Ledelsen 617 Skrevet 3. Juli, 2024 Besøgte denne kvinde her i eftermiddags https://annoncelight.dk/showad/398610 Havde aftalt en halv time, hvor jeg var dominerende og hun vsr slaveso (hendes egne ord) Bookning og kommunikationen var nem og uden problemer Da jeg kom til det aftalte tidspunkt fik jeg en sms med at hun var 30 min forsinket - ikke optimalt, men ikke noget der betyder det store for mig. Kom ind i lejligheden ca 40 min aftalt og blev mødt af hende der er på billederne. Der er måske en grund til at hun ikke viser ansigt, udover diskretion. Jeg er med på at skønhed er individuelt, og jeg er på ingen måde selv Adonis, men hun var ikke lige min type, men pengene var hævet så de kunne ligeså godt bruges. Vi fik klaret det økonomiske og efter jeg selv havde taget tøjet af, hev jeg tøjet af hende imens hun fik små klaps med flad hånd på kinden. Havde aftalt at jeg godt måtte var hård men ingen permanente mærker og ikke hård vold. Urin og afføring er hun heller ikke til og det er jrg heller ikke så på den måde passer vi sammen. Fik hende ned på knæ, gummi på og begyndte så at gange hende - hun sutter ikke som den bedste men hun prøvede i det mindste- fik hende også til at slikke kugler så alt i alt var det egentlig ok. Fik hende om på alle 4 og begyndte i doggy, hun var våd, men ikke særlig stram og det er der en god grund til. Hun havde spurgt inden om jeg ville lege med noget legetøj og sagde at hvis det var på hende var jeg frisk, og det var hun klar på. Hun lagde sig på ryggen og hev en dildo på størrelse med en hest frem og begyndte at kneppe sig selv med den. Jeg tog over og hun begyndte at lege med din piercet klit. Puttede der efter diloen i munden på hende, da jeg synes det er frækt at piger smager på sig selv. Kneppede hende lidt mere og stak pikken I munden på hende igen så hun igen kunne smage på sig selv. Fik hende vendt om igen og stak et buttplug op i numsen på hende og begyndte og slå hende med den pisk hun også har, hun pev lidt da jeg slog igennem men sagde ikke stop så der blev slået igennem og hendes baller blev da også røde. Da jeg så god buttplugen ud var der afføring på hvilket dræber lidt kemien men hun skyndte sig ud og skyllede sig. Tog hende så analt imens den hun kneppede sig selv med den kæmpe store dildo. Trak mig ud og hun suttede lidt igen indtil jeg hev kondomet af og kom ud over hende. Det blev lidt udover det hele Fik et par våd servietter og så i tøjet imens hun sad med sæd udover sig og jeg smuttede ud i solen og tog hjem. Alt i alt var det en ok oplevelse, men når jeg ikke finder damen på nogen måde tiltrækkende så falde oplevelsen lidt til jorden. Hun er heller ikke særlig aktiv og begrænset indlevelse, men det handlede nok om at jeg var den dominerende. Hun prøver at gøre det godt men fejler lidt.. De 80 kg der står i annoncen skal der nok ligges 20 til - hun er bestemt ikke petit hvilket hendes store hængende bryster heller ikkr er Jeg kommer ikke igen da pigen ikke tænder mig selvom det var sjovt at være den dominerende Det kostede 1000 kr, hvilket jeg ikke synes er galt med alt det som jeg måtte og var det i 40 min ud af de 30 jeg havde bestilt Hvis pigen tænkte mig, ville jeg være fast kunde men det kommer ikke til at ske 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg