StevyC 54 Skrevet 25. Juni, 2024 Hej alle På det seneste har der været lidt aktivitet oppe ved det gloryhole der ligger på fyrrestien i Nordsjælland (Græsted). Vi er nogle stykker der er i en Whatsapp gruppe hvor man kan give et heads op hvis der er aktivitet. Det er en åben gruppe, både for mænd der søger blow, kvinder der sutter, mænd der sutter, alle er velkomne. Hvis det har interesse så send en besked. God sommer derude. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungtop31 0 Skrevet 23. Juli, 2024 (edited) Hvor ligger gloryholet på stien? og hvordan kommer man ind i jeres gruppe? Redigeret 23. Juli, 2024 af ungtop31 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 23. Juli, 2024 ungtop31 skrev, 1 time siden: Hvor ligger gloryholet på stien? og hvordan kommer man ind i jeres gruppe? Ved ikke hvordan man kommer ind i gruppen. men ved at gloryholet er på mande toilettet på Fyrrestien udsholts strand, du køre ned til en p-plads og der ligger et sort hus som er toilettet bagerst på bygningen er toilettet til mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 593 Skrevet 29. Juli, 2024 Hej… kunne jeg komme med i gruppen du har mit nummer jo…. Jeg er til at sutte, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
externalbog 0 Skrevet 4. August, 2024 Jeg kunne godt være frisk, hvordan kommer man med i gruppen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 278 Skrevet 14. August, 2024 StevyC skrev, den 5.8.2024 at 07:01: Skriv på 50157933 hvordan foregår det? er der et hul i væggen? eller hvordan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oxgenic2017 0 Skrevet 2. September kan man komme med i gruppen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Superbelgier 13 Skrevet 3. September StevyC skrev, den 25.6.2024 at 13:11: Hej alle På det seneste har der været lidt aktivitet oppe ved det gloryhole der ligger på fyrrestien i Nordsjælland (Græsted). Vi er nogle stykker der er i en Whatsapp gruppe hvor man kan give et heads op hvis der er aktivitet. Det er en åben gruppe, både for mænd der søger blow, kvinder der sutter, mænd der sutter, alle er velkomne. Hvis det har interesse så send en besked. God sommer derude. Kan man slikke kvinder også ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg