Hop til indhold

Recommended Posts

Direktøren 50 skrev, den 27.1.2025 at 18:50:

Har kneppet hende i røven,men nu kender jeg hende også privat.Skide sød naturlig med hår på missen.Hun slugte min sperm det var super dejligt

Kan ikke forstå hvorfor du skriver sådan noget, er kommet hos Janet igemmen langt og er altid blevet godt behandlet, ved hun ikke tilbyder analt og slugeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
hankey2025 skrev, for 11 timer siden:

Kan ikke forstå hvorfor du skriver sådan noget, er kommet hos Janet igemmen langt og er altid blevet godt behandlet, ved hun ikke tilbyder analt og slugeren

Lad nu for guds skyld være, med at lægge mere brænde på dét bål!!

Han søger blot at provokere med sine meget lidt charmerende udtalelser-_- 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Syntes det er dårlig stil at " prale " med noget der ikke står i menuen, må blive mellem ham og hende :( hvis det nu også er rigtigt  :wub: kan kun give gløden og hankey2025 ret :) må være en troll der larmer :D

Har selv mødt Janet, sød pige, pas på hende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ro på Hr. Direktør 50 :D så er det jo også uvæsentligt for os andre dødelige, at du kommer med dine personlige erfaringer med Janet, da du har kendt damen i 25 år :D så vil jeg mene at du er uden for tråden, da vi andre  kun kender damen for vores besøg af og til og forholder os til menuen i annoncen ;)

Butterfly 

Del dette indlæg

Link til indlæg
butterfly skrev, for 6 timer siden:

Ro på Hr. Direktør 50 :D så er det jo også uvæsentligt for os andre dødelige, at du kommer med dine personlige erfaringer med Janet, da du har kendt damen i 25 år :D så vil jeg mene at du er uden for tråden, da vi andre  kun kender damen for vores besøg af og til og forholder os til menuen i annoncen ;)

Butterfly 

Du har helt ret.Dejlig aften 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...