved hvornår, Serrano er tilbage i København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madsen37 43 Skrevet 20. Juli Hun er først tilbage sidst i september 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 20. Juli (edited) Hun rejste hjem i lørdags (jeg var der i fredags) så hun er nok tilbage igen om 2-3 måneder. Redigeret 20. Juli af Rushton justering 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 20. Juli Rushton skrev, for 7 minutter siden: 2-3 måneder Det bliver en cruel summer. /B 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 24. Juli ButterflyMan skrev, den 20.7.2024 at 19:07: Det bliver en cruel summer. /B De 2-3 måneder er kun et gæt baseret på hendes tidligere besøg i København de seneste par år. Men ja, hun er savnet i pauserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 831 Skrevet 25. Juli Hvem kan I anbefale som alternativ til Serrano? Jeg efterlyser lignende naturlig skønhed. /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rushton 458 Skrevet 26. Juli ButterflyMan skrev, for 18 timer siden: Hvem kan I anbefale som alternativ til Serrano? Jeg efterlyser lignende naturlig skønhed. /B Karla (den slanke, der findes også en anden Karla knap så slank) er lige så lækker og giver lige så god service. Men jeg har ikke set hende eller hendes annonce et stykke tid nu. Ved ikke om hun kommer tilbage. Der er sikkert mange andre bud, men jeg holder mig til et par sikkre danske GP'er i øjeblikket, og de er en anden type. Måske kan nogen anden komme med et bud på lækkre udenlandske piger der er i DK lige nu. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 726 Skrevet 26. Juli Rushton skrev, for 15 timer siden:Måske kan nogen anden komme med et bud på lækkre udenlandske piger der er i DK lige nu. Amazing Kimberly https://annoncelight.dk/showad/230667 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg