Hop til indhold

Info om massage hos Anny i Randers

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der ved om det fortsat er muligt af få pirrende erotisk massage hos Anny i Randers efter hun har nedtonet det frækkke. Måske det skyldes at hendes mor også er på stedet nu

Skrevet

ej er det rigtigt? hendes mor? jeg bliver sgu nysgerrig nu...Jeg er 60 år. Har aldrig besøgt Anny

Skrevet
Jankanda skrev, for 4 timer siden:

hendes mor? jeg bliver sgu nysgerrig nu...Jeg er 60 år. Har aldrig besøgt Anny

Anny er nok på din alder, så moren må være i halvfjerdserne :)

Redigeret af fila

Skrevet
fila skrev, for 26 minutter siden:

Anny er nok på din alder, så moren må være i halvfjerdserne :)

mit indledende spørgsmål var ikke om alderen på Annys mor, men om nogen har været forbi indenfor de sidste par måneder og kan fortælle om massagen er grøn eller måske stadig mulighed for lidt frækt og pirrende som førhen

Skrevet

Jeg har været der omkring den 1-6-2024 Jeg blve mødt af en buttet Thai omkring 45-50 år  en Thai på omkring 60+ og en Thai omkring 25

Jeg fik massage af den buttede og den ældre. Den buttede var meget pirrende hele tiden og snakkede frækt. Den ældre forsøgte at give en seriøs massage. Efter 15-20 min blev jeg vende om og den buttede gav en hånd. Jeg kunne selv vælge om det skulle være fuldpakke eller hånd/mund. Da jeg fik en hånd gik den ældre thai ud. Da jeg var færdig kom den ældre ind og gav massage mens den buttede gik ind til en kunde ved siden af. Den unge sad hele tiden ude i for lokalet.  

Massagen var elendig med 2 kvinder den ene ville pirrer og den anden ville give seriøs behandling.

Jeg kommer ikke igen.

Skrevet
Bamsefyr skrev, den 15.7.2024 at 19:27:

Jeg har været der omkring den 1-6-2024 Jeg blve mødt af en buttet Thai omkring 45-50 år  en Thai på omkring 60+ og en Thai omkring 25

Jeg fik massage af den buttede og den ældre. Den buttede var meget pirrende hele tiden og snakkede frækt. Den ældre forsøgte at give en seriøs massage. Efter 15-20 min blev jeg vende om og den buttede gav en hånd. Jeg kunne selv vælge om det skulle være fuldpakke eller hånd/mund. Da jeg fik en hånd gik den ældre thai ud. Da jeg var færdig kom den ældre ind og gav massage mens den buttede gik ind til en kunde ved siden af. Den unge sad hele tiden ude i for lokalet.  

Massagen var elendig med 2 kvinder den ene ville pirrer og den anden ville give seriøs behandling.

Jeg kommer ikke igen.

puha det lyder lidt forvirrende ja, ved ikke hvordan jeg selv ville have det med det, kunne måske se det som en oplevelse, meen...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.