Den erfarne 126 Skrevet 18. Juli, 2024 Hej Min profil har i et stykke tid været anonym og aner ikke hvorfor. Mener ikke jeg har rettet i nogle indstillinger og kan heller ikke finde der hvor jeg kan ændre det til normal visning. Ikke at det betyder det store, andre kan bare ikke se hvilke profiler jeg har besøgt eller hvornår jeg sidst var online. Vil dog alligevel gerne rette den til normal, nogen der ved hvor jeg gør det? Har lagt et billede med som viser hvordan det ser ud. Pft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 18. Juli, 2024 Prøvede lige at kigge under konto indstillinger, men kan ikke se der er noget der hedder anonym. Har du prøvet at skrive til moderatorer? @Stapler & @Bryan Mills Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
robotkriger 13 Skrevet 18. Juli, 2024 Har du sat flueben i denne ved login? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 126 Skrevet 19. Juli, 2024 Tak @robotkriger det havde jeg ikke overvejet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg