Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/402044

Jeg besøgte i går Emma som arbejder hos Sirada Thaimassage, jeg fik vidunderlige 90 minutter med rigtig god massage og FP.

Men det er faktisk de sidste 10 minutter af besøget jeg vil berette om. Jeg har i længere tid haft meget ondt i en fod, og har haft svær ved at gå længere end ca. 2 km, jeg fortalte Sirada om problemet, og hun mente godt hun kunne hjælpe mig, så da jeg havde tumlet rundt med Emma i 90 minutter overtog Sirada og masserede min fod, og det gjorde rasende ondt, men allerede i løbet af dagen blev min fod bedre, og nu dagen efter er min fod rigtig god. :D nu ved jeg jo ikke hvor længe det virker, men det er i hvert fald en god start.

Sirada har lært noget om at massere kroppen, og ved derfor meget om hvordan vores scener og muskler arbejder, og hun har hjulpet mig flere gange med de skavanker en gammel krop får. Så gode anbefalinger til både Emma og Sirada for deres massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...