Hop til indhold

19 YO PETITE LADY - KARINA

Featured Replies

Skrevet

Jeg kan kun give Materazzi ret - code red.

Spild ikke jeres penge.

Attitude problemet er urimelig stort. Det er simpelthen spild af penge. Kemi kan naturligvis diskuteres og om hun har lyst til mig / min type. jeg er en mand i starten af 40-erne, pæn af bygning og jævnligt i fitness. 

Uengagerede tandblowjobs, kigger konstant på telefon, dampcigarretter under blow, og på med gummi hurtigst muligt. Hun har intet ønske om eller tror jeg forståelse for at yde en god service.

Angående hendes udseende, ja hun er pæn. Men hun er efter min mening nok 10 kg tungere end billederne illustrer. Men det er hende på billederne.

Redigeret af RichGentleman

Skrevet
  • Author
RichGentleman skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan kun give Materazzi ret - code red.

Spild ikke jeres penge

Tak for den vigtige information :)

Tror bare jeg dropper hende :D Lyder ikke som det er det værd overhovedet.

Skrevet

Ok her kommer en dugfrisk anmeldelse af Karina.

først ja det er hende på billederne, lige min type så 9-10er. Lille nips men former og måske det er lidt efterredigering på nogle af billederne, men hun Mega hot - sikke en røv!

fin kommunikation, aftalte en time og lukket ind med kode til døren som hun sender lige inden, stedet er ungdomsboliger så ganske diskret i det nye sydhavn.

så havde bedt om stille og roligt, startede med et bad og hun med et kys som hun fint giver ud af. 
herefter øko blow som aftalt, men da det er hendes tur til at modtage takker hun nej og henviser til at hun ikke kan lide det. Sødt og respektfuldt, så jeg spørger et par gange mere om det handler om ekstra betaling men nej, det virker til at hun har en intim grænse der ikke er klar til at blive krydset. Fair men skuffet hvilket jeg dog gemmer for at holde den gode stemning.

herfra går der gensidig massage og godt med petting i den for at få soldaten klar.

desværre har den tænkt sig at holde fri lader det til. Jeg tænker at alt denne anmeldelses diskution lige inden har sat en blokade så vi holder en pause og taler om hende og da hun selv spørger til euro og nympho reviews tager vi en snak omkring forventningsafstemning. 
alt i alt er hun super sød, smilende og slet ikke nogen attitude som nævnes.

hun for står godt det med at der ikke kan stå GF oplevelse, lick og 69 når det er services hun ikke giver.

vi fortsætter til runde to og hun gør alt hvad hun kan for at få mig i mål. Virkelig en indsats, men forgæves jeg har mental blokade og tager et bad mere inden hun kysser farvel.

jeg tilskriver at det er fordi hun er helt ny i gamet og manglende erfaring gør at hun glemmer skuespillet. Tror blot hun skal have lidt flere gode oplevelser og læres lidt op, nu hvor hun er i byen de næste to uger :)

gentager jeg? Ja det kunne jeg sagtens finde på, for kemien er det det var bare mig der ikke kunne ;(

@crabman jeg tror hun har brug for en god oplevelse leveret af mesteren :biggrin: af sted med dig ;)

Redigeret af GennemsnitligJoe

Skrevet
  • Author
GennemsnitligJoe skrev, for 24 minutter siden:

gentager jeg? Ja det kunne jeg sagtens finde på, for kemien er det det var bare mig der ikke kunne ;(

@crabman jeg tror hun har brug for en god oplevelse leveret af mesteren :biggrin: af sted med dig ;)

Tak for en god informativ anmeldelse. Rart med en lidt mere positiv oplevelse. Det giver mig da lidt mere håb, for det måske kan blive en succes. 

Men grundet det at hun ikke vil slikkes trækker satme ned... Det virkelig en del jeg elsker og nærmest er et must. Så er det sgu lige meget hvor smuk hun er næsten...:D

Ved ikke hvorfor det skulle være anderledes med mig haha, det tyder jo på hun har sine begrænsninger. Men tak for de betænksomme ord :lol:

Men har godt nok en kamp mellem mit store og lille hovede lige nu...

Skrevet
Jaksor88 skrev, for 2 timer siden:

Uden at afspore tråden alt for meget,

Sagde du! Hvorefter du afsporede og en andre fulgte med, @Jaksor88

Skrevet
tossen skrev, den 9.7.2024 at 10:01:

Jeg er lige taget på ferie, og så lander hende her. Altså. Nå, men nyd hende!

Pænt irrelvant for efterlysningen, @tossen

Skrevet
Aventura skrev, for 7 timer siden:

Bare pas på du ikke punkterer de læber ellers ender det med et botox brag ha ha…

Den kommentar bidrager ikke meget til efterlysningen, @Aventura

Skrevet
  • Author

@GennemsnitligJoe har lige skrevet lidt frem og tilbage med hende. Hvis det altså er hende selv overhovedet man skriver med. Ved ikke om du kan kan kaste lidt lys over dette for mig her? 

Når men i hvert fald virkede det lovende, og spurgte ind til det med gensidig oralt. Hvilket hun påstår hun tilbyder og selv kan lide. Så jeg tager chancen i weekenden har jeg besluttet mig for :D

Redigeret af Crabman

Skrevet
Crabman skrev, for 2 timer siden:

@GennemsnitligJoe har lige skrevet lidt frem og tilbage med hende. Hvis det altså er hende selv overhovedet man skriver med. Ved ikke om du kan kan kaste lidt lys over dette for mig her? 

Når men i hvert fald virkede det lovende, og spurgte ind til det med gensidig oralt. Hvilket hun påstår hun tilbyder og selv kan lide. Så jeg tager chancen i weekenden har jeg besluttet mig for :D

Jeg så hende vise beskeder på telefonen, og rimelig sikker på at hun skriver selv da hendes engelske er helt fint.

dog var jeg også positiv omkring den gensidige orale, og så alligevel ville hun ikke da det kom til den del, men andet opvejede det ;) 

det var nu mest mig som jokkede i den, så hepper på dig og satser på at du får hende til af smide den barriere. Trods alt et must hvis hun vil klare sig i denne branche… :)

Skrevet
  • Author
Larschristian skrev, for 10 minutter siden:

Nu er der vejen da også banet for mister @Crabman 

for hvis pigen er lidt klog kan hun snildt regne ud hvem der kommer på besøg. Og lur mig om hun ikke giver den Max gas. 
og crabman står som konge elsker og hun har gang i butikken. 
og derfra ingen der vil tro på dårlige anmeldelser. 

du er sgu snu crabman :lol:

Det vil tiden jo vise, jeg håber da selvfølgelig det bliver en succes, kan gå begge veje føler jeg lige nu.:lol: Hvis hun/de følger med herinde så er den nem at regne ud.

Snu ved jeg nu ikke helt om jeg er:P 

Redigeret af Crabman

Skrevet

Nogen opdateringer på hende? Foreløbige anmeldelser er hhv. to code red og én som var tilfreds dog uden resultat. Jeg er sgu lidt i tvivl om hvor vi står med hende. @Crabman hvornår kan du give en opdatering? 

Skrevet
  • Author
Qwertyui25 skrev, 1 time siden:

hvornår kan du give en opdatering

I morgen aften har jeg en aftale med hende :P

Skrevet

Ny Update ? 
flere oplevelser ? Gode eller dårlige… tænker på besøge hende idag …. 

Skrevet

Hej med jer

Tak for alle jeres indlæg - men, efterhånden svært at finde rundt i ... Så, jeg har altså skrevet min egen anmeldelse - håber I; synes det er oki ...

Go' sommerdag og go'fornøjelse derude ...

Skrevet

Attitude with a CAPITAL A

i walked in and she was cold ordered me to pay immediately and shower. I turned and walked out. The Russian rap music was blaring. 

Skrevet

kan heller ikke anbefale hende trods god kemi . tror ærligt talt hun bare er lidt selvglad og har grænser . hun kan lide sex , men vil ikke have intimitet . hun vil sutte , kneppe og lader dig også lege med hendes fisse , men ellers ikke mere . jeg søger gfe , men andre som deler karinas syn kan sikkert få noget godt ud af besøget 

gfe ? hehe nej det kan hun ikke , hun sidder på en stol væk fra sengen og hun kan ikke lide at nusse . kys ? kun tantekys og så trækker hun sig tilbage . blow ? egentlig fint , lidt tænder men det en atypisk teknik hun brugte hehe . sex ? elendigt i doggy hvor hun trækker sig frem , men andre positioner var gode . cob , cim eller slik ? nej det kan hun ikke lide

gode ting ?  hun har en lækker krop og smukt ansigt . engelsk er ok , vi havde gode snakke men det var også med meget indsats fra mig . stedet er fint med god plads . hun virker indlevende i akten , også selvom det sikkert er skuespil . hun er super fræk mens hun onanere foran dig . og så tager hun initiativ til runde 2 så hun vil gerne levere indenfor sine grænser

Skrevet
  • Author

Er helt overbevist om det var godt jeg ikke besøgte hende :unsure::biggrin:

Skrevet

It is about chemistry I can hear, and she is young. Let's see ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.