Hop til indhold

Recommended Posts

Har i sidste uge besøgt Rwng-Khaw og jeg må sige det var en kedelig oplevelse. Jeg var kommet for at få en god gang massage, hvilket jeg også have aftalt i telefonen med hende, men Bordel mutter har mere travlt med at sælge den anden kvinde der tilbyder fuldpakke. Hun påstod hun var en  professionel massør men ak nej, magen til dårlig massage har jeg sjældent oplevet ved en thai massør. 
Stedet er desværre blevet til et bordel og ikke et godt massage sted som tidligere. Det kan godt være man også kunne købe sex ved den tideligere massør, men hun var faktisk også rigtig dygtig til at give massage, både olie og thaimassage.

ærgerligt, men helt klart sidste gang jeg kommer der.

https://annoncelight.dk/showad/316086

Jeg må kigge mig omkring og se hvad området ellers kan tilbyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
jojo1212 skrev, for 3 timer siden:

Har i sidste uge besøgt Rwng-Khaw og jeg må sige det var en kedelig oplevelse. Jeg var kommet for at få en god gang massage, hvilket jeg også have aftalt i telefonen med hende, men Bordel mutter har mere travlt med at sælge den anden kvinde der tilbyder fuldpakke. Hun påstod hun var en  professionel massør men ak nej, magen til dårlig massage har jeg sjældent oplevet ved en thai massør. 
Stedet er desværre blevet til et bordel og ikke et godt massage sted som tidligere. Det kan godt være man også kunne købe sex ved den tideligere massør, men hun var faktisk også rigtig dygtig til at give massage, både olie og thaimassage.

ærgerligt, men helt klart sidste gang jeg kommer der.

https://annoncelight.dk/showad/316086

Jeg må kigge mig omkring og se hvad området ellers kan tilbyde

Kender mutter fra tidligere da hun var i Tønder og selv tilbød hele pakken.
De sidste år og specielt efter hun er flyttet i skoven, er hun gået fra at være en meget sød/flink asian, til at være en kold og hård business asian som kun vil tjene penge på hendes ansatte pige/r.

Besøger hende selv ikke mere af denne grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trist du ikke fik det du ledte efter. Hvordan vil du vurdere udseende på den anden kvinde som jeg formoder du blev overtalt til? Og fik du sex af hende? Jeg er på udkig efter sexdelen og stedet ligger godt, så hvis billederne passer på den anden kvinde kunne jeg godt være fristet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 30.6.2024 at 18:51:

Trist du ikke fik det du ledte efter. Hvordan vil du vurdere udseende på den anden kvinde som jeg formoder du blev overtalt til? Og fik du sex af hende? Jeg er på udkig efter sexdelen og stedet ligger godt, så hvis billederne passer på den anden kvinde kunne jeg godt være fristet.

Jeg kan kun anbefale stedet har alt tid fået god massage og dejlig sex, det er et af mine favorit steder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...