sunny 146 Skrevet 29. Juni, 2024 Tog lige en hurtig beslutning i dag og prøvede lykken her: https://annoncelight.dk/showad/400629 Det er unægtelig en lidt sjov annonce med "begge kanaler" - men det fandt jeg da ud af, hvad der betød :) Jeg bookede en halv time "uden noget som helst", og blev meget positivt overrasket - jeg blev modtaget med et kys i døren og et "thank you for comming". Billederne i annoncen er meget misvisende. Hun er en rigtig smuk pige, og ligner ikke een på 38. OK, brysterne svarer til alderen, da de er uden silicone - men det er et plus i min karakterbog - har dog selv rundet de 60. Massage kan jeg ikke udtale mig om - da hun smed tøjet, så røg flaget til tops, og hun satte sig resolut på sengekanten og så var samtalen absolut på fransk Det forstsatte et godt stykke tid og jeg måtte til sidst bede hende om at stoppe, ellers var hele stoppet her. Hun smed sig med stængerne i vejret, og hvem kan modstå det? For s.... hun var dejlig snæver. Efter ca 10 min måtte jeg lige have en vendt omkring til lidt dogge-style - oh la la ... Her gik den så lidt over stok og sten, og jeg kom da også i kampens hede til at smutte ud. Så greb hun ud efter en tube, og så skiftede vi ellers til det 3. hul - for h.... hvor var det snævert - så der gik ikke lang tid, før legen var forbi. Så - skal vi give karakterer, så må jeg sige et klart 12-tal - lækker sex og hun er bare SÅ sød - og i øvrigt ikke fedtet med kys. Og sikke nogle dejlige øjne hun har :) Om jeg kommer igen - det er der slet ikke nogen tvivl om - skal blot lige have sparet lidt sammen igen :) Men ok - 1300 for en halv time af den kaliber, mumse .... 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2570 Skrevet 30. Juni, 2024 Tak for en velskrevet anmeldelse. Kannon oplevelse du har haft med Wanny12 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MuffDiver 12 Skrevet 30. Juni, 2024 Hvor i byen er det ca? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
A Kjeldsen 28 Skrevet 3. Juli, 2024 sunny skrev, den 2.7.2024 at 12:30: Det er i Brårup Hvad måtte du give for sådan en omgang??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 833 Skrevet 3. Juli, 2024 A Kjeldsen skrev, for 3 timer siden: Hvad måtte du give for sådan en omgang??? 1300 kr åbenbart .. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg