Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Dusken :wub: passer meget godt på begge annoncer, huserer i området omkring central Brønshøj :) den gode Janet ;)

Skrevet
Direktøren 50 skrev, den 27.1.2025 at 18:50:

Har kneppet hende i røven,men nu kender jeg hende også privat.Skide sød naturlig med hår på missen.Hun slugte min sperm det var super dejligt

Kan ikke forstå hvorfor du skriver sådan noget, er kommet hos Janet igemmen langt og er altid blevet godt behandlet, ved hun ikke tilbyder analt og slugeren

Skrevet
hankey2025 skrev, for 11 timer siden:

Kan ikke forstå hvorfor du skriver sådan noget, er kommet hos Janet igemmen langt og er altid blevet godt behandlet, ved hun ikke tilbyder analt og slugeren

Lad nu for guds skyld være, med at lægge mere brænde på dét bål!!

Han søger blot at provokere med sine meget lidt charmerende udtalelser-_- 

Skrevet

Syntes det er dårlig stil at " prale " med noget der ikke står i menuen, må blive mellem ham og hende :( hvis det nu også er rigtigt  :wub: kan kun give gløden og hankey2025 ret :) må være en troll der larmer :D

Har selv mødt Janet, sød pige, pas på hende :)

Skrevet

Har kendt hende i 25 år så tror ikke i skal spille smart.Hun tilbyder det kun privat og ikke på klinikker hvor man ikke kender personen så godt.

Skrevet

Ro på Hr. Direktør 50 :D så er det jo også uvæsentligt for os andre dødelige, at du kommer med dine personlige erfaringer med Janet, da du har kendt damen i 25 år :D så vil jeg mene at du er uden for tråden, da vi andre  kun kender damen for vores besøg af og til og forholder os til menuen i annoncen ;)

Butterfly 

Skrevet
butterfly skrev, for 6 timer siden:

Ro på Hr. Direktør 50 :D så er det jo også uvæsentligt for os andre dødelige, at du kommer med dine personlige erfaringer med Janet, da du har kendt damen i 25 år :D så vil jeg mene at du er uden for tråden, da vi andre  kun kender damen for vores besøg af og til og forholder os til menuen i annoncen ;)

Butterfly 

Du har helt ret.Dejlig aften 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.