Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Annonce senest opdateret d. 12. juni, så næppe aktiv længere.

Skrevet

Den er så opdateret i dag, så sikkert ok

Skrevet

Var forbi i dag, hende man snakker med snakker okay dansk, hende man kommer ind til kan ikke dansk eller engelsk, hun er en ældre model så hvis man vil have en ung model så er det ikke her man skal kigge ind.

de ligger midt på gågaden så hvis man er genert eller nervøs for at blive genkendt, så er det nok ikke lige det bedste sted

Når det er sagt, så fik jeg en massage som ligger lige over middel, bj…. Det har hun gjort mere end en gang, det var hun god til,  og så var hun dejlig stram.

Prisen for en time er 500kr og hvis man vil have FP, så er det 1000kr. Med det hele, så jeg er godt tilfreds.

Redigeret af Bigfood

Skrevet
Bigfood skrev, for 3 timer siden:

Var forbi i dag, hende man snakker med snakker okay dansk, hende man kommer ind til kan ikke dansk eller engelsk, hun er en ældre model så hvis man vil have en ung model så er det ikke her man skal kigge ind.

de ligger midt på gågaden så hvis man er genert eller nervøs for at blive genkendt, så er det nok ikke lige det bedste sted

Når det er sagt, så fik jeg en massage som ligger lige over middel, bj…. Det har hun gjort mere end en gang, det var hun god til,  og så var hun dejlig stram.

Prisen for en time er 500kr og hvis man vil have FP, så er det 1000kr. Med det hele, så jeg er godt tilfreds.

Hvordan er hun bygget ? :) 

Skrevet

Det er ikke hvor Nina var, det er modsatte side, lidt længere oppe
jeg var der for 5-6 mdr siden, en moden thai, ikke den store fornøjelse. En skam Nina ikke er der mere, eller er hun det, har ikke været på den gågade siden

Skrevet
theman41 skrev, den 29.6.2024 at 23:09:

Hvordan er hun bygget ? :) 

Hun var slank, men kunne godt se hun havde tabt sig, hun havde lidt løst hud på maven, men en dejlig pige

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.