Hop til indhold
Jasmin

en hyldest til foråret... og den fremragende sex den inspirerer til *gg*

Recommended Posts

som de fleste af jer har kunne læse jer frem til og stykke sammen har jeg været "skab-glædespige" i lang tid mens jeg bryggede på ideen, researchede og tilsidst endelig kom ud af skabet... 

 

jeg ved godt det normalt er fyrene der anmelder enkeltoplevelser - så der findes ikke et forum til det jeg gerne vil sige... men jeg er så glad så det skal altså ud... 

 

 

første private vagt var et kanon hit... søde søde kunder, masser af god sex... komplimenter og glæde og hygge for alle pengene.... og tilmed en anmeldelse herinde som jeg blev SÅ glad for og stolt over.. (tusind tak)

 

det her var/er nøjagtig så fedt og sjovt som jeg havde håbet da jeg gik derhjemme og endnu ikke var ude af skabet.. 

 

men idag... der er det bare blevet ENDNU bedre... alle kunderne har været topmotiverede, svedig lækker vild ophidsende og liderlig sex over hele linien og vagten er ikke engang slut endnu... fyre der har givet alt hvad de havde og hvor safterne bogstavelig talt har flydt... hvor de har revet mig med på alle måder så jeg allerede nu sidder med den der skønne matte fornemmelse ... og hvor der stadig er rigelig plads til mere... 

 

 

Det har indtil videre været nøjagtig alt det jeg håbede på... og idag - SÅ meget mere til... det hele kilder på den gode måde og jeg kan ikke helt få smilet tørret af *gg*  hvis folk så mig nu ville de tro jeg havde været til linie 3 show med det smil på :) 

 

jeg ved godt det måske lyder lidt fjollet at jeg som glædespige siger tak til mine kunder - men i betragtning af hvor meget fokus der har været hos dem alle på at jeg også skulle få max ud af det - så er det kun på sin plads.... 

 

jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så meget i hopla som lige nu mens jeg sidder og venter på mine næste gæst.... ... så måtte altså lige dele *gg*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op et herligt glad-i-låget-opslag ... og så bliver man som jyde helt misundelig på de mænd, der har haft fornøjelsen af dig i dag, og som har givet dig den seneste inspiration (saltvandsindsprøjtning vil jeg ikke skrive).

Det er dejligt at læse sådan en tilbagemelding og blive bekræftet i, at det ikke kun er kunden, der kan forlade rummet med et smil på læben, men også personen, der er på arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op et herligt glad-i-låget-opslag ... og så bliver man som jyde helt misundelig på de mænd, der har haft fornøjelsen af dig i dag, og som har givet dig den seneste inspiration (saltvandsindsprøjtning vil jeg ikke skrive).

Det er dejligt at læse sådan en tilbagemelding og blive bekræftet i, at det ikke kun er kunden, der kan forlade rummet med et smil på læben, men også personen, der er på arbejde.

 

 hyldes til forår

 

En lille buket erantis, plukket på en skråning, der stadig har lidt sne....det er noget der gør en-"glad i låget"...modtaget som en hyldest til foråret!

 

Svaner der ligger og plasker rundt med deres "grimme unger", som bliver smukke som sne i løbet af året....et æventyr er ved at blive til

 

Massere af frisk luft, og dejligt solskin....og gode D-vitaminer...lige ned fra vorherres himmel, rigtigt dejligt..og en hyldest til foråret og det den inspirere til...nyt mod inde i hovedet

 

glade tanker....tåge og regnvåde dage  forsvinder...vipper lidt med fødderne...jow lidt foraår er det blevet..bare det holder :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Super godt indlæg Jasmin man blir i godt humør af at læse dine ord og dejligt det er blevet nøjagtigt så fedt som du håbede på ;-) eneste minus ved dig er dog at du er heelt over på øen og jeg er heeeelt herovere i det mørke nordjylland ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

som de fleste af jer har kunne læse jer frem til og stykke sammen har jeg været "skab-glædespige" i lang tid mens jeg bryggede på ideen, researchede og tilsidst endelig kom ud af skabet... 

 

jeg ved godt det normalt er fyrene der anmelder enkeltoplevelser - så der findes ikke et forum til det jeg gerne vil sige... men jeg er så glad så det skal altså ud... 

 

 

første private vagt var et kanon hit... søde søde kunder, masser af god sex... komplimenter og glæde og hygge for alle pengene.... og tilmed en anmeldelse herinde som jeg blev SÅ glad for og stolt over.. (tusind tak)

 

det her var/er nøjagtig så fedt og sjovt som jeg havde håbet da jeg gik derhjemme og endnu ikke var ude af skabet.. 

 

men idag... der er det bare blevet ENDNU bedre... alle kunderne har været topmotiverede, svedig lækker vild ophidsende og liderlig sex over hele linien og vagten er ikke engang slut endnu... fyre der har givet alt hvad de havde og hvor safterne bogstavelig talt har flydt... hvor de har revet mig med på alle måder så jeg allerede nu sidder med den der skønne matte fornemmelse ... og hvor der stadig er rigelig plads til mere... 

 

 

Det har indtil videre været nøjagtig alt det jeg håbede på... og idag - SÅ meget mere til... det hele kilder på den gode måde og jeg kan ikke helt få smilet tørret af *gg*  hvis folk så mig nu ville de tro jeg havde været til linie 3 show med det smil på :)

 

jeg ved godt det måske lyder lidt fjollet at jeg som glædespige siger tak til mine kunder - men i betragtning af hvor meget fokus der har været hos dem alle på at jeg også skulle få max ud af det - så er det kun på sin plads.... 

 

jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så meget i hopla som lige nu mens jeg sidder og venter på mine næste gæst.... ... så måtte altså lige dele *gg*

 

Det lyder jo pragtfuldt, og jeg håber sandelig også, at jeg skal på et forårsvisit, når tingene falder på plads.

 

Men jeg håber ligeledes, at disse dejlige, varme oplevelser, som du skriver så begejstret om, også bliver læst af Tanja Harm (og ligesindede).

 

Hun fortjener også et "varmt" forår, og er der nogen, der kan give hende det, så er det dig!

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn, skøn læsning Jasmin. Det er mega smittende med sådan en positiv bombe!

Glæder mig til mit første forårs besøg, ligeså snart "min" pige er ovenpå igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jasmin.

 

Tillykke med din succes. Dejligt, at læse om din glæde med dine gæster.

Må du få mange glade gæster. og håber du gæstevisiter jylland på et tidspunkt. :-)

 

Ha en god aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...