Hop til indhold

Mona - Herlev "bollefabrik" - forsigtig thumbs up

Featured Replies

Skrevet

:arrow: Link til Mona

Ferien er startet, og det skulle fejres. Jeg prøvede at komme i kontakt med flere piger, men jeg tror andre end jeg havde fået samme idé i dag. Det var ihvertfald enormt svært at nå igennem til nogen.

Endelig fik jeg kontakt til mit førstevalg, Mona, efter en times venten. Derfra gik det sådan set nemt, selvom der var en halv time mellem hver SMS. (Gad vide hvad grunden til dét dog kunne være).

Jeg har aldrig været på bollefabrikken før, og jeg læste også tidligere anmeldelser, der var lidt blandede, så jeg satte forventningerne på medium. Det var egentligt ret fornuftigt.

Udseende 9/10
Mona var præcis som på billederne. Det er en type udseende og kropsbygning jeg har et ømt punkt for (måske fordi min første rigtige kærste havde samme udseende).
Dog havde hun siiiiiindsygt lange negle. Det er ikke en favorit, men kunne ignoreres.

Stedet
Ja, det er ikke ligefrem diskret - og for guds skyld lad være med at gøre som mig og gå højre om bygningen. Google Maps snød mig, og jeg endte med at gå et stort U rundt om bygningen på lidt af et eventyr før jeg fandt stedet :D

Da jeg først var indenfor var det et fint sted. Pigerne går rundt med meget lidt eller intet tøj på mellem kunderne, og jeg fik da også set Roxy på samme sted. Jeg kunne godt overveje et besøg til hende, hun var frisk og smilende.

Indlevelse
Mona var forholdsvis distanceret. Der var hint af noget rigtigt sødt, og det kan selvfølgelig godt være at det bare var vores kemi, men selvom jeg prøvede ihærdigt at give komplimenter og smalltalke, så var interessen der ikke rigtigt fra hendes side af. Hun snakker desuden ret dårligt engelsk.
Hun kysser heller ikke, og ville heller ikke kysses på halsen. Igen er det svært at sige om det bare var kemien, men det virkede ikke personligt.

Akten
Det startede med et bad. Mona deltog ikke. Som skrevet i andre anmeldelser, så går man nøgen/næsten nøgen gennem huset, og det skal man lige vænne sig til.

Mona startede med at give en gang massage, som næsten ikke kunne mærkes. Det blev lidt bedre henad slutningen, men det var lidt mere bare at gnide lidt fugtighedscreme ud på ryggen. Det fungerede dog lidt som icebreaker.

Jeg ville gerne give hende oralsex, og der kom den dårlige engelsk frem igen, da jeg simpelthen ikke forstod hvad hun mente da hun sagde "Blue water".... Jeg spurgte "Blue Water?", og hun sagde "Yes, you need bathroom", hvor jeg svarede "I don't need bathroom" :D - pludselig forstod jeg dog sammenhængen, og det gik op for mig at hun mente mundskyl. 
Fair nok, igennem huset engang mere, dog var det her badeværelse lidt tættere på. Mundskyl og tilbage igen.

Oralsex på Mona var et hit (alternativt er det nemt at fake, men det lød og virkede som om at hun nød det).

Resten lader jeg være mellem mig og hende, men det var bestemt godt.

Farvel
Da jeg var færdig fik jeg en Fanta, og da jeg skulle ud af døren, var Roxy åbenbart også færdig med sin kunde, og vi var lige ved at støde ind i hinanden. Der blev hurtigt lukket en dør. (gad vide om det var dig @GodCigar , jeg så du også havde været der i dag :D)

Mona tager hjem på Søndag, og alt i alt vil jeg sige at det nok er en fornuftig idé for hende lige at lade op (og måske overveje om det er for hende i fremtiden).

Alt i alt var hun en super smuk pige, jeg fik hvad jeg kom efter - dog absolut intet udover det - og jeg var glad for besøget, sådan 7-8 ud af 10 agtigt.

Skrevet
  • Author

Lige lidt opfølgende jeg kom til at tænke på, som er godt at vide for andre:
Blow var med gummi
ALT blev tørret af og/eller skiftet mellem stillinger.
Lige i dag gjorde det ikke noget, men andre dage kunne jeg sagtens se mig selv tænke at det var lidt irriterende (ligesom med mundskyl før jeg skulle give oralsex, hvilket jeg ikke har prøvet at blive bedt om før - jeg er desuden super renlig, præsentabel og havde også taget bad og børstet tænder hjemmefra).

Der var desuden et vindue mod gården som er lidt over stue-etage højde, hvor det vil være forholdsvist nemt for dem der arbejder stedet ved siden af at få nogle glimt hvis de gik derhen. Jeg fik ikke indtrykket af at det skete, men hvis man er super privat, så er det ihvertfald ikke stedet.

Skrevet
LostAndFound skrev, for 4 timer siden:

Blow var med gummi

Jeg har altid fået blow uden på stedet - som de jo også reklamerer med…

Skrevet

God anmeldelse, jeg kan se du har haft prik den samme oplevelse som jeg havde i sidste uge.

Mona er nemlig distanceret, ingen kys, intet nærvær. Jeg børster også tænder hjemmefra, på vej i bilen 5 min før ankomst, tager mundskyl og bruger tyggegummi osv.

Fornemmede heller ikke hendes distance var noget personligt mod mig, kan ikke se hvad det skulle være. Jeg er bestemt ikke den værste kunde at få ind ad døren. Og ja der er nemlig noget rigtig sødt over hende, som hun holder tilbage... Hun tør dog lidt op under vejs.

Godt jeg sagde nej til massagen, ka høre jeg ikke gik glip af noget. Og ja blow er med gummi, selvom der står without i annoncen! Alt bliver tørret af, det er næsten for meget.. Dog blev jeg ikke bedt om "blue water" før jeg slikkede hende, den har jeg sgu aldrig hørt før :roll:

Mona er en sød pige, men hun burde lave noget andet, når hendes indlevelse er så ringe. Jeg besøger hende i hvert fald aldrig igen, men selve stedet gad jeg godt besøge igen :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.