Hop til indhold

Recommended Posts

Igennem mine mange år som slave har jeg aldrig dyrket bi-sex bortset fra at sperme i munden på en anden slave. Jeg har nærmest en homofobi:-(

De af jer som har bi-sex hos jeres domine er det, helt fra første gang, jeres lyst eller fordi dominaen tvang jeg til det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

En eneste gang har jeg prøvet. Hos en Domina der stoppet for flere år siden. Hun holdt til i en kælder på Roskildevej ude på den anden side af Zoo.

Hun havde presset mig til både at lade en anden slave slikke mig og lade mig slikke en anden slave, generelt havde hun næsten altid gang i flere slaver samtidigt, så man kunne høre og sommetider ser hvordan andre slave fik deres medkomst.

Hun havde flere gange været inde på, at en anden slave skulle kneppe mig, da jeg tændte meget på hendes strap-on, hun fortalte hvor meget bedre en rigtig pik føltes. Hun ville ikke rigtig forstå, at der er forskel på en læderkældt  Domina og en mand med en stiv pik.

Jeg havde den aftale med hende, at jeg betalte for 1 times opmærksomhed,  samtidig med, at jeg oplyste et tidspunkt hvor jeg seneste skulle være ude af døren. Og har prøvet alt mellem, at stå uden for efter 45 min. og komme kl. 14 og først forlade stedet igen kl. 23. 

En aften jeg besøgte hende spurte hun om hvornår jeg tog hjem til det jyske igen, fortalte jeg skulle være i KBH i endnu et par dage. Hun spurgte så om jeg kunne komme igen næste dag ved 18 tiden og medbringe noget lækker take avay mad til 4 personer. Det indvilgede jeg i :)

Da jeg kom var der kun hende, men efter en halv times tid kom der en Domina med sin slave, vi spiste, og træk derefter i kælderen. Efter forskellig leg, blev jeg spændt hårdt op på en kneppebuk, som så mange gange før, denne gang fik jeg dog en stor gag i munden der også blev spændt hårdt til.

Blev først kneppet af hende, til jeg havde fået et par anal orgasmer og så af den anden Domina, hun var faktisk god, og jeg komme nærmest i serie orgasmer. Og til sidst skulle den anden slave så kneppe mig (uden nogen aftale) min røv snørede sig til, og han var ikke stiv nok til, at komme op.

Jeg var så skuffet, at så snart jeg var kommet løs forlod jeg stedet skuffet og vred over tillidsbuddet.

Kom der aldrig mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Pite,

Ja der var nogle dejlige dominaer på Roskildevej og flere af dem var ikke så nøje med tiden eller om de have en veninde med.

Som jeg læser din tekst så var det tvang og tvang uden at det var aftalt. Det var ikke i orden, medmindre at I havde en aftale om at din krop tilhørte hende.

Flere dominaer har efter aftale kneppet mig, men at tage springet til at blive kneppet af en mand eller sutte hans pik er stort for mig.

Har haft en aftale med en domina om at hun måtte tvinge mig en dag hvor muligheden bød sig. 

Men efter mere end et år og mange besøg hvor det ikke skete, ligesom andre ting vi havde aftalt heller ikke gjorde opgave jeg hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej SN

Det var tvang uden aftale med mig, at den anden slave skulle kneppe mig. Men er er fuldstændig overbevist om, at der var en aftale med veninden, at hendes slave skulle havde lov til det.

Jeg har også i tidens løb kendt et par Domina, hvor det bare kørte i ring, de snakkede og fristede, men når det kom til stykke "kørte" de bare det samme standard program af. Dem bliver man hurtige trætte af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det gør man, de kan indskydes hvis man selv bidrager med fantasier men når man selv foreslår noget som de tilmed indvilliger i så, orker man ikke smide penge efter dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
Pite skrev, for 2 timer siden:

Blev først kneppet af hende, til jeg havde fået et par anal orgasmer og så af den anden Domina, hun var faktisk god.

Hvem var hun. Og hvem var det, der kom med sin slave?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun snakke fra min egen erfaring som hjælper, ikke slave, hos en domina at der er ikke en eneste person som ikke har været nervøs og mere end en gang har de ikke kunne slappe af så anal var umuligt. Det er fuldkommen normalt at være nervøs. Det er nye grænser der skal prøves af.

Tror det har været en blanding af lyst og tvang. Især når de bare har suttet mig, har det nogen gange været tvang, men tror aldrig det har været tvang ved anal.

Men har aldrig oplevet nogen som nægtede eller ikke var 100% med på hvad der skulle ske.

Redigeret af Kiillii

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 11 minutter siden:

Hej Lasselas,

Tror mange af os som kom på Roskildevej er nysgerrige, men jeg synes det er fint hvis Pite ikke vil fortælle det.

Eller du kan måske lokke det ud af ham i en PB.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
sn57 skrev, for 24 minutter siden:

Hej Lasselas,

Tror mange af os som kom på Roskildevej er nysgerrige, men jeg synes det er fint hvis Pite ikke vil fortælle det.

Eller du kan måske lokke det ud af ham i en PB.

For dem der færdes i miljøet tidligere er det nok ikke nogen hemmelighed, men jeg har aldrig været på adressen.

Mener der var en tv udsendelse derfra en gang 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 6 minutter siden:

For dem der færdes i miljøet tidligere er det nok ikke nogen hemmelighed, men jeg har aldrig været på adressen.

Mener der var en tv udsendelse derfra en gang 

Men eftersom hun er stoppet og du er relativt ny i miljøet så vil det nok ikke sige dig noget, Roskildevej lukkede for 10 år siden?

Og de som er stoppet skal efter min mening have lov til at leve deres liv i fred

Redigeret af sn57

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 1 time siden:

Hende der kom har jeg aldrig set en annonce for og den anden er holdt for en del år siden, så nej jeg kan ikke hjælpe, med navne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde for ca 10 år siden bestemt mig for at prøve Anita i Rødovre.  (Hun har været efterlyst herinde meget)

Jeg ankom til et industri område og blev lukket ind af Storbarmede og Smukkeste Anita i lædertøj.

Jeg blev spurgt om jeg ville ha noget med kontakt med en anden slave og svarede nej blot jeg var passiv.

Blev taget med ind i det som jeg husker det en stor sal hvor jeg med det samme fornemmede der var andre i mørket.

Anita fortalte der stod en i en lukket kasse og ventede og tog mig derefter over til væggen og fik mig spændt op med manchetter på hænder og fødder.

Trods musikken fornemmer jeg pludselig lyde nær mig og mærker Anita’s lange negle pirre mine brystvorter og hun fortsætter til min pik står hård som Stål mens hun tager et fast greb om nosserne og trækker blidt i dem.

Jeg mærker min pik omsluttes af en varm mund der sutter min tykke pik helt til roden og Anita fortsætter med at pirre mine brystvorter til jeg får besked på at skyde min sperm i den anden slaves hals.

Aldrig er jeg kommet så hårdt og spermen bare væltede ud og blev ved og ved.

Hang på korset og kunne hører den anden slave blev lukket i skabet igen.

Jeg bliver så løsnet fra korset og ført til en seng eller briks hvor jeg igen spændes fast.

Musikken skrues op og igen mærker jeg lange negle der pirre mine stive beystvorter men nosserne bindes op.

Jeg hører både en kvinde og Mand og de begynder sammen at sutte min Pik mens de begge pirre min krop og sanser.

Da jeg begynder at skælve orgasmen og benene begynder at ryste kan jeg hører Anita beordre manden i parret om at tage hele min ladning dybt i halsen.

Kvinden klemmer mine nosser og manden suger hver en dråbe ud af pikken til jeg udmattet ligger tømt og svedig på briksen.

Vildeste oplevelse ever med Anita fra Rødovre ….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...