Hop til indhold

Fast parforhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en lille forespørgsel eller hvad man nu kan kalde det. Jeg har selv været i parforhold hvor jeg ved siden af besøgte sexarbejdere, i det ene forhold fordi vores sexliv var så kedeligt det andet fordi jeg ikke elskede kvinden.

Nu er jeg så heldig at jeg har fundet sammen med jorden dejligste kvinde, hun har lyst til mig på alle mulige frække måder og jeg ligeså med hende. Det har gjort at jeg er stoppet med at gå til sexarbejdere for jeg har aldrig følt mig så speciel som jeg føler mig nu, det er fantastisk.

Jeg savner nogen gange den der specielle følelse/spænding jeg havde når jeg havde kontaktet en sexarbejder, men jeg syntes altid det var lidt tomt bagefter.

Jeg er lidt nysgerrig på hvad er det for jer andre der gør det. Jeg kan ikke lade være med at være lidt fordomsfuld og tænke at vi mænd kun går til sexarbejdere fordi vi ikke er tilfredse med det vi har derhjemmme og tænker så må vi jo springe ud i det og tage ud i verden og finde den rette.

Så venner oplys mig hvad er det der gør det for jer der er i fast parforhold hvor i går til sexarbejdere uden konen/kærestens vidende?

Skrevet

Jeg er i parforhold, og nu lyder jeg nok som fyren henne på baren, der beklager sig til tjeneren: Min kone forstår mig ikke.

Hun elsker virkelig at blive bollet godt, men hun synes det er mig der skal gøre det hele. Incl. at sørge for hendes tilfredsstillelse. Og det gør jeg. Så er der gået en times tid, og at jeg ikke kunne komme synes hun er mit eget problem, nu hvor jeg har haft chancen så lang tid.

Så for ikke så lang tid siden gik jeg til en thai butik. Fik 30 minutter af en sød kvinde, der bestemt vidste om, hvordan hun skulle gøre mig glad.

Det syntes jeg var en super god oplevelse, og er derefter fortsat med at udforske GP området.

Mvh. Nice and easy.

Skrevet
Chimo skrev, for 2 timer siden:

Nu er jeg så heldig at jeg har fundet sammen med jorden dejligste kvinde, hun har lyst til mig på alle mulige frække måder og jeg ligeså med hende. Det har gjort at jeg er stoppet med at gå til sexarbejdere for jeg har aldrig følt mig så speciel som jeg føler mig nu, det er fantastisk.

Dejligt at høre, tillykke. Nyd det!

Chimo skrev, for 2 timer siden:

vi mænd kun går til sexarbejdere fordi vi ikke er tilfredse med det vi har derhjemmme

Forskellige i opfattelsen af, hvor ofte vi skal have sex er den primære årsag for mit vedkommende. Den sekundære er den samme som @Nice and easy anfører, nemlig at alt initiativ til sex ligger hos mig og har gjort det, så længe jeg kan huske.

Indtil for 5-6 år siden anså jeg det som noget, man bare blev nødt til at leve med, men jeg kunne mærke, at frustrationerne voksede og voksede til et niveau, som ikke var holdbart. Snak om vores forskellige sexbehov blev hver gang hurtigt lukket ned og førte til absolut ingenting.

Så stod valget jo mellem at droppe samlivet eller få opfyldt mit behov andetsteds, og valget blev det sidste. Ikke noget, jeg er stolt af, men min egoistiske vurdering var, at det var den mindst dårlige løsning.

De 1-2 månedlige besøg med massage eller hos en GP har for mig medført en ro og tilfredshed, som jeg også mener kommer mine omgivelser til gode. Kritiske røster vil nok mene, at den udlægning er rimelig farvet i mit eget favør, men det er sådan, jeg føler det.

Er det fedt at gå bag om ryggen på sin partner på den måde? Afgjort nej. Men det er heller ikke fedt at gå fra hinanden, når man på mange andre punkter har et godt samliv.

Ville det være mere fair at lægge alle kort på bordet og lade hende derhjemme afgøre, om sex i byen for mig var ok eller ej, givet situationen? Det vil nogle mene, viser andre tråde om samme emne. Måske afhænger svaret også af, om der er børn involveret eller ej. Jeg har valgt at gå med min dårlige samvittighed selv, fremfor at lægge det over på hende at skulle træffe en beslutning om fortsat samliv eller ej. Og ja, det er en egoistisk beslutning, som dels er baseret på mit ønske om et fortsat aktivt sexliv, dels fordi jeg ikke tror på, at forholdene vedr hjemmefrontens sexliv kan ændres.

Skrevet

Enig i sidste indlæg.

Og jeg kan hilse og sige at gp løsningen er lettere og mindre farlig for forholdet end elskerinde løsningen. 

Om det kommer en kultur ændring en gang i fremtiden hvor sex bliver et menneskeligt behov som er ligeså accepteret som mad søvn og varme ved jeg ikke. Det vil kræve at vi mænd bliver ligeså gode til at stå på vores følelsesmæssige behov som kvinder er. 

En forsømt mand skal tage sig sammen, en forsømt kvinde skal rummes, støttes og tilfredsstilles.

Gp løsningen er den mindst dårlige. 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 54 minutter siden:

Ville det være mere fair at lægge alle kort på bordet og lade hende derhjemme afgøre, om sex i byen for mig var ok eller ej, givet situationen? Det vil nogle mene, viser andre tråde om samme emne. Måske afhænger svaret også af, om der er børn involveret eller ej. Jeg har valgt at gå med min dårlige samvittighed selv, fremfor at lægge det over på hende at skulle træffe en beslutning om fortsat samliv eller ej. Og ja, det er en egoistisk beslutning, som dels er baseret på mit ønske om et fortsat aktivt sexliv, dels fordi jeg ikke tror på, at forholdene vedr hjemmefrontens sexliv kan ændres.

En kæreste i Thailand sagde en gang til mig, at hun ikke havde noget imod, jeg havde andre kvinder - hun ville bare ikke vide noget om det - og hun sørgede ellers for at vi havde sex mindst 2 gange om dagen - og det gjorde hun bl.a. for at forhindre at jeg fik lyst til at have andre kvinder - men jeg havde altså også en eftermiddagsveninde - så jeg fik ofte sex 3 gange om dagen - man skal bare sørge for at løgene ikke bliver for lange ved at tage kolde bade (bare lidt svært i Thailand) - og så er der altså ligesom noget spændende i at have flere kvinder på samme tid, så når man er sammen med den ene - kan man tænke på den anden ;-)

Skrevet

Det lyder fantastisk med dit nu forhold det er rigtig godt at finde sådan en dejlig pige 

Jeg er gift med min dejlige kone  vi har været gift i 10 år nu. 

Jeg benytter  thai massage med fuld pakke  engang imellem  da min kone er asexual ( hun har ingen lyst til sex) det er hendes eneste minus hun ved jeg besøger thai piger for mere en massage. 

Hun har bare nogle regler 

1 kondom altid 

2 ingen romantisk følelser 

3 hun vil ikke høre om hvad vi har lavet  hun vil kun høre om jeg har haft det godt. 

Så jeg  besøger et par gange om året  og vores økonomi  skal ikke være påvirket af det 

Det er den måde vi gør det på 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.