Hop til indhold

Taletidskort

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter, jeg har brug for nogle gode råd og tips i forhold til taletidskort.

Jeg bruger et taletidskort udelukkende til at kontakte GP'er med, da jeg ikke er trygt ved at bruge mit privat nummer til denne hobby. Der er mange piger i øjeblikket, som jeg er interesseret i at mødes med og høre nærmere om deres ydelser osv. De har ikke WhatsApp, så er nødsaget til at skrive over SMS beskeder men jeg oplever at adskillige piger ikke svarer, når jeg skriver med mit taletidskort nummer. Kan det være årsagen til, at jeg ikke får svar?

Jeg vil helst forholde mig anonym som muligt, så vil høre om i har en løsning på dette problem? I må meget gerne dele jeres erfaring og hvilken metode i bruger til at kontakte GP'er. Det vil jeg sætte stor pris på. :) 

Skrevet

Jeg var ude for med Lyca Mobile, at SMS'er simpelthen ikke kom frem, også når jeg testede med min "rigtige" telefon.

Jeg har skiftet min bolletelefon til det billigste abb. hos Oister. Det koster et fast beløb, men er til gengæld så meget nemmere, og nu virker SMS som det skal. Selvf. ved Oister nu, hvem jeg er, men har bedt om hemmeligt nummer, så burde være relativt sikkert over for pigerne.

Skrevet
Mike56 skrev, for 25 minutter siden:

Hej gutter, jeg har brug for nogle gode råd og tips i forhold til taletidskort.

Jeg bruger et taletidskort udelukkende til at kontakte GP'er med, da jeg ikke er trygt ved at bruge mit privat nummer til denne hobby. Der er mange piger i øjeblikket, som jeg er interesseret i at mødes med og høre nærmere om deres ydelser osv. De har ikke WhatsApp, så er nødsaget til at skrive over SMS beskeder men jeg oplever at adskillige piger ikke svarer, når jeg skriver med mit taletidskort nummer. Kan det være årsagen til, at jeg ikke får svar?

Jeg vil helst forholde mig anonym som muligt, så vil høre om i har en løsning på dette problem? I må meget gerne dele jeres erfaring og hvilken metode i bruger til at kontakte GP'er. Det vil jeg sætte stor pris på. :) 

jeg bruger lebara

har et Get Basic OL
19 kroner om måneden fri sms

det virker fint

Skrevet
  • Author
benny49 skrev, for 24 minutter siden:

jeg bruger lebara

har et Get Basic OL
19 kroner om måneden fri sms

det virker fint

Jep, jeg bruger præcis det samme som dig. Det har fungeret fint, men der er en pige som jeg har prøvet at skrive til og hun skulle gerne være nemt at få kontakt til ud fra en anmeldelse, så jeg undrer mig over hvad der er galt. 

Redigeret af Mike56

Skrevet

Spændende erfaringsudveksling :)

Er der også tips til, hvordan man undgår ekstra fysisk telefon ?

F.eks. ved at bruge telefon, som har 1-2 eSim`er, og taletidskortet bruges i `separat` whatsapp ? Måske skal taletidskortet så også være eSIM.

Mulig løsning: https://gadgetmates.com/two-whatsapp-accounts-on-one-iphone

Redigeret af unip

Skrevet
thephd skrev, for 14 timer siden:

Jeg var ude for med Lyca Mobile, at SMS'er simpelthen ikke kom frem, også når jeg testede med min "rigtige" telefon.

Jeg har skiftet min bolletelefon til det billigste abb. hos Oister. Det koster et fast beløb, men er til gengæld så meget nemmere, og nu virker SMS som det skal. Selvf. ved Oister nu, hvem jeg er, men har bedt om hemmeligt nummer, så burde være relativt sikkert over for pigerne.

Jeg bruger også det billigste Oister abonnement. Tror det koster 19 kroner om måneden, og så med "hemmeligt nummer", så en søgning på nummeret ikke viser hvem jeg er.

Jeg har ikke oplevet problemer med at lave aftaler af den grund.

Skrevet
  • Author
NewPunter skrev, for 22 minutter siden:

Jeg bruger også det billigste Oister abonnement. Tror det koster 19 kroner om måneden, og så med "hemmeligt nummer", så en søgning på nummeret ikke viser hvem jeg er.

Jeg har ikke oplevet problemer med at lave aftaler af den grund.

Meget spændende. Det vil jeg tænke over. 

Jeg har undersøgt det nærmere og det er et forbrugsbaseret abonnement, hvor man betaler 19 kroner plus forbrug. 

Hvor meget betaler du ca. hver måned inklusiv forbrug?

Skrevet
Mike56 skrev, for 49 minutter siden:

Meget spændende. Det vil jeg tænke over. 

Jeg har undersøgt det nærmere og det er et forbrugsbaseret abonnement, hvor man betaler 19 kroner plus forbrug. 

Hvor meget betaler du ca. hver måned inklusiv forbrug?

Det er ikke ret meget, da jeg kun bruger det til SMS. Har det som E-sim på min telefon, så al mit normale forbrug går på mit normale abonnement, og så skifter jeg til mit Oister når jeg skal skrive til en pige. 

Jeg har lige gået min konto igennem, og de sidste 3 måneder har jeg kun betalt de 19 kroner, selvom jeg har sendt lidt SMS'er.

Skrevet
  • Author

Opdatering:

Jeg har købt det billigste abonnement hos Oister og nu har jeg fået svar fra de piger, som jeg var interesseret i. Ulempen er jo at Oister ved hvem man er nu, men har det som udeladt nummer. Det virkede åbenbart ikke med lebara, så mange tak for løsningen brødre! :)

Jeg bruger også samme metode det med e-sim på en telefon, hvor jeg kan skifte mellem numrene. Jeg har faktisk for nyligt købt en billig telefon, som jeg kan bruge til min "bollofon" for at holde tingene separat, men så skal jeg nok have bestilt et fysisk simkort til den.

Hvilken metode fungere bedst vil i sige? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.