Hop til indhold

Milena i Viby J

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/401780

Var forbi Milena i Viby her idag, da jeg længe har haft et godt øje til en skønne Latina :D Hun taler meget meget lidt engelsk, men translate fungerede fint (det var mest efter akten) :)

Super sød og smilende pige, rigtig fint humør og fik kram ved ankomsten :) Betalte for 15 min, fik smidt mit tøj og hjalp Milena af med hendes! Hvilken krop! For mit vedkommende 1:1 med billederne - stærke store lår, flad mave, kæmpe røv og faktisk rigtig lækre silikonebryster :) Håret er også rigtig fint og krøllet, så fik hende hen foran spejlet hvor hun grindede mod min pik og svang hofterne mens jeg ragede løs ;)!

Ned på ryggen med skønheden, spredte ben og rigtig lækker udsigt til en flot og meget velduftende og velsmagende fisse , ren fornøjelse at slikke hende! Vi fandt også pænt takten ift hvad hun kunne lide så der var positive tilbagemeldinger i form af lidt kraftigere støn, lukkede øjne og en krop der vred sig lidt ;)!

Jeg forsøgte af flere omgange at få pikken i hende, men jeg døjer med at min krop går i fight or flight under betalingssex, så kan knapt få pikken indenfor før jeg mærker jeg er ved at komme. Så stak ind og trak ud nogle gange, mens jeg fortsat slikkede den lækre honningblomst mellem hende flotte ben :))! Ingen brok herfra, betalte gerne kun for at slikke hende da ;))

Til sidst kapitulerede jeg dog i kondomet dybt i hende og det var fino. Dejlig stram fisse, absolut intet der og ja, faktisk en rigtig skøn omgang hvor humøret var godt og jeg følte vi var på bølgelængde:)

Klar anbefaling herfra:D!

Stedet var også fint i Viby, nyt sted som jeg ik har prøvet før men fine faciliteter og nem indgang :)

Pigen er 10/10 både hvad angår krop og sådan humør/personlighed :)

Skrevet

Ja tak! Elsker skønne latina piger, har besøgt en del latinas efterhånden. Jeg har besøgt Eva i Viby også for nyligt og havde en intens oplevelse med hende, som jeg har skrevet en anmeldelse om. Hun får min anbefaling, hvis du ikke har besøgt hende endnu. :)

Jeg kender stederne ret godt, men må jeg spørge hvilket sted var det? 

Skrevet
Mike56 skrev, for 39 minutter siden:

Ja tak! Elsker skønne latina piger, har besøgt en del latinas efterhånden. Jeg har besøgt Eva i Viby også for nyligt og havde en intens oplevelse med hende, som jeg har skrevet en anmeldelse om. Hun får min anbefaling, hvis du ikke har besøgt hende endnu. :)

Jeg kender stederne ret godt, men må jeg spørge hvilket sted var det? 

Du må godt spørge men jeg mener ik vi må afslører adressen hvis ik den er på annoncen. Kan sige det er tæt på Aldi i Viby :)

Kan være Eva er den næste så for mit vedkommende, se om jeg ikke kan have 15 min hvor jeg rent faktisk også får kneppet lidt :p

Skrevet
Side99 skrev, for 9 minutter siden:

Du må godt spørge men jeg mener ik vi må afslører adressen hvis ik den er på annoncen. Kan sige det er tæt på Aldi i Viby :)

Kan være Eva er den næste så for mit vedkommende, se om jeg ikke kan have 15 min hvor jeg rent faktisk også får kneppet lidt :p

Jep, jeg kan godt gætte mig frem til stedet, det må været stedet, hvor man bliver hentet af pigen? 

Jeg vil anbefale dig at bestille mindst 30 minutter, så du når lidt af hvert. ;)

Skrevet
Mike56 skrev, for 5 minutter siden:

Jep, jeg kan godt gætte mig frem til stedet, det må været stedet, hvor man bliver hentet af pigen? 

Jeg vil anbefale dig at bestille mindst 30 minutter, så du når lidt af hvert. ;)

Blev ik hentet ;)

Tak :)

Skrevet
Side99 skrev, for 21 minutter siden:

Blev ik hentet ;)

Tak :)

Hmm underligt, hvis det er stedet som jeg tror det er, bliver jeg altid hentet af pigen, og det giver et sus hver gang jeg bliver hentet. ;)

Jeg troede egentligt det var et nyt sted, derfor jeg spurgte. 

Skrevet
Mike56 skrev, for 31 minutter siden:

Hmm underligt, hvis det er stedet som jeg tror det er, bliver jeg altid hentet af pigen, og det giver et sus hver gang jeg bliver hentet. ;)

Det er vel os en måde at spore sig ind på stedet, ved at bruge udelukkelsens metoden :-P

Skrevet
Mike56 skrev, for 9 timer siden:

Måske det også er nyt, men det i Viby tæt på et andet meget brugt sted ved McD :)

Hehe ja det giver et sus som i mit tilfælde af min krop bliver tolket som et fight or flight respons :D!

Men det skal nok komme at jeg kan knalde en gp som jeg gør dem jeg ser privat <_< For nu er det bare dødfrækt at betale sig til guddommeligt lækre kvinder der villigt spreder benene :razz:

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 1 minut siden:

@Side99og @Mike56I kan jo udveksle adresser bagom ;)

Må man godt det? Så godt har jeg ik sat mig ind i EG's regler... Måske jeg burde det

Skrevet
Mike56 skrev, for 11 timer siden:

Skriv en pb, kan se vi bare ik må offentliggøre adressen, så tænker en privat samtale der er det okay. Admins må rette mig hvis jeg tager fejl :)

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 15 timer siden:

Det er vel os en måde at spore sig ind på stedet, ved at bruge udelukkelsens metoden :-P

Jeg forstår ikke helt hvad du mener?

@Side99

Jeg tænker vi kan tage den over privat besked. Jeg synes det er spændende og på en måde frækt at brødre herinde, besøger samme steder som jeg. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.