Hop til indhold
Rickodicko

Goodgirlamanda/PlayfulMILF

Recommended Posts

Hende annonce siger alt USERIØS,  der står ikke noget om hvor gammel hun er eller hvordan hun ser ud, så for mig er det bare spild af ens tid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Troll79 skrev, for 10 minutter siden:

Hende annonce siger alt USERIØS,  der står ikke noget om hvor gammel hun er eller hvordan hun ser ud, så for mig er det bare spild af ens tid

Måske, men han spørger jo også om der er nogen der har mødt hende og derfor ved noget om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Meget høje priser og bliver nærmest fornærmet når man forhører sig om oplysninger om dem og billeder. Til gengæld forlanger hun billede af os med det samme. Jeg sagde farvel og tak. Det gider jeg ikke bruge tid på. Det skal gerne gå begge veje.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der - tror da hun lidt startede op - meget sød og fræk go sex og blow ja det var faktisk sjovt og godt - hun er lidt forsigtig med hvem og hvor hun mødes med vil gerne være diskret - en milf med former som sutter godt - 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...