Hop til indhold

Recommended Posts

Tog lige en hurtig beslutning i dag og prøvede lykken her:

https://annoncelight.dk/showad/400629

Det er unægtelig en lidt sjov annonce med "begge kanaler" - men det fandt jeg da ud af, hvad der betød :)

Jeg bookede en halv time "uden noget som helst", og blev meget positivt overrasket - jeg blev modtaget med et kys i døren og et "thank you for comming".

Billederne i annoncen er meget misvisende. Hun er en rigtig smuk pige, og ligner ikke een på 38. OK, brysterne svarer til alderen, da de er uden silicone - men det er et plus i min karakterbog - har dog selv rundet de 60.

Massage kan jeg ikke udtale mig om - da hun smed tøjet, så røg flaget til tops, og hun satte sig resolut på sengekanten og så var samtalen absolut på fransk :wub:

Det forstsatte et godt stykke tid og jeg måtte til sidst bede hende om at stoppe, ellers var hele stoppet her.

Hun smed sig med stængerne i vejret, og hvem kan modstå det? For s.... hun var dejlig snæver. Efter ca 10 min måtte jeg lige have en vendt omkring til lidt dogge-style - oh la la ...

Her gik den så lidt over stok og sten, og jeg kom da også i kampens hede til at smutte ud. Så greb hun ud efter en tube, og så skiftede vi ellers til det 3. hul - for h.... hvor var det snævert - så der gik ikke lang tid, før legen var forbi.

Så - skal vi give karakterer, så må jeg sige et klart 12-tal - lækker sex og hun er bare SÅ sød - og i øvrigt ikke fedtet med kys. Og sikke nogle dejlige øjne hun har :)

Om jeg kommer igen - det er der slet ikke nogen tvivl om - skal blot lige have sparet lidt sammen igen :) Men ok - 1300 for en halv time af den kaliber, mumse .... :wub::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...