Milner 542 Skrevet 16. Juli Jeg kender "whatsapp", men hvad er "line in" hvor de vil have kontakten flyttet hen.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 16. Juli Er det ik bare en japansk whatsapp app som asiatiske og russiske lande har weibo mfl? Har mig bekendt været lidt støj om phishing, hacking, gemte kommunikation og lign. Hvem er 'de'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 16. Juli Line er en beskedtjeneste, som bruges meget i bl.a. Thailand. Svarer vist meget godt til WhatsApp, men den kører ikke op imod et mobilnummer. Man udveksler LineID med dem, man vil i kontakt med. Du kan downloade appen gratis. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 542 Skrevet 16. Juli nillerniller skrev, for 5 minutter siden: Hvem er 'de'? En thai dame, i Thailand. Men kan jo så bare bruge whatsapp 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 18. Juli nillerniller skrev, den 16.7.2024 at 17:47: Har mig bekendt været lidt støj om phishing, hacking, gemte kommunikation og lign. Er det på LINE, det du snakker om her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 18. Juli Den_glade_amatør skrev, den 16.7.2024 at 17:49: men den kører ikke op imod et mobilnummer Jeg er ikke så teknisk velbevandret, så jeg læser dit skriv som at der ikke behøver at være et telefon nummer tilknyttet til LINE, Er det korrekt opfattet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 18. Juli Bedre og flere features internt. Men færre brugere end wa. Predominantly brugt i Asien som Weibo, gættter jeg (og Telegram i russiske prægede lande/østeuropa) Ja muligt mellem brugere at connecte uden tlfnr. Adskillige historier siden 2011 om easy hacking af samtaler, kinesere mm https://creative.line.me/blog/46 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg