Hop til indhold
Liderlig bessefar

Er en profil på sugardating umagen værd????

Recommended Posts

Jeg ved godt, at der herinde er folk, der har haft fornøjelse af Sugardating og Daters, og hvad det hedder altsammen. Jeg er næsten 70 og overvejer at oprette en profil for at se, om jeg kan være heldig at finde en lille studine at forsøde....Men, men men. Jeg vil gøre det uden billede, da konen og evt. andre nok ikke vil være forstående. Hvordan griber man det hele an derinde. Skriver man til alle, man kan finde som mulige emner, eller skriver man en fængende tekst, som man så kan håbe, nogle "bider på". Og ikke mindst - er de sider så fyldt med falske profiler, at mit, lille projekt på forhånd virker håbløst. Jeg har jo nok ikke alt for mange år foran mig, hvis I forstår...Hvad siger de mere erfarne????

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at være ærlig, så tror jeg ikke du skal sætte forventningerne for højt op. Hvis du med lille mener ung, så tror jeg desværre at din alder og et evt. manglende profilbillede er en hæmsko. 
Jeg har fået at vide at det trækker ned, hvis man ikke har et profilbillede. Du har dog mulighed for at oprette et privat-billedalbum, hvor du kan give andre profiler adgang.

Jeg har generelt haft fine erfaringer derfra, men jeg har også haft et profilbillede, nogle lignende billeder og så været ærlig om hvad jeg søgte. Jeg skrev til dem jeg mente kunne være interessante, og fik svar på cirka 8 ud af 10 henvendelser (Dette udover dem, der selv skrev til mig). Jeg skrev bare en kort uformel hilsen/besked, og så kunne jeg hurtigt fornemme, hvad det kunne føre til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For omkring 2 år siden, var derinde da jeg startede med udforskningen af verden denne,, og synes egentlig at det er det samme som "her" bare meget mere kompliceret.. Det er lidt sært, for det skulle gerne være en mindre "produkt" agtig tilgang til penge-sex, men i sidste ende synes jeg faktisk at det var akurat det samme, bare med flere komplikationer.. + det at man skal næsten vise sin identitet med billede er jeg ikke helt fan af :) 

Så for mig, var det ikke "umagen" værd, selvom mange kontaktede og jeg fik aftale op.. men, meget mere lige til er det her og på instagram.. Så jeg stoppede på sugardater :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er selv over 60 og må sige at løbet er ved at være kørt derinde , bare her den sidste mdr er der vandvittig så mange der har lukket deres profiler , men under alle omstændigheder vil jeg sige at man skal være vaks ved havelågen hvis man kan lave en aftale , 14 dage efter er de bare væk igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jævnligt spørgsmål om dette, og jeg har selv skrevet om det før.

Der er ups and downs, ligesom i det meste andet her livet.

Jeg tænker at du må prøve det af hvis du er interesseret, læg et pænt privat billede ind som du kan åbne for de piger du tror på.

Skriv pænt og høfligt og spring de piger, der skal have 3000 + for en halv time på hotel over. Der er stadig nogen der gerne tager mod besøg hjemme hos dem selv for mindre end det, i hvert fald i Jylland. Måske endda nogen du kan få et venskabeligt forhold til.

God jagt og glæde derude<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liderlig bessefar skrev, for 3 timer siden:

Jeg ved godt, at der herinde er folk, der har haft fornøjelse af Sugardating og Daters, og hvad det hedder altsammen. Jeg er næsten 70 og overvejer at oprette en profil for at se, om jeg kan være heldig at finde en lille studine at forsøde....Men, men men. Jeg vil gøre det uden billede, da konen og evt. andre nok ikke vil være forstående. Hvordan griber man det hele an derinde. Skriver man til alle, man kan finde som mulige emner, eller skriver man en fængende tekst, som man så kan håbe, nogle "bider på". Og ikke mindst - er de sider så fyldt med falske profiler, at mit, lille projekt på forhånd virker håbløst. Jeg har jo nok ikke alt for mange år foran mig, hvis I forstår...Hvad siger de mere erfarne????

Med alle de tråde du har startet :-) så tror jeg det nemmeste for dig er at finde en af de såkaldte glædespiger ( i din ungdom en luder) dem kan du finde i alle aldre og størrelser, og betaler du for det, så tager hun sikkert også en studenterhue på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...