Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne unge dame i går.

En høj, slank pige som var den rene fornøjelse. Bilder er 100% passende, der bliver ikke sparet med kys og det føltes som man har mødt naboens datter mens forældrene er ud af huset.

Nærvær og erotik som jeg godt kan lide (og hun formodentlig også).

Desværre tager hun tilbage til Frankrig om lidt hvis jeg forståede alt korrekt. 

https://nympho.dk/n18052/6264/linda

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pigernesven skrev, for 7 timer siden:

høj, slank pige som var den rene fornøjelse. Bilder er 100% passende, der bliver ikke sparet med kys og det føltes som man har mødt naboens datter

Tak for anmeldelse.  Hun ser også lækker ud. Har savlet over hende tidligere, iden dog at få besøgt hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Linda på Amager. Hun er noget at det sødes og smukkeste jeg længe (nogensinde) har været sammen med. 

Billederne på nympho.dk er 110 % retvisende om som hun selv skriver, er hun endnu smukkere i virkeligheden.

Ved første kontakt på Whatsapp svarer hun med en fin prisliste hvor man kan se hvad der er med i grundprisen - hvilket er meget, og derefter en lang liste af ekstraydelser. Alt er lige til at gå til og der er ingen overraskelser. Jeg synes det er perfekt med rene linjer og at alt kan være på plads inden man går i gang.

Jeg tilkøbte "bad sammen" og "masturbation show" det fortrød jeg ikke og der var tungekys i overflod, søde smil hele tiden og generelt en rigtig god kemi mellem os - selv om jeg er dobbelt så gammel som hende.

Jeg forstod det som om at hun tog tilbage til Frankrig d. 10. Så har jeg vidst også tjekket alle punkter af for at blive beskyldt for at lave reklame, men hun fortjener alt den opmærksomhed hun overhovedet kan få. 

Hr. Tudse

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Min anmeldelse er oversat fra svensk til dansk med Google translate)

Jeg mødte Linda tre gange, før hun tog hjem. Alle tre besøg var på mit hotel, så jeg ved ikke, hvordan hendes lokaler var. 

Ved det første møde havde jeg bestilt 2 timer. Kommunikationen foregik via WhatsApp, og hun sender en klar beskrivelse af, hvad der er inkluderet i grundprisen, og hvad der koster ekstra. Udover de to timer valgte jeg også nogle af de ekstra ydelser. Hun var i stand til at acceptere betaling via Paypal, og da jeg ikke har Revolut, var det det mest bekvemme for mig. For at sikre mig, at det virkede, sendte jeg pengene til taxaen og nogle af de ekstra tjenester et par timer før mødet, hvilket hun virkede meget overrasket over. Men jeg følte på vores kommunikation, at hun var ægte, så jeg var aldrig bekymret for, at hun ikke skulle komme. 

Hun kom lidt sent til hotellet, men da jeg også er tidsoptimist, var det helt fint for mig. Personen, der steg ud af taxaen, var åbenbart den samme person som på billederne, kun meget smukkere i det virkelige liv. Intet i billederne er retoucheret eller filtreret. Hun er også lige så glad og venlig, som hun ser ud på sine billeder. Og hun leverer sine tjenester med ægte glæde! Allerede inden den første time var forbi, havde vi planlagt det næste møde. 

Det andet og tredje møde var på tre timer. Og med lidt variation i de ekstra tjenester. Men med den samme ægte glæde. 

Jeg ser frem til hendes tilbagevenden!! Indtil da har jeg video og billeder fra hendes besøg som et minde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pokkers også. Hende har jeg overset, og nåede ikke at besøge hende. Jeg kigger normalt ikke på Nympho.dk eller Annoncelight.

Er der nogen der ved om hun har planer om at komme tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oliekongen skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der ved om hun har planer om at komme tilbage?

Ja, det har hun i hvert fald sagt, at hun vil gøre, senere på efteråret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Franske Linda er tilbage, og I må ikke snyde jer selv for en fantastisk oplevelse.

https://nympho.dk/n18052/6264/linda

Jeg besøgte hende også tilbage i august, og denne gang var lige så fantastisk.

Lækker krop, med de skønne små bryster, og et ualmindeligt sødt væsen, som man bare har lyst til at være rigtig nænsom med og samtidig gå ombord i.

Hun giver lækkert blow, og gemmer også på en skøn  legeplads mellem benene. Hun udstråler uskyldigheden selv, men hun ved godt, hvad hun har med at gøre - hvorfor jeg også bare har lyst til at komme igen og igen. Er her til 10. oktober.

Redigeret af klovnen080

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seb93 skrev, for 8 timer siden:

Kan se hun smutter igen nu. Nogen der ved, om hun kommer tilbage?

Jeg mødte Linda igen to gange under hendes seneste besøg her, og det var lige så godt som sidste gang. Jeg ville gerne se hende flere gange, men det var ikke muligt på grund af mit eget arbejde. hun sagde, at hun planlægger at komme tilbage, måske inden nytår eller i begyndelsen af næste år.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Franske Linda fortjener alle de roser hun kan få. Hun præsterer GFE på absout topplan, det bedste jeg har oplevet hos en udenlandsk pige. 

Kommunikationen er hurtig og nem på WhatsApp

Hun er smuk, modelsmuk, jeg har noget med de smukke ansigter, og her taler vi toppen. Når hun så iøvrigt er charmerende, smilende og imødekommende, så er det svært at bevare vinterdepressionen. Hun kysser, putter og kæler til den store guldmedalje.

Udover standardpakken, som jo  er fin nok i sig selv, så har hun et ekstra katalog af den anden verden. Jeg kom vidst nok til at gå amok og fik tilkøbt lidt rigeligt - CIM etc., men er også helt blæst ren i knoppen efter en fin tur i hendes sofa, seng, en dejlig putte nusse tur efter 1x og så igang med 2. runde, intet så skønt som når et smukt pigeansigt med åben mund beder om ladningen :wub:

Bonus info: Hun synes det er så hyggeligt, hvis man hiver et par rustne gloser skolefransk ud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende og wow kan jeg bare sige - Hold da op hvor er hun fræk og dejlig.

Jeg tror aldrig nogen sinde at jeg har haft en oplevelse med en kvinde, som hende.

Det var seriøst så frækt kys, slik, støn, nærvær og en masse øjenkontakt, som bare gjorde det så frækt - Måden hun gned sin fisse på siden af min pik. Jeg var bare ved at komme af det.

Hun kommer til at være den eneste jeg besøger det næste stykke tid og er min nye afhængighed 

Redigeret af Dwayne

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnOlesen skrev, den 29.11.2024 at 13:07:

Tilbyder hun sex uden kondom?

Det vil stå meget tydeligt i annoncen hvis pigen tilbyder dette. Som udgangspunkt kan du regne med at pigen IKKE tilbyder dette. Hvis du læser profil teksterne eller søger i anmeldelser herinde kan du finde de få piger der tilbyder hvad du søger.

Står der "sex without" menes der ofte bare BJ så du skal lede efter "finish in pussy" . Hvis du skriver og spørger tilfældige piger  bliver de ofte pisse sure og blokerer dig. Så er du advaret ^_^

/B

Redigeret af ButterflyMan
Mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dwayne skrev, den 10.12.2024 at 00:02:

Jeg har lige besøgt hende og wow kan jeg bare sige - Hold da op hvor er hun fræk og dejlig.

Jeg tror aldrig nogen sinde at jeg har haft en oplevelse med en kvinde, som hende.

Det var seriøst så frækt kys, slik, støn, nærvær og en masse øjenkontakt, som bare gjorde det så frækt - Måden hun gned sin fisse på siden af min pik. Jeg var bare ved at komme af det.

Hun kommer til at være den eneste jeg besøger det næste stykke tid og er min nye afhængighed 

Betale du kontant eller var det med ITunes fra cirkle K?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...