Hop til indhold
Rejsenetværk

Bruger sextræf?

Recommended Posts

Hej blå og pink brugere herinde

Vi er en del der efterhånden kender hinanden i chatten og fra forum på vores nicks.

Kunne det ikke være hyggeligt at mixe kaffemix med køb og salg af sex, ved lejlighed få sat ansigt på hinanden, med reference til vores fælles aktive liv på Eroguide.dk?

Er der en klinik, eller et privat diskret sted med lidt plads til et begrænset åbent hus arrangement, der kunne tænke sig at åbne døren for kolleger/konkurrenter og vi mænd til sådant et lille arrangement.

Jeg forestiller mig at en pink bruger med stedet kunne invitere pink brugere herinde til at droppe forbi på dagen, forudsat det er aftalt pm.

Om hun så vil have entre af piger eller af os mænd er sådan set lige meget, men der vil formentlig komme flest mænd, så entreen kan blive billigere for hver mand, end for hver pige.

Pigerne må til gengæld gerne give et godt tilbud på dagen :)

Værtinden kan nøjes med kaffe på kanden, og isvand - vil vi så have kage med kan vi selv medbringe, jeg skal nok have en æske med fra bageren, hvis jeg kan deltage.

Mændenes deltagelse kan også aftales pm med værtinden, sådan at der lukkes dem ind på dagen, der står på listen over tilmeldte.

Hvis der er pink interesse håber jeg at det bliver på Sjælland, men uanset hvor i landet, kunne det være fedt bare det at arrangementet bliver afholdt, og forhåbentlig med bred tilslutning både af piger og mænd.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...