Hop til indhold

Truer GP med dårlig anmeldelse

Featured Replies

Skrevet

Mit gæt er, at dette er en klassiker: En utilfreds kunde truer med dårlig anmeldelse.

Kunden ville have en aftale klokken 20. Det kunne pigen ikke, og så kom truslen. Jeg trøstede pigen med, at det var en underlødig begrundelse for en dårlig anmeldelse.

GPer lever et af og til hårdt liv, men med sådanne idioter bliver det da utåleligt.

Vi får se, hvad der kommer ud af det. Mit gæt er også, at det er tomme trusler. Men det siger også noget om eroguides magt.

Skrevet

Alle steder hvor kunder får en service, er der kunder der truer med uretmæssige dårlige anmeldelser, fordi de ikke får deres vilje. Også kaldet pattebarnsmetoden.
For sexkøbere hedder det eroguide, for elgiganten kunder hedder det trustpilot og ej forglemme al den bitcheri der foregår på de sociale medier om alt og intet. 

Skrevet

Smålige mennesker er der nok af, og det understøtter bare at man altid bør være en anelse kritisk for anmeldelser herinde. Gode såvel som dårlige.

Skrevet
Senor skrev, for 12 timer siden:

Mit gæt er, at dette er en klassiker: En utilfreds kunde truer med dårlig anmeldelse.

Kunden ville have en aftale klokken 20. Det kunne pigen ikke, og så kom truslen. Jeg trøstede pigen med, at det var en underlødig begrundelse for en dårlig anmeldelse.

GPer lever et af og til hårdt liv, men med sådanne idioter bliver det da utåleligt.

Vi får se, hvad der kommer ud af det. Mit gæt er også, at det er tomme trusler. Men det siger også noget om eroguides magt.

Tja en kritisk tilgang til en negativ omtale er at se den dårlige omtale blandt de mange positive omtaler, så det er en “ikke trussel” men er der mange dårlige omtaler og få positive omtaler, så …..

Skrevet

Når jeg tjekker hoteller på trustpilet, så ser jeg på det generelle billede, hvis der er en der stikker ud, positiv eller negativ, så bliver de IKKE taget med i min overvejelse, der er altid et brokke hoved eller en falsk positiv anmeldelse, og sådan tror jeg de fleste gør.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.