Hop til indhold

Recommended Posts

Mr. Nobody skrev, for 19 timer siden:

men det kan da også bare være hun har sovet dårligt...??

Til gengæld er jeg sikker på, at hvis jeg var hende, og selv kunne vælge mine arbejdstider, så havde jeg stemplet ud

Bestemt, døgnrytme på tilsvarende Bollefabrikker i Jylland, er tit døgnåbne, men pigerne skal jo sove bare engang imellem og vækkes derfor tit pludseligt, på skæve tider, tit aften og nat, hvor der er mest traffik in som outcall.

Skiftende tider, afbrudt søvn, være på, fysisk, lange dage.....ikke noget at sige til det.

Nogle tager også lidt til næsen....

Handlede, næppe. Indirekte tvungne, måske. Måske har de også en kvote eller leje at betale. Og mange ved og har årevis erfaring som gp i lande, hcor 68,- euro (en plovmand), alt andet lige er mere end de 5, 10 og 15 eller 20 euro, man kan få skrald for mange steder i øst og sydeuropa på deres bollefabrikker og gaden. 

Tak for ret fin, interessant og små morsom anmeldelse. Værdsat, også med Thai segment bekendelse uden at du udleverer hende/nogen. Gentlemansk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det var sgu en lettere ubehagelig oplevelse jeg havde den dag, men efter jeg kørte derfra, kunne jeg på en måde kun grine lidt af det/ mig selv, og så var der alligevel en del der gav stof til eftertanke...

Det synes jeg bare jeg ville dele, også med henblik på en "sjov" historie (som dog er sand fra start til slut) og det ser ud til at det blev taget godt imod ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Da jeg startede i saunaklubben var der en regel der hed at hvis man ville have weekendsvagter så skulle man også tage en hverdagsvagt.. Torsdag talte som en weekendsvagt så når jeg gerne ville have torsdag og fredag f.eks så skulle jeg også tage onsdag.. Nogle fredage - sidst på vagten - kan jeg huske at jeg havde haft så mange gæster at jeg følte at hvis en eneste mand mere rørte ved mine brystvorter så ville jeg kaste op så fysisk overstimuleret blev jeg.. 

De unge udenlandske piger må være lavet af et særligt stof fordi mange af dem få jo super gode anmeldelser.. Jeg synes det er stærkt gået af dem.. Jeg kunne det ikke.. 

Tak for dine gode input Jennifer. Lyder ikke som om den omtalte saunaklub var noget sundt sted, godt du ikke er der mere...

Tror bestemt ikke de udenlandske piger er lavet af noget andet end alle andre piger; vi er alle mennesker af kød og blod, og vi har jo alle følelser!

Uhyggeligt at tænke på, at man kan køre sig selv ud, hvor man er så fysisk overstimuleret :oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Nobody skrev, for 1 minut siden:

Tak for dine gode input Jennifer. Lyder ikke som om den omtalte saunaklub var noget sundt sted, godt du ikke er der mere...

Tror bestemt ikke de udenlandske piger er lavet af noget andet end alle andre piger; vi er alle mennesker af kød og blod, og vi har jo alle følelser!

Uhyggeligt at tænke på, at man kan køre sig selv ud, hvor man er så fysisk overstimuleret :oops:

Forskellen var nok at jeg havde 3 vagter om ugen og det var det.. 

Der var prisen 1900 kr for en time men mutter tog 800 af dem.. Så jeg ved hvor mange gæster der skal igennem hvis ens timepris ligger på det de udenlandske ca tager for en time før det egentlig føles som om man har tjent ordentlige penge..

Dog elskede jeg stedet må jeg ærligt indrømme.. Pga atmosfæren, "kollegaskabet" og de utrolig dejlige gæster vi havde på stedet.. Der var altid et højt tempo og gang i den og folk havde altid en fest.. Det var lidt mere fkk agtigt i den forstand.. Arbejdet var samtidig "let" mentalt fordi halvdelen af den købte time skulle foregår i en jacuzzi hvor man snakkede og lærte hinanden og kende så det var mere hyggeligt end "lige på og hårdt sex i 60 minutter og så farvel".. 

Det virker ikke som om at bolle fabrikken har den samme fest stemning/fkk-agtig atmosfærer omkring sig udfra det beskrevne i trådstart.. Jeg håber pigerne på stedet formår at være venner og have det sjovt med hinanden.. Det kan lette alting.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ufatteligt at nogen overhovedet besøger slige steder.

Det koster jo ikke noget at vende om.

Men måske er er en del prostitutionskunder ikke særlig "oppegående".

Har et par gange kontaktet udenlandske piger i trekantområdet, når man så får adressen, er det enten en nedslidt lejlighed, eller en svært forfalden landejendom.

Google streetview er din ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hagbarth skrev, for 10 timer siden:

Har et par gange kontaktet udenlandske piger i trekantområdet, når man så får adressen, er det enten en nedslidt lejlighed, eller en svært forfalden landejendom.

Google streetview er din ven.

Det er så sjovt nok ikke tilfældet for de udenlandske (og danske, for den sags skyld) piger, som sælger sex i det storkøbenhavnske område, fx i Herlev som denne tråd handler om. Ok, nedslidte lejligheder skal der nok være en del af, men det kan man sjældent se med sikkerhed ud fra Google streetview.

En slags ombyggede kontorlokaler, hvorfra der sælges sex, findes der til gengæld en del af. Især i nabokommunerne til København. Fx i Herlev.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Det er så sjovt nok ikke tilfældet

Du mener det er sjovt nok det samme. !
kan nævne mange nedslidte lejligheder. 
Og små ud kneppet huse hvor der er udenlandske pige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Larschristian skrev, for 1 minut siden:

Du mener det er sjovt nok det samme. !

Nej, det gør jeg ikke. Det, som @hagbarth nævner, er de ejendomme, hvor man kan fornemme det uhumske alene ved at se på bygningen udefra. De steder mener jeg ikke, at der er (ret mange af) i Storkøbenhavn.

At nogle steder og lejligheder er nedslidte og uhumske indvendigt, bestrider jeg ikke. Men det kan man sjældent se på Google Streetview.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

At nogle steder og lejligheder er nedslidte og uhumske indvendigt, bestrider jeg ikke. Men det kan man sjældent se på Google Streetview.

Rigtig nok man kan ikke se det på streetview. 
På lejligheden, men bestemt på små huse. Ude på landet. 
og man har jo muligheden for at vende om når man kommer ind. 
det fratager vel ikke en fra ansvar eller ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og når man ser det er gammel kontor ved et værksted hvor der husere flere pige. 
Og ikke en alm. lejlighed så kan man vel ligge 2 og 2 sammen. 
Og pigerne lever og bor på stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...