Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nå så blev det min tur til at blive noget så SKUFFET!!! har siddet hele dagen for at finde en pige som kan klare mine skallede 20cm. efter LANG TIDS søgen finder jeg Rita her som ikke mener det er noget problem med min størrelse, skriver til hende at jeg har 1 Time og 30min ind til hende, hun siger ok at hun vil vente på mig!!! Så flink son jeg nu er skriver jeg 25min før jeg er der, der bliver ikke svaret, så 10 min før jeg er der, ringer jeg, hun tager den, og siger så 10min så er jeg der, hun siger ok, og 5min efter skriver hun at jeg først kan komme 21.40 altså jeg skal vente et 15min mere end den tid vi har aftalt til at starte med,  kører på tanken, og venter lidt, 21.45. Skriver hun så er hun klar, efter der kommer en gammel hø nisse ud derfra, derfor kører jeg hjem igen, og skriver TAK FOR INGENTING!!! LANG NÆSE TIL MIG. ØV ØV ,så har i lang vej til måske noget godt, så pas på, for aftaler kan hun ikke finde ud af. Da jeg skriver tak for ingenting, kommer der en sms at det er til den forkerte hun skrev til 

Skrevet
Martin 20cm skrev, for 8 minutter siden:

Skriver hun så er hun klar, efter der kommer en gammel hø nisse ud derfra, derfor kører jeg hjem igen, og skriver TAK FOR INGENTING!!!

Et link kunne være en ide.

Hvordan skal det forstås?

Kommer der en kunde ud "hø nissen" ?

Eller var det selve kvinden der var en hø nisse? Altså var det slet ikke kvinden der var på annoncen du mødte?

Redigeret af Crabman

Skrevet
Martin 20cm skrev, for 20 minutter siden:

Jo en gammel kunde. Der kunne være julemanden med den alder og skæg

Ja okay fair nok. Er med på det kan tage lidt af stemningen, hvis man ser en kunde der lige har været der, lige meget hvordan den person så end må se ud.

Selvfølgelig også træls du ikke kunne se hende til den aftalte tid, grundet hun jo nok havde klemmet en kunde mere ind dsv.

Skrevet
Martin 20cm skrev, for 7 timer siden:

skriver hun at jeg først kan komme 21.40 altså jeg skal vente et 15min mere end den tid vi har aftalt til at starte med,  kører på tanken, og venter lidt, 21.45. Skriver hun så er hun klar, efter der kommer en gammel hø nisse ud derfra, derfor kører jeg hjem igen

At hun bliver forsinket i 20 minutter er ærgerligt og i sig selv grund nok til, at du dropper aftalen. Fair nok. Til gengæld kan du i min optik ikke tillade dig at blive sur, bare fordi pigen har haft en anden kunde før dig. Hvad havde du forestillet dig? At du er den eneste ene for hende?

Jeg er helt med på, at det er da federe, hvis man ikke får det direkte “in your face”, at GPen lige har haft en anden kunde, og det kan de fleste piger da heldigvis også godt finde ud af at planlægge sig ud af, men at droppe hende på den baggrund, synes jeg er tyndt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.