Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Natalia, da hun var i Aalborg for 2-3 uger siden. Nu er hun tilbage i Kbh.

https://nympho.dk/n12545/4053/natalia

Det var let at SMS'e sig frem til en aftale, det var (i modsætning til Kbh) let at parkere og Natalia var klar, da jeg kom på tidspunktet. Billederne er retvisende; hun er en nydelig ung dame og hun er let at tale med og forsøger tilsyneladende at please kunderne. Jeg havde booket 30 min, men Natalie gik hurtigt frem og fik monteret et kondom på den endnu slappe kalorius. Samtidigt instruerede hun om at jeg ikke måtte røre hendes brystvorter, hvilket var super ærgerligt da hun har nogle lækre C-skåle (lidt ekstra fyld) med smukke brystvorter.

Nu prøvede hun så at sutte liv i pikken, som desværre kun havde toppen af kondomet at vokse i. Sammen med brystforbuddet betød det desværre at begejstringen udeblev. Der var kortvarigt rejsning nok til en penetration men det stramme kondom sammen med rigelige mængder af glidecreme slukkede gnisten igen. Natalia forsøgte ihærdigt at få liv i dyret, men hendes indledende teknik og begrænsningerne på føleriet var altså for lammende for mig.

Hvis man har en god potens og leder efter et lille optifuck, er Natalia måske en god option, men jeg kommer ikke tilbage.

Redigeret af Blueberry
link rep

Skrevet

Tak for anmeldelsen.

Har selv besøgt hende også da hun var i kbh sidst. Min oplevelse var dog bedre end din, ikke fordi det var noget ekstraordinært. Helt rigtig hun er lidt sensitiv omkring sine bryster, men jeg fik da lov til at pille og slikke på dem. Hun gav dog instrukser på man skulle være lidt forsigtig. Jeg tog 1 time med sf og kys, men kemien var der måske ikke helt 100%. Hun er rigtig sød, men på den anden side lidt for proffesionel/distanceret måske. Samlet set var det dog en god oplevelse trods alt.

Men er meget enig i hun er et optifuck, men i den gode og høje ende. Men jeg besøger hende nok heller ikke igen.

Redigeret af Crabman

Skrevet

Aw
That's a shame
I had her on the shortlist of girls I would like to meet, after I bumped into her while visiting Alice. 
I kind of had a feeling of this, but thanks for confirming. 
Sounds like meeting Alice again is a much better option. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.