Hop til indhold

Gratis Parkering København

Featured Replies

Skrevet

Hej er der nogen som kender til gratis parkering i kbh .

Idag gerne omkring Wakeup Copenhagen, som ligger Borgergade Kbh?

15-20 min gåtur går an .

Hører også gerne om andre steder 

Grunden til gratis er såre simpel ,vi deler konto derhjemme ,så det ville jo kunne ses når man parkerer i KBH og slet ikke er fra den del af Danmark. 

Skrevet

Beklager - det findes ikke. Du skal meget langt ud fra indre by, før der er gratis parkering

Skrevet

Hvis du har elbil er der vist stadig enkelte steder tilbage, men de er også ved at forsvinder

Skrevet

Det bliver svært men hvorfor ikke holde lidt udenfor indre og tag metro ind til indre by?

Hvem og hvad skal der ske ved Wakeup Cph? :?:

Skrevet

Få din egen konto, men det er et andet emne.

Jeg bruger bl.a. EasyPark app og mobilepay og alt der står på kontoudtog er mobilepay EasyPark. Intet om hvor eller hvornår der er parkeret. Og ofte bliver beløbet først trukket flere dage efter, jeg parkerede i lørdags og blev først trukket onsdag på kontoen i banken. Men man kan selvfølgelig se at der er betalt for parkering.

Med bopæl, arbejde, venner i kbh er der mange parkeringer. En mere eller mindre gør intet.

Skrevet

Evt. et stykke oppe af Strandgade er der 2 timers parkering. Men måske et stykke væk.

Fra Strandgade 52 (lige efter broen). Hvis der altså stadig er 2 timers parkering fra 8-18. Det er noget tid siden jeg sidst var der.

ca 22 minutters gang. Måske kortere, jo længere oppe af Strandgade du kan være heldig at finde en plads.

Redigeret af Maxxon

Skrevet

Eller hvad med at parkere ved Fisketorvet?

-

Edit: Lige meget. Alt for langt at gå.

Redigeret af Maxxon

Skrevet

Du kunne jo også være lidt kreativ og finde en butik, der sælger et eller andet som hende den langhårede der hjemme er glad for og som den søde ægtemand du er, holder du parkeret der for at købe en gave til hende der hjemme og pludselig er parkeringen ikke noget problem ;)

Skrevet
Cantona7 skrev, for 10 timer siden:

Hej er der nogen som kender til gratis parkering i kbh .

Idag gerne omkring Wakeup Copenhagen, som ligger Borgergade Kbh?

15-20 min gåtur går an .

Hører også gerne om andre steder 

Grunden til gratis er såre simpel ,vi deler konto derhjemme ,så det ville jo kunne ses når man parkerer i KBH og slet ikke er fra den del af Danmark. 

Få en ven til at betale for dig. Han skal bare bruge registreringsnummer og områdenummer. 

Skrevet

Alternativt er alle offentlige parkeringspladser gratis om søndagen

Skrevet

Om søndagen. Du kan google de nøjagtige tidspunkter.

Skrevet
  • Author
Johnny2022 skrev, for 23 timer siden:

Det bliver svært men hvorfor ikke holde lidt udenfor indre og tag metro ind til indre by?

Hvem og hvad skal der ske ved Wakeup Cph? :?:

Desværre skete der ikke noget der ,da pigen jeg skrev og havde aftale med ,valgte ikke at svare mig på dagen trods flere beskeder fra mig 

Skrevet
  • Author
Hr Lille Niels skrev, for 23 timer siden:

Få din egen konto, men det er et andet emne.

Jeg bruger bl.a. EasyPark app og mobilepay og alt der står på kontoudtog er mobilepay EasyPark. Intet om hvor eller hvornår der er parkeret. Og ofte bliver beløbet først trukket flere dage efter, jeg parkerede i lørdags og blev først trukket onsdag på kontoen i banken. Men man kan selvfølgelig se at der er betalt for parkering.

Med bopæl, arbejde, venner i kbh er der mange parkeringer. En mere eller mindre gør intet.

Det er ikke bare lige at få egen konto efter mange år sammen .

Det andet kunne være en mulighed en anden gang ,jeg fandt dog gratis parkering 

Skrevet
  • Author
Maxxon skrev, for 21 timer siden:

Evt. et stykke oppe af Strandgade er der 2 timers parkering. Men måske et stykke væk.

Fra Strandgade 52 (lige efter broen). Hvis der altså stadig er 2 timers parkering fra 8-18. Det er noget tid siden jeg sidst var der.

ca 22 minutters gang. Måske kortere, jo længere oppe af Strandgade du kan være heldig at finde en plads.

Hey 

Tak for hintet.

Der er stadig gratis parkering lige efter broen .

Så det var super ,dog valgte pigen at lade være med at svare mig efter jeg havde booket aftale .

Men så var jeg heldig at få en anden aftale i hus ,max 2 min gang fra parkering ,så det var jo bare kanon.

Tusind tak for hintet  ,kunne nemt være brugbart en anden gang.

Skrevet
Cantona7 skrev, 1 time siden:

Hey 

Tak for hintet.

Der er stadig gratis parkering lige efter broen .

Så det var super ,dog valgte pigen at lade være med at svare mig efter jeg havde booket aftale .

Men så var jeg heldig at få en anden aftale i hus ,max 2 min gang fra parkering ,så det var jo bare kanon.

Tusind tak for hintet  ,kunne nemt være brugbart en anden gang.

Velbekommen!

Jeg tænker at du nok var det sted jeg var, da jeg fandt ud af 2 timers parkeringen ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.