Hop til indhold
Crabman

Guddommelige SWEET JENNY omg HOLY SH!T<3

Recommended Posts

Et længe ventet 2 besøg hos smukke Jenny blev indfriet i dag.:wub: Jeg holder stadigvæk fast i hun er den smukkeste kvinde i KBH jeg selv har besøgt uden tvivl. Det er for mig næsten for godt til at være sandt, når hun står foran en...Synes virkelig hun er next level sh!t haha. 

Når men altså, det har taget mig ret lang tid at få besøgt hende igen. Men trods det, så var hun stadigvæk ligeså dejlig som jeg huskede hende.:rolleyes: Vi aftalte det samme som første gang, også gik vi ellers i gang. Nervøsiteten var ikke tilstede som første gang, selvom jeg lige skulle tage en ekstra indånding eller to. Men så snart jeg fik kysset med hende så slappede jeg helt af og nød det bare til fulde.

Startede lækkert ud med at bevæge mig ned mellem hende...:rolleyes: Som beskrevet...bare WOW, kunne godt have blevet der resten af tiden næsten hehe. Ellers var resten akten meget lig med første gang, så ikke rigtig noget nyt og spændende at fortælle om. Hvilket er helt fint for mit vedkommende. 

Men kan konstatere at hun stadigvæk er ligeså fræk og lækker, gavmilde våde kys, dejlig service og et skønt selskab.

Nej det er ikke en passioneret og sensuel GFE som så, men vi er der henne af en smule for mit vedkommende synes jeg. Men selve indlevelsen fejler ikke noget overhovedet imo. Men vil ikke definerer det som "GFE" hvilket hun jo heller ikke reklamerer med. Men nok nærmere en kærlig oplevelse, med den lækreste kvinde.:P

Så jeg anbefaler hende da stadigvæk. Specielt hvis man tænder på hendes billeder, de er 100% retvisende, og man bliver ikke skuffet irl.<3 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...