Pl30 12 Skrevet 22. Juni, 2024 Findes der her på sitet noget så klassisk som en potentiel klassisk elskerinde. En til diskret, men absolut gensidig fordrende forhold. Der hvor manden inviterer ud på middag, vin, rejse m.m? Jeg er forretningsmand og midt halvtreds. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 590 Skrevet 22. Juni, 2024 Det her site er mere rettet mod "klassisk" købesex. Jeg tror, at du vil have mere held på et site som sugardaters end her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 98 Skrevet 22. Juni, 2024 Scor eller tinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 224 Skrevet 22. Juni, 2024 (edited) I din situation ville jeg nok anbefale Victoria Milan Redigeret 22. Juni, 2024 af Dristige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 22. Juni, 2024 (edited) Der findes flere piger der sælger elskerinde oplevelser, dates med sex bagefter, hel nat sammen og lignende. Regn med at det ligger i den dyre ende. Min allerbedste seksuelle oplevelse har været sammen med Sweetkisses, og en super lækker ting var at vores møde på et hotel føltes som en fræk aftale med en elskerinde, også selvom det kun var en time. https://annoncelight.dk/showad/375793 Jeg har også været sammen med Anja en times tid til lækker eksperimenterende kærestesex, og ved hun også har længere aftaler på programmet. https://annoncelight.dk/showad/317679 Redigeret 22. Juni, 2024 af Lauersen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 22. Juni, 2024 findes skam osse herinde. Har selv været der. Oplagt stamforhold kan ud vikle sig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 23. Juni, 2024 Jeg tror du måske er nødt til at uddybe hvad der menes med “elskerinde”.. Jeg søgte en gang er lignende forhold men jeg tror der er stor uenighed omkring hvad et sådan forhold skal indholde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 571 Skrevet 24. Juni, 2024 Pl30 skrev, den 22.6.2024 at 09:24: Findes der her på sitet noget så klassisk som en potentiel klassisk elskerinde. En til diskret, men absolut gensidig fordrende forhold. Der hvor manden inviterer ud på middag, vin, rejse m.m? Jeg er forretningsmand og midt halvtreds. Ja, det tænker jeg da bestemt der gør Du kan jo altid prøve at forhøre dig hos en pige du finder interessant, og høre om det er en mulighed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg