Lukas_A 33 Skrevet 23. Juni, 2024 God formiddag kære brødre. Jeg står med deb store beslutning at skulle vælge mellem Valerie eller Pin https://annoncelight.dk/showad/340972 her i Vejle i morgen, er splittet i valget. Har tidligere været sammen med Pin, hvor kommunikationen trak lidt ned i den ellers fornemme oplevelse med den umådeligt kønne kvinde. Så skal det være gentagelsesglæden eller forsøge sig med noget nyt... Fortsættelse følger i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 23. Juni, 2024 Lukas_A skrev, for 2 minutter siden: God formiddag kære brødre. Jeg står med deb store beslutning at skulle vælge mellem Valerie eller Pin https://annoncelight.dk/showad/340972 her i Vejle i morgen, er splittet i valget. Har tidligere været sammen med Pin, hvor kommunikationen trak lidt ned i den ellers fornemme oplevelse med den umådeligt kønne kvinde. Så skal det være gentagelsesglæden eller forsøge sig med noget nyt... Fortsættelse følger i morgen Er det hender her Valerie du mener https://annoncelight.dk/showad/342871 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 23. Juni, 2024 Ja, fuldstændig rigtig Joan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 23. Juni, 2024 Hvis nogen har en anbefaling til at gøre beslutningen mere svær her i sidste øjeblik, tages det imod med kyshånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tabler Skrevet 23. Juni, 2024 Ud fra annonce ville jeg vælge Pin, hun ser sødest ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Heaperus 4 Skrevet 23. Juni, 2024 Lukas_A skrev, for 15 minutter siden: Hvis nogen har en anbefaling til at gøre beslutningen mere svær her i sidste øjeblik, tages det imod med kyshånd Så tager jeg beslutning for dig. Du vælger Valerie, hun har gode anmeldelser, lige en pige efter min stil. Så får du også prøvet noget andet. Personligt er jeg også mere til de øst europæiske piger, De er næsten altid rigtig søde og smukke. Men er ikke så meget til asiatiske piger. så herfra ingen tvivl Valerie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 118 Skrevet 23. Juni, 2024 Jeg er mest til asiatiske kvinder så jeg ville vælge Pin, eller måske dem begge i annoncen. Det sikre valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 23. Juni, 2024 MrExtra Du skriver jo det helt rigtige og eneste at gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 259 Skrevet 23. Juni, 2024 Pin har meget længe været på min shortlliste over jyske gudinder jeg skal besøge. Hun ser aldeles lækker ud og hendes menukort lige så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joan 124 Skrevet 23. Juni, 2024 Lukas_A skrev, for 2 timer siden: Ja, fuldstændig rigtig Joan Hende kan du rolig besøge .. hun er top dollars. Hun er selvfølgelig ikke asiatiske hvis det er du er ud efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 622 Skrevet 23. Juni, 2024 MrExtra skrev, for 3 timer siden: Jeg er mest til asiatiske kvinder så jeg ville vælge Pin, eller måske dem begge i annoncen. Det sikre valg Fra en som har besøgt Pin og ikke vendt tilbage tillader jeg mig at være uenig i udtalelsen det sikre valg.. Ja hun er en meget smuk pige men forestil dig en med hendes udseende og matchende indlevelse og service (ala Anna før hun rykkede til Fyn) burde antallet af positive anmeldelser ikke være proportionelt?. Mit besøg ved hende var meget skuffende mht. indlevelse, selvom jeg var en gentleman både i væremåde og fremtoning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lukas_A 33 Skrevet 23. Juni, 2024 Død og pine. Valerie er taget til en anden by, så den mulighed er blevet taget fra undertegnede. Hvem vil nu være alternativet til Pin? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg