Hop til indhold
Guest Sisse

Første besøg hos en GFE pige. et par gode råd.

Recommended Posts

Guest Sisse

Jeg har nu været aktiv nogen tid og har efterhånden lært en del om hvad der skal til for at få en god start i mit selskab. Jeg tvivler på at jeg er så unik at disse betragtnin8ger ikke kan bruges hos andre piger.

når du komtakter mig så lad være at bruge sætninger som - skal du have en omgang pik. Jeg kan godt lide frække mænd og fræk snak. Men brugt i kontakt form er det ofte et turn off

1. Når du ankommer og jeg giver dig en knus til velkomst så lad være med at stikke lappen frem for at hilse. Lad mig hilse på dig. Mærke din varme. Dufte til dig.

2. Hav pengene klar. det værste for mig er at skulle bede om dem. Lig dem ikke i pungen. Men hav dem optalt i evt lommen.

3. Afregn inden du står i bag røv

4. Selvom du lige kommer fra badet. Så tag i mod mit tilbud om at friske lidt op. Vask som minimum hænder.

5. Smil for satan. Smil. Giv mig noget at arbejde med. Rør ved mig. Kram mig og kys mig. Smag på mig. Jeg vil så gerne have at du får en hyggelig stund. Men det kræver at du smiler til mig og giver mig indikatorer på at jeg er på rette vej.

6. Sig pænt farvel. Giv mig evt et kys og et klem bagi.

Det er egentlig banale ting. Men de giver et helt andet besøg. Det handler selvfølgelig om respekt. Men også om at hjælpe sig selv til en god oplevelse. Et frirum.

Jeg selv og de piger jeg kender bliver usikre hvis vi ingen respons får fra vores gæster. indikator på at det her er dejligt. Eller her skal du lige passe på...

Vel mødt til dejlige stunder

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bravo Sisse :)  super godt indlæg!!

 

jeg tilbyder godt nok ikke GFE for jeg er ikkeryger og tilbyder derfor over en kam ikke kys men derfor vil jeg alligevel give Sisse helt ret i 1,2,3.4. SMIL!!!! vær glad - du er der for at få en god oplevelse... hyg dig og nyd mig... 

 

tal ordentligt til mig - lad være med at kalde mig navne eller tro at jeg har lyst til at svare på spørgsmål som "skal du bare have en masse pik nu??" eller andre primitive udbrud.. større turnoff kan jeg dårligt komme i tanke om... fræk snak under akten er fedt - men for pokker hvor er det usexet når en mand bliver vulgær... det er SÅ nasty og klæbrigt

 

når jeg gør noget godt - så VIS MIG DET :) lig ikke som en mumie eller en istap... nyd det og vær ikke bange for at vise det :) 

 

og 6.. giv mig en farvel krammer... 

 

 

og drenge - pikbilleder er IKKE et hit... jeg gider ikke se på billeder af et tilfældigt erigeret lem - det er ikke sexet!! jeg forbinder det ikke med noget og jeg deler ikke din fascination i en grad hvor jeg bliver våd i trussen af et anonymt billede af en pik...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... jeg tilbyder godt nok ikke GFE for jeg er ikkeryger og tilbyder derfor over en kam ikke kys

 

Jeg forstår ikke rigtigt sammenhængen her. Gider du uddybe?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dine betragtninger kan i den grad bruges, Sisse! Vi er helt på bølgelængde i alle punkter. :)

Kom til at smile lidt af punktet lige før punkt 1 om henvendelsesmetoderne... Har haft overvejet at lave et lille skriv om alle de "charmerende" måder nogle potientielle gæster tager kontakt på, når blodet er forsvundet syd for bæltestedet. :D

Jasmin... Du skulle aldrig have opsat MMS-funktionen på mobilen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke rigtigt sammenhængen her. Gider du uddybe?

 

jeg er ikkeryger.... altså kysser jeg ikke på rygere.... det er bare ikke aktuelt!! uanset tyggegummi, mundskyld, tandbørstning ect ect... nej... ingen kys på rygere :)

 

og da jeg ikke gør forskel på mine gæster - så kysser jeg ikke... punktum!!

 

at det så kan ske under akten med en ikkeryger fordi der er den vilde kemi, vi kamp sveder pga den vilde action og fyren er megalækker... det er så en helt anden side af sagen... men det er special circumstances jeg ikke kan begynde at tage højde for i en annonce og i tilbud

 

 

jeg gider ikke debatten om jeg kysser eller ej og hvem jeg kysser på og pludselig er fyren er kun festryger ect ect ect ect.... så derfor - alle over en kam - nul kys :)

 

 

Niki - jeg har gjort noget helt andet... jeg har skiftet min telefon ud til en gammel Nokia fra FØR mmsens tid... så nu er problemet løst *gg* den kan kun modtage sms :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Supergodt indlæg. Heldigvis kan jeg sige at det er en nøjagtig beskrivelse af hvordan jeg optræder, synes det virker som en helt rigtig måde. Hvordan i alverden kan man ikke smile når man skal til at have en dejlig stund med den pige som man har udvalgt, jeg smiler over hele 5-øren når jeg siger hej til pigen med et stort kram. Vi skal jo lave noget meget intimt sammen om lidt så det virker mærkeligt med et håndtryk synes jeg. Det eneste jeg ikke lige kan få mig selv til er at give et numseklem som farvel der er jeg igen på krammebasen er lidt sær på den konto :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot indlæg.

Selvfølgelig bør man møde pigen med respekt, man er ligeværdige, så ingen respekt er det samme som ingen selvrespekt.

Dette gælder egentlig i alle livets sammenhænge.

Et gammelt ord siger "smil til verden og verden smiler til dig".

God hygiegne er et must, selv om jeg har været i bad en halv time tidligere vasker jeg altid kronjuvelerne og hænderne inden kampen. Når jeg er på klubber i Tyskland hvor jeg er sammen med fem-seks piger bader jeg ved ankomsten og efter hver tur, desuden bader jeg før og efter jakuzy, sauna og svømmepøl. At medbringe tandbørste, mundskyl og deodorent er også godt.

At sige pænt tak og farvel hører til almindelig høflighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu været aktiv nogen tid og har efterhånden lært en del om hvad der skal til for at få en god start i mit selskab. Jeg tvivler på at jeg er så unik at disse betragtnin8ger ikke kan bruges hos andre piger.

når du komtakter mig så lad være at bruge sætninger som - skal du have en omgang pik. Jeg kan godt lide frække mænd og fræk snak. Men brugt i kontakt form er det ofte et turn off

1. Når du ankommer og jeg giver dig en knus til velkomst så lad være med at stikke lappen frem for at hilse. Lad mig hilse på dig. Mærke din varme. Dufte til dig.

2. Hav pengene klar. det værste for mig er at skulle bede om dem. Lig dem ikke i pungen. Men hav dem optalt i evt lommen.

3. Afregn inden du står i bag røv

4. Selvom du lige kommer fra badet. Så tag i mod mit tilbud om at friske lidt op. Vask som minimum hænder.

5. Smil for satan. Smil. Giv mig noget at arbejde med. Rør ved mig. Kram mig og kys mig. Smag på mig. Jeg vil så gerne have at du får en hyggelig stund. Men det kræver at du smiler til mig og giver mig indikatorer på at jeg er på rette vej.

6. Sig pænt farvel. Giv mig evt et kys og et klem bagi.

Det er egentlig banale ting. Men de giver et helt andet besøg. Det handler selvfølgelig om respekt. Men også om at hjælpe sig selv til en god oplevelse. Et frirum.

Jeg selv og de piger jeg kender bliver usikre hvis vi ingen respons får fra vores gæster. indikator på at det her er dejligt. Eller her skal du lige passe på...

Vel mødt til dejlige stunder

 

 

 

Spørgsmål:

 

 

— er det en fornærmelse, at undlade nogen form for anmeldelse af vores tid sammen?

 

 

 

 

 

 

 

Go' Søndag i Vinden til Alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spørgsmål:

— er det en fornærmelse, at undlade nogen form for anmeldelse af vores tid sammen?

Go' Søndag i Vinden til Alle :)

 

Hvordan skulle det kunne blive til en fornærmelse?, medmindre pigen udtrykkeligt har bedt dig om at lave en anmeldelse - eller det har været en forudsætning for at du har fået lov til at besøge hende.

 

Det er da værre, hvis du laver en anmeldelse, hvori du nedgør pigen på en måde, som allermest udstiller din foragt for glædespiger og kvinder i det hele taget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMUKT sisse ! det er et indlæg der kan bruges til noget. 

 

jeg håber at der er en del der læser dette da det helt sikkert vil gøre deres besøg betydeligt bedre og mere intimt . 

Dog har jeg allerede en del af mine gæster der gør det' det må man give dem sød & venlige :P .

 

 

men aldrig dårligt at på det pointeret herinde !

 

-- Natalie. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

SMUKT sisse ! det er et indlæg der kan bruges til noget. 

 

jeg håber at der er en del der læser dette da det helt sikkert vil gøre deres besøg betydeligt bedre og mere intimt . 

Dog har jeg allerede en del af mine gæster der gør det' det må man give dem sød & venlige :P .

 

Helt enig.

Men der er uden tvivl mange, som ikke bliver overrasket af at læse Sisses manual :P;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

En fornærmelse... jeg er ikke helt sikker på jeg forstår spørgsmålet.

Et besøg hos mig er din oplevelse. Og din historie at fortælle. Jeg har ved flere lejligheder gjort opmærksom på at jeg helst ser mig frabedt anmeldelser. Mest fordi de er er en personlig oplevelse og de derfor ikke er nogen garanti for læseren får den samme.

Når det er sagt. Så bliver jeg selvfølgelig glad når jeg læser om det folk er kommet hjem med. Men jeg har på ingen måde forventninger om at i skriver om jeres oplevelser.

Jeg har fuld forståelse for at det simpelthen kan være for privat... det kan det også godt være for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Gode råd er vel ikke det samme som en manual. Jeg går stærkt ud fra at du som barn ikke var så tungnem at du måtte have en manual med dig når din mor havde fortalt dig at man siger pænt tak for mad. Vasker sine hænder efter toilet besøg og at man taler pænt til andre og holder sin mund hvis man ikke har noget at bidrage med.

Men da jeg både her og ved besøg oplever at folk har svært ved at forstå de mest basale grund spilleregler i god opførsel og andre hat svært ved at få nerverne i ro. Så kan det nok ikke nævnes ofte nok.. så man er sikker på at selv dem nede på bagerste række får det hele med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Gode råd er vel ikke det samme som en manual. Jeg går stærkt ud fra at du som barn ikke var så tungnem at du måtte have en manual med dig når din mor havde fortalt dig at man siger pænt tak for mad. Vasker sine hænder efter toilet besøg og at man taler pænt til andre og holder sin mund hvis man ikke har noget at bidrage med.

Men da jeg både her og ved besøg oplever at folk har svært ved at forstå de mest basale grund spilleregler i god opførsel og andre hat svært ved at få nerverne i ro. Så kan det nok ikke nævnes ofte nok.. så man er sikker på at selv dem nede på bagerste række får det hele med.

 

TAK FOR KAFFE... :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tack Mand44 för att du hivade upp strängen. Den hade jag missat annars. Jag tror jag lyckats undvika de flesta misstagen.

Men en gång, när jag var i utkanten av ett bordelldistrikt, så såg jag en inrättning med kulörta lyktor och grälla dekorationer. Så jag gick in och frågade var pigerne var. Jag uppfattade aldrig svaret och det var väl lika gott, för stället jag gått in på var en begravningsbyrå.

Sisse: Du kan väl lägga till i din manual att det bidrar till en bättre och mer intim upplevelse om man inte förväxlar bordeller och begravningsbyråer :-)

Redigeret af Spice

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Spice - det er altså dagens topscorer .... 

 

Forveksle et bordel med en bedemandsforretning - den tager præmien :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men en gång, när jag var i utkanten av ett bordelldistrikt, så såg jag en inrättning med kulörta lyktor och grälla dekorationer. Så jag gick in och frågade var pigerne var. Jag uppfattade aldrig svaret och det var väl lika gott, för stället jag gått in på var en begravningsbyrå.

Sisse: Du kan väl lägga till i din manual att det bidrar till en bättre och mer intim upplevelse om man inte förväxlar bordeller och begravningsbyråer :smile:

 

Spice du skal lade din pik vise vej til pigerne :D

 

Mmmm det kan være at pigerne var i kælderen hos bedemandsforretningen :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ej Spice - det er altså dagens topscorer .... 

 

Forveksle et bordel med en bedemandsforretning - den tager præmien :)

 

Ja når jeg læser visse beretninger, så skulle man sådan set tro, at nogle oplevelser kunne relatere en bedemands forretnings oplevelse. :mrgreen:    :mrgreen:    :mrgreen:

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg plejer som regel altid at ringe forvejen på mit stamsted, og kan ikke lade være med at få en sludder for en sladder, kommer så an på hvem telefonpigen er, de kender mig vist efterhånden 

 

jeg aftaler altid hvor længe jeg vil være der, søger altid at komme i bad tage lidt duftevand på tag en pæn skjorte på. hvis det ikke er muligt spørge jeg altid om badet.

 

Har altid pengene klar i en kuvert og hvis jeg selv har lyst til noget sødt også lidt lækkert chokolade som jeg gerne deler med pigen, det er altid et hit. jeg beholder altid tøjet på medmindre pigen beder mig om andet. giver hende altid et knus eller hånd og præsenteret mig ved navn penge skifter hænder uden at blinke for mig skal det bare ud af verden. 

 

og hyggen kan begynde, det slutter altid med lidt massage nogen af dem har så ikke meget forstand på det men alligevel er det dejligt afslappende og vi hyggesnakker lidt og jeg får lidt at drikker. jeg prøver at huske at give pigen kompliment der er altid et eller andet smiler hendes øjne håret hendes måde at være på og elsker hvis jeg kan få hende til at grine. Når jeg hører banket begynder vi at sige farvel og jeg er nogengang et rodehovedet og nogen gange kan jeg ikke finde diverse tøjgenstande, det skulle jo bare af. hun følger mig ud til døren og hvis det er en jeg føler jeg kan se i øjnene så gør jeg det et kram og et smækkys og jeg er blevet en oplevelse rigere. et smæk i røven er vist ikke min stil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...