Hop til indhold
Jydekrebsen

Long time eller short time

Recommended Posts

Har længe spekuleret på hvor stor forskellen egentlig er på en quicky/cocktail og en ½ eller hel time, ved godt at der selvfølgelig er forskel på tiden, men jeg tænker mere på hvad med oplevelsen, vil den ofte være bedre, når man betaler mere, altså minimum en ½ time, fordi der dermed er mere tid for pigen til at gøre det godt for en, eller fordi hun er mere interesseret i at gøre det godt pga. prisen/tiden.

Hvis jeg umiddelbar selv skulle svare, ville jeg sige at der ikke burde være forskel, da hun forhåbentlig er interesseret i at man kommer igen, uanset ydelsen, men på den anden side kan der også være en logik i at hun tænker, at når man kun vil have en hurtig ydelse, er det bare med at få det overstået, så man kan komme ud igen, og dermed kan det blive en kedelig uengageret omgang fra hendes side.

Grunden til at jeg spørger er at jeg endnu ikke har prøvet long time og det skyldes bl.a. at der ikke rigtig er plads i mit budget til det, jeg har højst 2 piger pr. måned, og det har indtil nu stort set altid været forskellige piger, da der ikke rigtig har været nogen af dem, hvor jeg har tænkt at det her var så godt, at det skal jeg prøve igen (dog med undtagelse af Natascha, som jeg besøgte i fredags), men ud over hende, har jeg haft en del uengageret sex. Vil lige tilføje at jeg kun har ca. 1 års erfaring med købesex, da jeg har været gift i mange år og derfor ikke har haft behov for det før (ved godt at nogle også har købesex selv om de er gift, men det er en helt anden diskusion ;-) ).

Men tilbage til emnet, så har jeg måske selv svaret på mit spørgsmål, da jeg som sagt kun har haft short time/cocktail oplevelser og de fleste af dem har ikke været noget som var værd at skrive om.

Og jeg har nu læst en masse af jeres gode oplevelser, som typisk handler om halve og hele timer, og det får mig til at tænke om det måske er vejen frem, altså at jeg i stedet for at gøre det 2 gange pr. måned vælger at gøre det 1 gang, hvor det så er en halv time i stedet for, jeg har overvejet det før, men er hver gang kommet frem til, at det vil være dobbelt surt at ha givet f.eks. 1200 kr. for en dårlig oplevelse i stedet for 600.

Men hvad siger jeres erfaring, sker det også ofte at man får en dårlig oplevelse selv om man bestiller en halv/hel time?

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg plejer gerne at tage en time, da der så er god tid både til at lære hinanden lidt at kende og der er også bedre tid til sexen, syntes at tager man en halv time når man jo dårligt nok at få sagt goddag og komme af bukserne. men det er bare min mening

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nyder sjældent mindre end en time.

Inden man har sagt ordentligt hej til pigen og varment hinanden op, så er der hurtigt smuttet en halv times tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er først efter jeg holdt op med at købe quickies og cocktails og gå over til ½ timer + enkelte gange 3/4 og hele timer, at jeg har fået mindeværdige købesexoplevelser.

De korte købesexseancer foregår oftest efter en nøje slagplan, hvor det bare gælder om at få mig ud af døren igen hurtigst muligt og ikke indbyde til at vedkommende ønsker at se mig igen. Mærkeligt nok for i min butik har jeg ellers som motto: "man skal behandle de små kunder godt, så kommer de store af sig selv", (I en købesexbutik kan den så forstås på 2 måder  :wink: )

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jydekrebs

Først vil jeg sige, at hvis man som pige tilbyder hele paletten - både tid og cocktails - så burde serviceniveauet ikke variere.

Da jeg tilbød cocktails og enkeltydelser, var der da også det rigtige valg at tage for nogle... Men kun for et fåtal af dem, der valgte det.

For langt størstedelen var det slet ikke lang tid nok, og derfor følte jeg ofte, at det foregik under stress. Det begrænsede også tit manden som f.eks havde købt dansk, og som pludselig midt i det hele fik lyst til en hel masse andet.

Så jeg har kun positive erfaringer med at slette cocktails og enkeltydelser fra menuen, for så behøver man ikke forinden at stå og aftale præcis, hvad man skal lave. Der er plads til at være impulsiv og endnu bedre... Der er mere tid til det. :)

Det kan meget muligt være et temperamentspørgsmål. Nogle piger og mænd har det bedst med de hurtige og tidsmæssigt korte besøg, mens andre foretrækker de længerevarende.

Men hvis du sjældent har været sådan helt oppe og ringe, når du har købt cocktails (skal ikke kunne afvise, at du bare har været uheldig) så ville jeg da anbefale dig at prøve en halv time for at se, om det gør en forskel for din oplevelse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ofte gået efter 1/2 time da det er lidt mere smertefrit for budgettet.

Men selv 1/2 time synes jeg er for kort tid. Endda selvom jeg kun havde bestilt gensidig fransk.

Så fremad rettet er jeg personligt nok mere til 45 min. til 1 time, alt efter hvad der skal foregå og om jeg har besøgt pigen før.

Så må jeg spare lidt på andre poster i budgettet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har det været hos nye piger, jeg har besøgt, har jeg altid lagt ud med 1/2 time og så doblet op ved gentagelse.

Nu er jeg dog mest til 1 1/2 time.

Jeg synes, det er for presset med 1/2 time. Det er ind ad døren, ind-ud-ind-ud og ud ad døren igen. Jeg har størst fornøjelse af det lange tidsrum, for så er det tid til både at tage en pause, snakke, give massage enten den ene eller anden vej, og i det hele taget komme ned i gear.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De (få) dårlige oplevelser jeg har haft med købesex har konsekvent været knyttet til at der var for lidt tid. Enkeltydelse/cocktails blev tit en forjaget og ikke helt tilfredsstillende affære.

Idag går jeg altid efter besøg på en time - efterhånden også ved nye besøg. Det giver tid til at pjat og småsnak hvis det er et gentagelsesbesøg, eller til at lære hinanden lidt at kende hvis det er en ny pige. Der er god tid til sexen, og vigtigst -  tid til den snak og nussen bagefter som jeg synes er en uundværlig del af oplevelsen.

Men det kræver selvfølgelig et større budget - eller færre besøg :)   

Del dette indlæg

Link til indlæg

til jer der vælger 15-20 min cocktails til første besøg for at se pigen an - jeg vil mene at i begår en generel fejltagelse.... både ifht pigen men også ifht det signal i sender i socio-økonomisk henseende....  lad mig give et eksempel

jeg har det hele på menuen.... og selv om jeg giver samme glade og openmindede velkomst... så ændrer det ikke på at det er 2 meget forskellige indtryk jeg får af gæsten... 

bestiller fyren en quickie - så er mit indtryk... "jeg er for nærig til at jeg gider bruge tid på at du også skal have det godt" ... og det er ikke positivt....  

for det andet er jeg OG gæsten under et enormt tidspres altså tilgår jeg kunden på en anden måde... jeg tilgår ham "lige på og hårdt" med fokus på det han har bestilt for det er det der er tid til... no less - certainly not more!!! 

selv om kunden får den tid (eller lidt mere fordi jeg ikke booker på minuttet) han har betalt for... så er der kun tid til 1 udløsning, kun tid til hans fornøjelse og kun tid til fokus på ham....  honestly - det er ikke sådan man får god sex for det kræver et samspil der aldrig bliver tid til

hvordan vil i vurdere en pige på en performance i på forhånd har givet rigtig dårlige betingelser.... tidspres er noget rigtig skidt.... i KAN godt komme på 15 min - men hvem siger i skal... og er der blot et minimum af performanceproblemer hos jer - så falder det tilbage på pigen som om hun er en kold fisk... 

hvis i derimod vælger min 30 min... så er der den dobbelte tid hvilket betyder 5 min optakt (lyder af lidt men det er faktisk meget) 20 min rigtig god sex fordi man kan komme til både stockholm og paris t/r, madrid, athen og ikke mindst.... hele danmark rundt... 

i har tid til at få pigen til at føle hun er værd at bruge penge på hvilket automatisk giver hende meget meget mere lyst til at gøre det godt for jer, i har tid til BÅDE at få god service europa rundt og give igen af samme skuffe... og der er 5 min til at i stille og rolig kan få tøjet på igen og geare ned efter oplevelsen... og tid til lidt small talk som er rigtig hyggelig.. 

det er der - og eftr min mening KUN der - en vurdering af pigen kommer til sin ret - for de 15 min ekstra betyder alverden for hvordan man kommer ind på hinanden...  

man kan ikke måle kemi på 15 min når det hele skal køre på et samlebånd..... og hvorfor skulle i vende tilbage til en pige der har givet jer en samlebåndsoplevelse.... 

jeres valg af menu er ret afgørende for hvor spredt et fokus der er tid til... og med et smalt tidsrum - så bliver helhedsoplevelsen også derefter :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun en eneste gang købt en halv time. Det var en fin oplevelse, men kun fordi pigen er så p.... sød og ufattelig god til at få en til at føle sig tilpas.

Efterfølgende har jeg altid købt en time, overalt hvor jeg kommer frem på min færd.

Enkelt ydelser og shoktajs har jeg aldrig købt. Det er simplethen for svært for mig at beslutte mig for hvad jeg vil, og faktisk aner jeg det heller ikke før jeg får fingrene i kagedeje - om jeg må udtrykke det sådan.

Jeg er ikke så nøjeregnende med om det så varer en hel time eller der går lidt tid over eller under. Det er sjældent jeg bemærket det. Det er sket en enkelt gang tiden gik laaangt over fordi vi lige havde det så sjovt. Straffen var at jeg kom forsent til en aftale bagefter. Jeg kunne dog i al fortrolighed fortælle hvorfor og blev tilgivet :)

Ved tantra køber jeg 2-4 timer, eller rettere jeg betaler det der forlanges, og så varer det faktisk 2-4 timer. Det er så også en anden time pris, og også en helt anden oplevelse. Dog er begge dele erotik, dampe, dampe, svede!

Del dette indlæg

Link til indlæg

til jer der vælger 15-20 min cocktails til første besøg for at se pigen an - jeg vil mene at i begår en generel fejltagelse.... både ifht pigen men også ifht det signal i sender i socio-økonomisk henseende....  lad mig give et eksempel

jeg har det hele på menuen.... og selv om jeg giver samme glade og openmindede velkomst... så ændrer det ikke på at det er 2 meget forskellige indtryk jeg får af gæsten... 

bestiller fyren en quickie - så er mit indtryk... "jeg er for nærig til at jeg gider bruge tid på at du også skal have det godt" ... og det er ikke positivt....  

for det andet er jeg OG gæsten under et enormt tidspres altså tilgår jeg kunden på en anden måde... jeg tilgår ham "lige på og hårdt" med fokus på det han har bestilt for det er det der er tid til... no less - certainly not more!!! 

selv om kunden får den tid (eller lidt mere fordi jeg ikke booker på minuttet) han har betalt for... så er der kun tid til 1 udløsning, kun tid til hans fornøjelse og kun tid til fokus på ham....  honestly - det er ikke sådan man får god sex for det kræver et samspil der aldrig bliver tid til

hvordan vil i vurdere en pige på en performance i på forhånd har givet rigtig dårlige betingelser.... tidspres er noget rigtig skidt.... i KAN godt komme på 15 min - men hvem siger i skal... og er der blot et minimum af performanceproblemer hos jer - så falder det tilbage på pigen som om hun er en kold fisk... 

hvis i derimod vælger min 30 min... så er der den dobbelte tid hvilket betyder 5 min optakt (lyder af lidt men det er faktisk meget) 20 min rigtig god sex fordi man kan komme til både stockholm og paris t/r, madrid, athen og ikke mindst.... hele danmark rundt... 

i har tid til at få pigen til at føle hun er værd at bruge penge på hvilket automatisk giver hende meget meget mere lyst til at gøre det godt for jer, i har tid til BÅDE at få god service europa rundt og give igen af samme skuffe... og der er 5 min til at i stille og rolig kan få tøjet på igen og geare ned efter oplevelsen... og tid til lidt small talk som er rigtig hyggelig.. 

det er der - og eftr min mening KUN der - en vurdering af pigen kommer til sin ret - for de 15 min ekstra betyder alverden for hvordan man kommer ind på hinanden...  

man kan ikke måle kemi på 15 min når det hele skal køre på et samlebånd..... og hvorfor skulle i vende tilbage til en pige der har givet jer en samlebåndsoplevelse.... 

jeres valg af menu er ret afgørende for hvor spredt et fokus der er tid til... og med et smalt tidsrum - så bliver helhedsoplevelsen også derefter :)

Det kan være at dem som vælger 15-20 min. kun kommer for deres egen skyld, hvis du forstår :-)

Og ikke er så interesserede i hygge m.m.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan være at dem som vælger 15-20 min. kun kommer for deres egen skyld, hvis du forstår :smile:

Og ikke er så interesserede i hygge m.m.

det er også helt fint - for det er der heller ikke tid til.... bare de så ikke tror at pigen har tid til at være andet end alment venlig... 

det er jo normalt det der er klagepunktet i anmeldelserne - at pigen ikke er "med i legen" - det har jo så sin årsag når man vælger en ydelser hvor hun dårligt kan nå at være med *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er også helt fint - for det er der heller ikke tid til.... bare de så ikke tror at pigen har tid til at være andet end alment venlig... 

det er jo normalt det der er klagepunktet i anmeldelserne - at pigen ikke er "med i legen" - det har jo så sin årsag når man vælger en ydelser hvor hun dårligt kan nå at være med *gg*

det er rigtigt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu ved jeg ikke hvor meget der bliver lagt i at gøre noget for pigen..... selv tænker jeg orgasme. Her synes jeg måske 30 min har svært ved at slå til. Jeg SKAL bruge mindst 10 min på det indledende, nu har man lige fået tøjet af hende, så skal det dæleme også nydes det der kommer frem. Så der skal nusses og pilles. Hvis man går videre i en 69, så har pigen mulighed for orgasme også, hvis hun har relativ let ved at komme ved det ( hvilket kan give lidt rod og stop i det hele) og ellers er der jo kun godt 5-10 til at knalde efter blowjobbet, så er det svært, hvis det hele skal nåes.... eller det synes jeg i hvert fald

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvor meget der bliver lagt i at gøre noget for pigen..... selv tænker jeg orgasme. Her synes jeg måske 30 min har svært ved at slå til.

Det skulle jeg måske også have nævnt, men det har jeg på den anden side gjort tidligere.

For mig er det altid en ekstra gevisnt, hvis jeg kan bringe pigen op og ringe. Med masser af lyd på. Det kildrer mig i den grad at vide, at det er noget, jeg har gjort.

Derfor er en halv time rent selvpineri. Der skal god tid til. Til alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg kan godt se nu, ud fra det i skriver, at jeg har grebet det forkert an, jeg har jo som udgangspunkt, altså inden besøget, bare tænkt at formålet med besøget er at jeg får udløsning, og at det derfor kunne være lige så godt med en quicky, som er billigere og hvor jeg opnår det jeg kom for.

Men når så akten starter, har jeg jo inderst inde alligevel tænkt det som (lyst til), at først må det være lidt kys og kram m.v., sådan lige for at varme op, men her sker der som regel det at hun har travl med at få gummiet på banditten, og om på ryggen og så bare i gang, og her ville jeg jo gerne have lidt mere opvarmning inden selve akten, men det er selvfølgelig, (kan jeg regne ud nu), fordi vi ser forskelligt på det, jeg tænker opvarmning 5 min "Citat Jasmin - (lyder af lidt men det er faktisk meget)" (undskyld Jasmin ikke pænt af mig at bruge det i mod jer, men kunne ikke lade være :smile:) og herefter resten af tiden til at opnå udløsning (der er så længe imellem mine besøg, at det kan jeg sagtens nå :smile:).

Men hun tænker jo nok modsat, det her er en quicky, og derfor skal vi bare i gang, så jeg/kunden kan få den udløsning han kom for, og skulle der være 5 min. tilbage, ja så er det bare fint, så er der mere tid til at blive klar inden næste aftale, eller afslapning, og det er jo 2 vidt forskellige måder at se det på, og det har jeg egentlig ikke tænkt på før, jeg er jo trods alt ikke særlig erfaren inden for det her, men det bliver jeg jo nok med tiden :mrgreen:

Men jeg vil så sige, efter jeg har ræsoneret mig frem til ovenstående, at det vel egentligt burde være som jeg skriver først, altså 5 min. opvarmning osv., men jeg kan også sagtens se logikken i at det ikke er sådan, for så var der sikkert mange der aldrig ville vælge længere tid end quicky/cooktail, og det er jo at skyde sig selv i foden :smile:

Jeg vil lige sige tak for al den respons jeg har fået på min tråd, det er bare dejligt med et forum, hvor der er gang i debatten, og som nævnt, er jeg ny i det her game, eller hvad man skal kalde det, men allerede nu er jeg blevet klogere, og det er jo herligt, så ingen tvivl om at jeg vil bruge sitet mere aktiv nu, end jeg har gjort siden jeg fandt det for ca, et halv år siden.

Og mit næste besøg hos en glædespige, bliver helt klart mindst en halv time :-P (og jeg har allerede nu, et par stykker i tankerne, hvor jeg håber jeg kan få en aftale med en af dem, når den tid kommer, jeg vil ikke sige hvem jeg tænker på, men det er nogen som har fået megen ros og omtale her på sitet)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Som du selv nævner Jydekrebsen, kunne der godt være mere med i en 20 min Dansk/Fransk :-)

Kliniksex er som the wild wild west..... you never know what you get

Jeg har besøgt flere piger, hvor der er tid og lyst til lidt "hygge" inden action i en Danks/fransk. Jeg har også oplevet der praktisk talt ikke er tid til det i en 30 min cocktail..... Så servicen er meget flydende fra pige til pige. Ligesom Jasmin skriver, så er der også tid til at tage tøj på........ nogle piger er 30 min = 30 min på lagnet andre piger er 30 min tiden i alt mere eller mindre.

Så udfordringen ligger i at finde en pige, hvor du får det du gerne vil have, med en pige du meget gerne vil have det af ;-) når man gerne i ny og næ vil se nye piger, så er der nogle svipsere imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg holder mig stort set til 1 times aftaler. Har prøvet en halv time et par gange, men det virker stresset og unaturligt.

Ville faktisk helst gå efter 1½ eller 2 timer, men så begynder det for alvor at blive en dyr hobby :???:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...