Hop til indhold

Seduction girls super fransk

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens.

Jeg har kigget på seduction girls samt pussy glories 

Hos seduction i Rødovre, kan jeg se der tilbydes super fransk.

Er der nogle som har erfaringer med dette ? 

Altså er det bj uden kondom, og i så fald hvor gar man mulighed for at afslutte hvis man ikke vil afslutte i et kondom..

Håber nogle har erfaringer de vil dele 

Skrevet

Super fransk på danske klinikker er hvor skaft og nogen gange nosser også slikkes uden kondom men der er et kondom på pikhovedet^_^.. Det er ikke alle piger på stederne der tilbyder det så husk at spørge.. 

Skrevet
  • Author

Tak for svar, ift afslutning hvad kunne muligheden være der?

Skrevet
kongd skrev, for 9 minutter siden:

Tak for svar, ift afslutning hvad kunne muligheden være der?

Som regel enten i kondomet eller udover bryst/mave/røv.. Fåtal af piger tilbyder måske at tage skuddet i ansigtet men det kræver nok en længere jagt og det er igen i ansigtet ikke mund eller lignende^_^.. 

Skrevet

Præcis som Jennifer skriver. Nogle med kondom kun på toppen og nogle med kondom helt på. 

Afslutning tilbyder de fleste på krop(bryster, mave, ryg) 

Men ikke noget fra halsen og opefter. 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Som regel enten i kondomet eller udover bryst/mave/røv.. Fåtal af piger tilbyder måske at tage skuddet i ansigtet men det kræver nok en længere jagt og det er igen i ansigtet ikke mund eller lignende^_^.. 

Tak for svar hvis der nogle der ved hvem der evt ville tage skadet i ansigtet så ved jeg hvert fald hvem jeg skal aflægge et besøg

Skrevet
kongd skrev, for 36 minutter siden:

Tak for svar hvis der nogle der ved hvem der evt ville tage skadet i ansigtet så ved jeg hvert fald hvem jeg skal aflægge et besøg

Så skal du lede andre steder end på en dansk klinik :D 

Skrevet

He got his answer no real need to give small inputs 

@kongd you would need to have a great connection with a GP from a clinic and more than 1 visit…. Never hurts to ask though.

Redigeret af meUsex
Text

Skrevet

Seneste par stykker jeg har besøgt på SG (nye piger/første besøg) har tilbudt den ægte vare. Og gengangerne tilbyder det selvfølgelig også - efter min erfaring.

Hvorfor danske klinikker fortsat skal holde dette “hemmeligt” er uforståeligt. 

Skrevet
  • Author
G.G. skrev, for 5 timer siden:

Seneste par stykker jeg har besøgt på SG (nye piger/første besøg) har tilbudt den ægte vare. Og gengangerne tilbyder det selvfølgelig også - efter min erfaring.

Spændende med de meget forskellige svar, må jo prøve at give det et forsøg ved lejlighed.

Skrevet
G.G. skrev, for 8 timer siden:

Det skam heller ikke klinikkerne - men de usolidariske få piger der arbejder udenfor hvad reglerne er på stederne - der prøver at holde det hemmeligt..

Det måske tid til endnu en undercover undersøgelse.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
G.G. skrev, for 15 timer siden:

Hvad er det helt præcist du har fået på Seduction ?? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.