palle2 1 Skrevet 28. Juni, 2024 Hej nogen som har haft erfaring med: Louise og Cillebabe28 fra sugarfar Og en profil på Sugardaters ved navn MyLittleSecret Har samtaler med alle men ville gerne høre om det er nogen som folk har mødt og hvad prisklasse de lå i eventuelt osv.. Bare så man slipper for eventuelt at blive scammet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 119 Skrevet 28. Juni, 2024 Det er nok bedre med nogle link , Louise er der jo rigtigt mange der hedder , Cillebabe har ikke været online i en mdr og den sidste finder jeg ikke ved en søgning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Palle10 0 Skrevet 28. Juni, 2024 Smedesvenden skrev, for 48 minutter siden: Det er nok bedre med nogle link , Louise er der jo rigtigt mange der hedder , Cillebabe har ikke været online i en mdr og den sidste finder jeg ikke ved en søgning Hej lige fra en anden bruger da jeg har problemer med logik åbenbart. Cillebabe er online lige nu: https://sugarfar.dk/profiler/Cillebabe28 Ja der mange som hedder Louise og nogle tal osv men hende her hedder som den eneste bare "Louise" som jeg skrev: https://sugarfar.dk/profiler/Louise MyLittleSecret er forsvundet da jeg gik ind og kiggede, måske slettet ellers blokeret mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Troll79 72 Skrevet 28. Juni, 2024 MyLittleSecret er der ikke mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 645 Skrevet 29. Juni, 2024 Ville være mistroisk: Anmeldelser af SUGARFAR | Læs kundernes anmeldelser af sugarfar.dk (trustpilot.com) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Generøs Gentleman 35 Skrevet 29. Juni, 2024 Sugarfar er stjålne profiler. Stay away 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gør det let 1 Skrevet tirsdag klokken 06:08 tja66 skrev, den 29.6.2024 at 09:50: Ville være mistroisk: Anmeldelser af SUGARFAR | Læs kundernes anmeldelser af sugarfar.dk (trustpilot.com) ja tror det her er skjult reklame for den fake side , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg