Milner 534 Skrevet 19. Juli Tænker mange har brug for insider viden inden turen går til Thailand. Mit første spørgsmål i tråden er: har fundet ud af hvad ST og LT betyder, men hvad med TT og TB.?? (fundet på thaifriendly). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Valbyguy 103 Skrevet 19. Juli (edited) Har du kigget i vores Forum som dækker udenlandske erfaring og råd ?? Der er masser af info om Thailand ….. https://www.eroguide.dk/forum/forum/48-anmeldelser-fra-det-øvrige-udland/ Redigeret 19. Juli af Valbyguy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 19. Juli Valbyguy skrev, for 13 minutter siden: Har du kigget i vores Forum som dækker udenlandske erfaring og råd ? Ja, har læst en masse der Men har stadig spørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
h3h3h3h3 60 Skrevet 19. Juli Jeg har været i Thailand mange gange, og jeg har da aldrig hørt om udtrykket TT og TB Jeg kan se at ChatGPT siger følgende; TP = Transgender Top og TB = Transsexual Bottom 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg