smheaven 2 Skrevet 19. Juli, 2024 Hej alle På min tur gennem det danske sommerland kørte jeg forbi Hundested hvor Dee Nami holder til. Jeg synes dog ikke at jeg kan finde hverken annonce eller anmeldelser. Nogen som kan dele ud af deres erfaring med dette sted? Hilsen Feriebarnet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findesdu 22 Skrevet 26. Juli, 2024 smheaven skrev, den 19.7.2024 at 13:57: Hej alle På min tur gennem det danske sommerland kørte jeg forbi Hundested hvor Dee Nami holder til. Jeg synes dog ikke at jeg kan finde hverken annonce eller anmeldelser. Nogen som kan dele ud af deres erfaring med dette sted? Hilsen Feriebarnet Er det en forretning eller blot et hus? Hvis der er noget på de kanter, skal det da undersøges… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Findesdu 22 Skrevet 31. Juli, 2024 smheaven skrev, den 19.7.2024 at 13:57: Hej alle På min tur gennem det danske sommerland kørte jeg forbi Hundested hvor Dee Nami holder til. Jeg synes dog ikke at jeg kan finde hverken annonce eller anmeldelser. Nogen som kan dele ud af deres erfaring med dette sted? Hilsen Feriebarnet Kan du evt. linke til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkel tom 0 Skrevet 11. August, 2024 Ingen der har været på besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg