Hop til indhold

Trussel?

Featured Replies

Skrevet

Sikke en skøn besked at få, formoder det bare er en scam af en art, er der andre der har oplevet lignende?

IMG_9059.thumb.png.cb0f8d825b3d9119b9914b1b5e69660a.png

Skrevet

Der var for noget tid tilbage et emne om det. :lol: 

Men ja, det er ren scam.

Men bl.a derfor taletidskort er vejen frem. Uanset hvilken pige man skal besøge. Nemmere at skære alle over en :) 

Skrevet

Det er alligevel en fin tittel han har sig :lol:

Jeg modtog selv engang et opkald fra en sur udenlands herre, der på dårlig engelsk kom med nogenlunde samme trussel - han kunne endda nævne den adresse mit telefon nummer viser på krak, men da krak ikke har fået opdateret min adresse efter flere flytninger frygtede jeg intet, gjorde intet unormalt og der kom intet ud af det.

Skrevet

Skulle sådan en trussel ikke meldes til Politiet?

Jeg mener de truer med at slå dig ihjel, om det så er scam eller hvad må det da give en ret lang fængselsstraf, det er vel ikke lige frem noget politiet kan ignorere.

Og din politiet fortæller ikke nogen om at du har lavet den anmeldelse, hverken konen eller andre, så ud kan trygt anmelde, og kan ikke se du har noget at miste. 

Skrevet
Just-use-me skrev, for 24 minutter siden:

Det er Liam Neeson.....

Aaaargh.. Det må nødvendigvis være Chuck...... 

Scratch that ; Chuck er hans 8 bedste mænd:P:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Aaaargh.. Det må nødvendigvis være Chuck...... 

Norris???

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Findes der andre Chucks:mellow::P.? 

Hvis der findes andre Chucks,  så skal Norris nok få dem af vejen. 

Skrevet
Boobman skrev, for 53 minutter siden:

Sikke en skøn besked at få, formoder det bare er en scam af en art, er der andre der har oplevet lignende?

IMG_9059.thumb.png.cb0f8d825b3d9119b9914b1b5e69660a.png

Sjovt - jeg fik en tilsvarende besked på spansk for nogle år siden efter at have været i Alicante hvor jeg, ud over at nyde stranden, også besøgte et par GPer. Der påstod personen at være en af bagmændende bag spalumi.com.

Jeg fik min "trussel" via WhatsApp så der brugte jeg naturligvis bare den indbyggede anmeld funktion og blokerede derefter afsenderen. Tænkte også det ville være lidt pudsigt hvis en spansk bagmand havde 5 (mener jeg det var den gang) af hans folk tæt på hvor jeg boede i Danmark :-)

Men det betyder jo nok at der sidder nogle bagmænd et eller andet sted og indsamler numre på nogle af dem der kontakter deres piger og så forsøger at udnytte det på et senere tidspunkt.

/Tutankhamon

Skrevet

@Boobman, welcome to the club. 

Its a scam, and you’re not a proper “visitor” until you got this message. You get more of less the same massage in every language, got a collection in German, English and Danish.

Just ignore it. 

Skrevet
Lebowsky skrev, 1 time siden:

Just ignore it. 

Når folk truer på den måde, bør man ikke ignore det, men anmelde det til politiet, så vedkommende kan blive taget alvorligt ved vingebenet - og det kan også være interessant at finde ud af hvordan og hvorfor vedkommende er kommet i besiddelse af uskyldige kunders telefonnumre.

Skrevet

Det er klart man skal tage det alvorligt når MR MIKEY anvender hans 8 bedste lejemordere, og det er jeg sikker på at politiet også vil forstå.

Det danske politi vil helt sikkert gå i gang med at efterforske MR MIKEY, han er jo trods alt chefmorder. Det kan man ikke ignorere.

Sagen ville stille sig anderledes hvis MR MIKEY brugte hans 8 dårligste lejemordere. De plejer så vidt jeg ved at køre forkert på vej til det næste

mål, og hvis de alligevel kommer frem, sker der ofte det, at de smadrer knæskallerne på naboen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.