Tim0987654321 4 Skrevet 24. Juni, 2024 Jeg er ny på dette marked og det er helt umuligt at finde hoved og hale. Dog fik jeg i dag besøg af frækkestetøsdk. https://annoncelight.dk/showad/404913 Jeg lavede nok alle nybegynderfejl ved at tror at når jeg bookede 2 timer, så ville der være tid til at finde ro. Så jeg betalte for 2 timer. Jeg oplyste også alt det ikke skulle gå hurtigt, derfor 2 timer. Da jeg så havde betalt og hun havde lige røget en smøg, og talt i tlf, fortalte hun, at hun blev nødt til at gå 30 min tidligt. Så da jeg ikke kunne finde ro til at præstere var hun ude af døren igen. Så i de 45 min hun var her, havde hun travlt med at tale med hendes familie (andre kunder). Alt i alt en forfærdelig oplevelse. Dog også min egen skyld. 1 1 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 24. Juni, 2024 Jamen velkommen til denne del af verden. og tak for en noget ærgerlig anmeldelse. Godt nok en træls start på denne verden...(Går ud fra det var første gang) Vil ikke sige hvad du har gjort rigtig og forkert, men hvor ville jeg dog ønske du havde ladet dig rådgive herinde først, så du ikke endte i den situation der. Det jo det forummet også er til. Du skal jo ikke være sky for at spørger til råds herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tim0987654321 4 Skrevet 24. Juni, 2024 Crabman skrev, for 13 minutter siden: Jamen velkommen til denne del af verden. og tak for en noget ærgerlig anmeldelse. Godt nok en træls start på denne verden...(Går ud fra det var første gang) Vil ikke sige hvad du har gjort rigtig og forkert, men hvor ville jeg dog ønske du havde ladet dig rådgive herinde først, så du ikke endte i den situation der. Det jo det forummet også er til. Du skal jo ikke være sky for at spørger til råds herinde Giv endelig et par gode råd til en 52 år gammel gift mand der søger nogle frække oplevelser omkring København Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sharky 160 Skrevet 24. Juni, 2024 Tim0987654321 skrev, 1 time siden: Jeg er ny på dette marked og det er helt umuligt at finde hoved og hale. Dog fik jeg i dag besøg af frækkestetøsdk. https://annoncelight.dk/showad/404913 Jeg lavede nok alle nybegynderfejl ved at tror at når jeg bookede 2 timer, så ville der være tid til at finde ro. Så jeg betalte for 2 timer. Jeg oplyste også alt det ikke skulle gå hurtigt, derfor 2 timer. Da jeg så havde betalt og hun havde lige røget en smøg, og talt i tlf, fortalte hun, at hun blev nødt til at gå 30 min tidligt. Så da jeg ikke kunne finde ro til at præstere var hun ude af døren igen. Så i de 45 min hun var her, havde hun travlt med at tale med hendes familie (andre kunder). Alt i alt en forfærdelig oplevelse. Dog også min egen skyld. Dvs hun røg og talte i telefon i 45 min? Hvorfor stoppede du hende ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 794 Skrevet 24. Juni, 2024 Tim0987654321 skrev, for 45 minutter siden: Giv endelig et par gode råd til en 52 år gammel gift mand der søger nogle frække oplevelser omkring København Find en dansk pige ( type og service som du tænder på) som har mange gode anmeldelser, det tyder på at hun er nem at opnå god kemi med. Og så er sproget ikke en forhindring i kommunikationen. Tag 2, 3, 4 eller flere oplevelse i den kategori, prøv nogle forskellige piger. Derefter er du bedre forbedret på denne verden. Uanset hvor erfaren man er så er der smuttere i mellem, man kan undgå de værste ved at følge med herinde. Og nogen gange glemmer man at tænke med det øverste hoved. Det sker også for alle. Så er det bare op på hesten igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 24. Juni, 2024 Tim0987654321 skrev, for 1 time siden: Giv endelig et par gode råd til en 52 år gammel gift mand der søger nogle frække oplevelser omkring København Har skrevet en PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 233 Skrevet 24. Juni, 2024 En ting må du indrømme: Det var frækt (at hun reelt snød dig) Så ærgerligt, det der skulle være en god oplevelse blev en fiasko, godt du skriver om det herinde, så du kan få lidt råd med på vejen... Bedre held næste gang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hygge1900 33 Skrevet 24. Juni, 2024 Drop madammen. Ikke værd at spille tid på sådan en Primadonna uden situationsfornemmelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nice and easy Skrevet 24. Juni, 2024 Jeg føler med dig. Ærgerligt at det netop skulle blive så stor en fuser for dig første gang. Jeg er glad for, at jeg startede med thai massage. Egentlig uden store forventninger i starten. Så har det efterhånden udviklet sig, og blevet bedre og bedre. Efterfølgende har jeg (til stor glæde) gået i mine kære brødres fodspor. Så det kan anbefales, at læse anmeldelserne herinde. Mvh. Nice and easy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 24. Juni, 2024 Godt råd, besøg kun piger du kan fremsøge gode anmeldelser på herinde. og virker det for godt til at være sandt, så er det som oftes sådan (bitter erfaring) 45-60 min virker som at pigen giver bedre service end ved 30 min. Også selvom du typisk er ude af døren efter 35-40. Se de sidste 20 min. Som en investering i en mere engageret GP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny2730 0 Skrevet 27. Juni, 2024 Så i lavede intet seksuelt sammen i de 45 min eller hvordan?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 28. Juni, 2024 horny2730 skrev, for 15 timer siden: Så i lavede intet seksuelt sammen i de 45 min eller hvordan?? Han skriver at han ikke kunne præstere i den stressende situation med dårlig stemning. De har måske prøvet uden held, men er det ikke lidt ligegyldigt, hvis man bare læser, hvad der står? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 500 Skrevet 28. Juni, 2024 Nu får hun nok ikke mange besøg herfra, men har du mulighed for at sætte ord på hvordan hun så ud? Det er meget svært at bedømme ud fra billederne i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg