Hop til indhold

Emmy...............-igen igen.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/368856

Har lige besøgt hende. Thailand-returen er blevet udsat;til min uendelige glæde.

Det bliver nærmst trivielt at skulle beskrive et besøg hos hende;men hun er i mine øjne en absolut ener. Helt fantastisk at være sammen med og hold dog op noget sex!....... GFE 100 % (ville ønske min GF var sådan) -hold nu op hvor er hun fantastisk at have sex med. Jer der ved ved ;-)  -og I andre skulle gøre Jer selv den tjeneste at prøve hende.............

Skrevet

Jeg har kun hørt godt om Emmy, men mit besøg på adressen for 4-5 måneder siden var ikke den store succes. Havde bestilt en time inklusiv bagindgang (at jeg ikke gik i 2eren var min egen skyld).

Hun modtog mig pænt, men jeg kunne ikke genkende hende fra billederne. Hendes ene øje var vist ramt af allergi så hun havde briller på. Hun nynner meget? Lidt som om hun er i sin egen verden. Værelset var super og der var forfriskninger, så alt tip top der. Hun masserede dog ikke særligt godt (det er heller ikke derfor jeg kommer). Blev vendt om og hun mumlede en masse jeg ikke kunne forstå, men lod til at forstå at jeg var klar på at gå videre. Hendes blow var ret kedeligt, selvom hun tog mellemkødet med.

Vi kørte missionær og doggy. Synes der var en del slap hud på maven som billederne ikke antydede?

Afsluttede over hendes fisse, fik et bad og lidt ekstra semi-kedelig massage og kørte hjem.

Hun skrev senere undskyld at hun ikke var i topform, hvilket jeg synes var en fin gestus.

Ud fra mig ENE besøg forstår jeg ikke helt hypen om Emmy, men det kan jo være det var en anden jeg mødte (spurgte hende ved ankomst og hun bekræftede).

Edit: når jeg ser billederne på hendes profil ser jeg på ingen måde den kvinde der modtog mig. Hun havde umiddelbart +10 år og et barn (edit: altså ikke at der var børn i huset!).

Redigeret af PoulAfDK

Skrevet
Altid uden skrev, for 5 timer siden:

og I andre skulle gøre Jer selv den tjeneste at prøve hende

Prøve hende? Er hun en tivoliforlystelse?

Ellers tak for anmeldelsen, hun lyder som et besøg værd.

Skrevet
  • Author
PoulAfDK skrev, for 20 timer siden:

Jeg har kun hørt godt om Emmy, men mit besøg på adressen for 4-5 måneder siden var ikke den store succes. Havde bestilt en time inklusiv bagindgang (at jeg ikke gik i 2eren var min egen skyld).

Hun modtog mig pænt, men jeg kunne ikke genkende hende fra billederne. Hendes ene øje var vist ramt af allergi så hun havde briller på. Hun nynner meget? Lidt som om hun er i sin egen verden. Værelset var super og der var forfriskninger, så alt tip top der. Hun masserede dog ikke særligt godt (det er heller ikke derfor jeg kommer). Blev vendt om og hun mumlede en masse jeg ikke kunne forstå, men lod til at forstå at jeg var klar på at gå videre. Hendes blow var ret kedeligt, selvom hun tog mellemkødet med.

Vi kørte missionær og doggy. Synes der var en del slap hud på maven som billederne ikke antydede?

Afsluttede over hendes fisse, fik et bad og lidt ekstra semi-kedelig massage og kørte hjem.

Hun skrev senere undskyld at hun ikke var i topform, hvilket jeg synes var en fin gestus.

Ud fra mig ENE besøg forstår jeg ikke helt hypen om Emmy, men det kan jo være det var en anden jeg mødte (spurgte hende ved ankomst og hun bekræftede).

Edit: når jeg ser billederne på hendes profil ser jeg på ingen måde den kvinde der modtog mig. Hun havde umiddelbart +10 år og et barn (edit: altså ikke at der var børn i huset!).

På de links jeg har set -mig eget indbefattet- står der ikke noget om hendes alder?......... Jeg ved hvor gammel hun er og synes hun holder sig godt.

Jeg har aldrig mødt hende på en dårlig dag;men jeg kan jo ikke udelukke at hun har dem. det modsatte ville være underligt.

Og et sådant møde har jo også med kemi at gøre...............Jeg har besøgt een af de bedst anmeldte østeuropæere fra det "kendte sted" i Holsted og det var een af mine største skuffelser nogensinde -måske fordi der manglede kemi.

Jeg skal ikke være reklamesøjle for Emmy;men jeg mener virkelig at hun leverer varen + meget mere.Det gjorde hun allerede første gang jeg besøgte hende og nu hvor hun "kender" mig er det bare blevet så meget bedre.

Edit: Jeg misforstod måske det du skrev ang alder;men billederne er af hende og ihvertfald det sidste billede er fra huset i Ørbæk.

Redigeret af Altid uden

Skrevet

Det er et par år siden jeg besøgte Emmy/Ami, og det var i Spjald. Jeg besøgte hende 4 gange inden for nogle mdr, og jeg vil sige at selv når hun har en dårlig dag så er hun god. 
hun blev den gang “kørt” noget hårdt af hendes telefon passer/pimp, hvilket var synd for hende, håber hun har fået styr på det.

jeg kan kun give ret i at når man lige lære hende at kende, så bliver en i forvejen suveræn behandling lige lidt bedrer. Jeg kan også godt forstå at hun gerne lige vil lære en at kende.

Emmy lærte mig flere ting som jeg aldrig havde prøvet, ej heller overvejet, men er idag meget glad for at hun tog sig tiden til det.

Hendes billeder ligner hende som hun så ud den gang, dog er der et der skiller sig meget ud, modelfoto eller godt og grundigt photoshopper er der ikke tvivl om, men de andre er fine, som jeg husker hende.

hvis hun, idag, er som dengang så er hun helt klart et besøg værd, og det lyder det til på @PoulAfDK

Skrevet

Klik på hendes profil https://annoncelight.dk/profile/Deer+789

Billede 2-3-4 og 5 viser hende som du møder hende, mange piger får taget billeder inden de kommer til DK.

Ja Emmy kan også have dage hvor hun er mindre oplagt og dem har jeg også haft en eller to af, men når hun er oplagt så bliver du rykket rundt og kører hjem med et stort smil på læben.

Jeg tænker hun savner det derhjemme (som vi alle ville) og har dage hvor hun burde sige nej tak, men desværre for hende og os ikke gør det.

Mht hendes “pimp” så ved jeg at før hun var hjemme i Thailand sidst passede hendes “(søster)” telefonen, og oplevede en gang i afslutningen på en hyggestund at hendes mobil bimlede og bamlede fordi førnævnte person havde dobbelt booket hende og Emmy var ikke tilfreds.

Så det ligesom lotto, indløs et lod og se om du er heldig, ikke alle vinder hvergang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.