Hop til indhold

Recommended Posts

https://70210026.dk/nadja

Nadja fra PG har nu været igang i et halvt års tid, og der er efterlysninger, men jeg synes ikke rigtigt at der er anmeldelser, så i dagens anledning, dvs. surt regnvejr og denne her ubændige trang til at føle en varm kvindekrop, tænkte jeg at jeg måtte ofre mig, og tage en tur til Lyngby.

Alderen angives til 33 år, og den passer fint med branchestandarden. Det sker på de danske glædeshuse, at de 33 år signalerer at livet har sat sine tydelige spor. Men Nadja har et sødt og pænt angsigt a la naboens søde datter - eller måske mere den søde og kønne nabo MILF, dejligt! Hendes lækre krop fremgår af billederne, hun er ikke nogen 'petit / skinny' pige (tag til Herlev hvis det tænder dig), der er dejlige kurver, og stram hud. 

Nadja mødte frem i lange slangeskindsstøvler (spurgte ikke om de var ægte), små trusser og en udfordrende jakke med god udsigt til de flotte babser, der er jo individueller priser, men efter lidt snak, spurgte hun 'altså hele pakken', og det sagde jeg ja til, det var så 2800 kr (og jeg tænker at tillæg var for blid slave pige og græsk).

Hun spurgte selv, 'hvor starter vi', og generelt bad jeg bare om det jeg havde lyst til, og det blev så leveret. Bestilte ikke / gider ikke blid dominans til mig, så den er der en anden der må tage!

Der er standard ægte tungekys på menuen, ikke sådan at man bliver voldsnavet i gulvet, men der blev givet flere, også under penetrering, dejligt.

Jeg gik straks ombord i babsenutterne - som jeg måtte spørge om var ægte, men de var altså hjulpet lidt! Fremragende arbejde, jeg har set meget mere påstået 'ægte', som ikke nåede det her på halvvejen! Elsker at sutte - kramme - nyde de smukke fortrin - super lækre, måske er de størrelse D, men de er altså rigtigt rigtig store, det er to håndfulde (pr.babs). Fed ægte følelse, men nok lige stramme nok til oliespansk - jeg prøvede ikke, men det dur nok ikke.

I hendes beskrivelse står der 'magiske blow jobs', og det stemmer jeg ja til, hun giver det fedeste blow, hun tager den dybt (dog ikke egenligt face fuck) og der pirres og leges lidt, inden kondomet rulles på, som det skal af dygtige piger, nemlig med munden. Tænker at jeg ikke er den eneste, der har fået 'superfransk' på et dansk bordel, som viser sig at være to slik på bollerne, et hiv i banditten, og så brutal påsætninge af kondomet, øv. Men Nadja kan det som jeg husker fra gode, gamle, nu lukkede lysthuse, og hendes blow er magisk - ingen falsk reklame her.

Det er ved at blive en roman, jeg stopper her, men hun tager den flot og dybt både i 1'erne og 2'eren (det sidste med lidt vandbaseret glidecrem), jeg havde svært ved at komme, da Nadja gjorde mig så ophidset, at stiverten ikke rigtigt kunne give prostata kirtlen lov til at pumpe, men men Nadja på siden i 2'erne og med dybt hårdt pres, så man mærker hendes sæde knogler stramme imod en, og ens eget skamben bliver trykket hårdt imod hende, lykkedes det, med et godt greb i den ene babs og gode solide klask i røven med den anden hånd, at klemme et par dråber ud - hun havde ellers givet lov til at jeg kunne komme ud over hendes smukke store bryster.

De bliver dekoreret en anden gang! Hun er til genbensøg, helt klart! 

Nu håber jeg ikke at Nadja synes at anmeldelsen går for tæt på, men jeg ville gerne dele denne her oplevelse, forstår ikke at andre ikke har givet hende nogle ord med? Kom nu til tasterne! Jeg er altid lidt tvivlende når en pige ikke er anmeldt, uha, det er der nogle gange en grund til!

Det er ved at være forsent i dag, men hun er på vagt igen imorgen, bare se at komme afsted, hvis I er til hendes type.   

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Tror lige du skal præciserer at der var kondom på da hun gik dybt i blowjobbet så det ikke giver hende ballade fordi folk tror den del var uden kondom^_^.. 

God pointe, det er nok ikke skrevet klart nok, men tænkte at det var klart, da det jo er arbejdsreglerne på de danske lysthuse. 

Så det er helt klart: Banditten kom ikke i munden uden gummi.

Redigeret af FlemmingP

Del dette indlæg

Link til indlæg
FlemmingP skrev, Lige nu:

God pointe, men tænkte at det var klart, da det jo er arbejdsreglerne på de danske lysthuse.

Njargh.. Mener nogle brugere herinde fortæller om at de regler lidt er flydende ved nogle piger på de danske steder.. Det jo bare påstande det hele men det kan stadig gøre at det misforstås hvis det ikke er synligt^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Genlæste lige min anmeldelse, nu kan jeg godt se at teksten kan misforstås, men rækkefølgen er naturligvis den, at der først pirres og leges, og derefter rulles der på med munden og der gås dybt. Den omvendte rækkefølge giver vel heller ikke mening, gør den? 

For dem der har været med nogle år, så var det fx den teknik stort set alle piger på Cassiopeia (øv, Corona lukket) var oplært i, hed det ikke pirringsfransk? Og så blev kondomet rullet på med munden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy

Takker for en skøn anmeldelse. Meget informativ og tillige med lystig. :)

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...