Hop til indhold

gadeprostituerede

Featured Replies

Skrevet

Gadeprostitutionen i Danmark er heldigvis dalende, men du kan fortsat finde en håndfuld handlede kvinder, stofmisbrugere og transvestitter i Istedgade omkring hovedbanegården. Forretningen vil ofte foregå i bil eller kabiner, der kan lejes.

Skrevet
mandfralyngby skrev, for 2 timer siden:

okay, tak for fordommen

Hvis du går en aftentur rundt ved Istedgade, og de side gader der er. Så vil du hurtig blive antastet. De er for en hver smag. Men  som ErnstOle  skriver, det er ikke vær at bruge penge på. De er desperate for at tage dine penge  

Skrevet

Det er en del som er som ovennævnte, men der kan findes guld derinde 

På vej hjem fra julefrokost mødte jeg mere eller mindre tilfældigt en sød østeuropæisk pige,  virkede hverken påvirket (ihvertfald ikke mere end snapsen havde gjort mig) eller hun gjorde det nød, og efter lidt snak gik vi op i en pæn lejlighed og fik ordnet vores ting - ikke noget rush og vi badede sammen inden og mg efter..

Har kigger efter hende til tider men har ikke set hende siden og desværre fik jeg ikke nummeret 

Det bedste råd er at se dig omkring og hvis de virker alt for ivrige er det måske ikke de rigtige og spørg om hvor det skal foregå og hvis det er kabiner så ville jeg pænt sige nej tak 

Skrevet

Jeg går ret ofte i byen på Vesterbro og omkring Istedgade. Jeg skal nok over 8-10 år tilbage før jeg blev tilbudt sex af en gadepige sidst. Hvis vi ikke tæller corner bar med selvfølgelig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.