Hop til indhold

SMS ( tiggergang )

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle herinde der har modtaget en sms om at komme og besøge en GP. I alt sin enkelhed handler det om at jeg for ca. 6 mdr siden aflagde et besøg hos en thaikvinde. Husker ikke noget om besøget og agten. Pludselig kommer der i dag en sms ind , hvor hun spørger om jeg ikke vil komme og besøge hende igen. Jeg syntes det er en form for tiggergang eller er jeg helt fra den.  Hvis disse kvinder gør det på den måde så har jeg vel også retten til at presse prisen, og burde de ikke slette alt i sms-indbakke og telefonopkaldslisten.

Skrevet
javertus skrev, for 1 minut siden:

Pludselig kommer der i dag en sms ind , hvor hun spørger om jeg ikke vil komme og besøge hende igen. Jeg syntes det er en form for tiggergang eller er jeg helt fra den.

Jo, på en måde har du ret, men det er vel snarere en opfordring egentlig tiggergang.

Jeg har også fået et par henvendelser, men de har været mere uskyldige som “Hej”. Altså et nogenlunde diskret forsøg på at komme i dialog med samme formål, som i dit tilfælde. Det er en uskik, og jeg har ikke genbesøgt de piger. Dels for ikke at belønne denne for mig uønskede henvendelse, dels fordi hvis man gør det, så er man da først sikker på, at det fortsætter. Og måske mere direkte næste gang, hvilket kan risikere at give problemer, hvis henvendelsen kommer på et uheldigt tidspunkt.

javertus skrev, for 9 minutter siden:

Hvis disse kvinder gør det på den måde så har jeg vel også retten til at presse prisen

Nej, hvorfor dog det?

javertus skrev, for 9 minutter siden:

burde de ikke slette alt i sms-indbakke og telefonopkaldslisten

Set fra dit synspunkt, jo. Set fra deres synspunkt, nej.

Det er i en gammel tråd blevet nævnt, at pigerne ofte tilknytter en kommentar om gæsten, så de bedre kan huske, hvem de har med at gøre, næste gang det pågældende nummer kontakter dem igen. Det gælder både for de gode og dårlige gæster.

Skrevet

Jeg har aldrig modtaget den slags sms’er. Jeg har en gang modtaget en sms fra den hedengangne unge Vera (mener jeg, hun skiftede navn) i Kolding om hun måtte besøge mig om aftenen efter et besøg, da hun ikke ikke brød sig om at være alene i den lånte lejlighed. Desværre boede jeg for langt væk til det gav mening. Jeg ville gerne have tilbragt en aften med hende, også uden sex. Hun vidste dog jeg var single, så tror det var derfor hun skrev. Opfordrede sms’er er i udgangspunktet noget skidt og brud på diskretionen. Jeg ville blokere hende.

Redigeret af Elprebsi

Skrevet

Det er i hvert fald dårligt stil, der er mange gifte mænd som der kan få problemer,  så det er NO GO. 

Skrevet
javertus skrev, for 19 minutter siden:

Pludselig kommer der i dag en sms ind , hvor hun spørger om jeg ikke vil komme og besøge hende igen. Jeg syntes det er en form for tiggergang eller er jeg helt fra den

Det er jo bare alm. kundepleje - får du ikke lignende fra dit autoværksted om at din undervogn, snart trænger til en større omgang rustbeskyttelse ;-)

Skrevet

Det kan ske en sjælden gang imellem med thaipigerne. Tag det som en kompliment, fordi hun ville ikke kontakte dig igen medmindre du var en gentleman, pigerne gemmer den slags informationer sammen med telefonnummeret. Og er du ikke interesseret, så sig bare nej tak, og så er den ikke længere. Men accepterer du, vil du sikkert få en god modtagelse. 

Skrevet

Jeg synes det er utilstedeligt. Jeg ville omgående blokere hende, og selvfølgelig aldrig besøge hende igen.

Skrevet

Du kunne jo vælge og tage det som et kombliment, og at hun oprigtigt godt kunne tænke sig at se dig igen.

du må absolut have gjort et godt indtryk når hun har gemt dit nummer og kan huske dig 6 måneder efter besøg :)

Skrevet

Jeg har prøvet det samme, jeg fik sms fra en Thai pige, hun spurgte om alt muligt, hvor var det bedst at leje sted, hvilke dage skulle hun være aktiv mv. Desuden skrev hun om jeg snar besøgte hende igen., når jeg så skrev fik jeg ikke svar. Det endte med at jeg blokerede hende.

Jo de burde slette deres opkaldslister, med mindre det er nogle der har generet dem eller de af en eller anden grund ikke vil mødes med igen.

Jeg synes ikke at en sms fra en pige kan retfærdigøre en forhandling om prisen, men der er vi alle forskellige :)

Skrevet

Har prøvet 5-6 år efter et besøg hos en Thai klinik, at få sms med vedhæftede billeder om, at nu var den pågældende pige tilbage igen.

Meget grænseoverskridende synes jeg.

Skrevet

Jeg fik engang en besked fra et ukendt nr: Fræk søndag?

Da jeg spurgte hvem det var viste det sig at være en kvinde fra en klinik jeg for nylig havde besøgt (men en anden kvinde som jeg ikke kender).

Jeg blev fuldstændig paf over at man kan finde på det og har ikke besøgt klinikken siden!

Skrevet

Og så har jeg et par gange modtaget billeder og lokkeri fra kvinder jeg har været sammen med,  men de har kendt til min kone og at hun ved hvad jeg laver, så det har været fint ;)

Skrevet

Jeg er er pervers gammel stodder der sætter pris på at min elskerinder kontakter mig hvis de syntes jeg har forsømt den for længe.:D

Jeg har et par stykker der henvender sig, en thai jeg har besøgt meget, hvis I ser mine anmeldelser vil i se hvem det er.

Jeg syntes det er frækt, jeg bliver opstemt og jeg tror i min vilde fantasi at de kan lide mig og mit besøg.

Jeg er også realist og selvfølgelig drejer det sig om kundepleje med det formål at tjene penge. Men hvis jeg var en ubehagelig person så gjorde de det nok ikke. Og sex'en er himmelsk. HVER gang. Se den form for kundepleje er squ da den bedste der findes.

Den anden er ligeså dejlig, hun skriver : Hvad laver du ? Og 10 - 15 SMS'er senere spørger hun: skal jeg komme og besøge dig. Gæt en gang svaret er selvfølgelig JA.

Hun har bare ikke skrevet, ej heller svaret tilbage ej heller ringet i mere end en uge. Jeg er dybt ulykkelig, er jeg i hundehuset ?

Hope not.

Nej jeg opfatter det aldeles ikke som tiggergang, skulle det være fordi de har for lidt at lave ved jeg at jeg får mere tid så det er da fint.

Skrevet
javertus skrev, for 7 timer siden:

Jeg syntes det er en form for tiggergang eller er jeg helt fra den

Jeg har ondt af de piger.

De burde efterhånden have lært ….

Skrevet

For mig er alle uopfordrede henvendelser unønsket, uden undtagelse. Altså også fra de piger der kunne opfattes som faste leverandører.

Det handler ganske enkelt om diskretion, som gælder begge veje.

Skrevet

Anskaf dig en billig bollofon og et taletidskort evt. hos Lebara (kan købes i Netto) og så kun bruge det til de frække opkald ;)

• 2 months later...
Skrevet
Mook skrev, den 12.6.2024 at 22:09:

Jeg har ondt af de piger.

De burde efterhånden have lært ….

Have lært hvad?

....lært af hvem?

Jeg synes, det er ganske opløftende, at få en hilsen af den type.

Mvh. Nice and easy

Skrevet
lille_peter skrev, den 12.6.2024 at 15:16:

Det er i hvert fald dårligt stil, der er mange gifte mænd som der kan få problemer,  så det er NO GO. 

Meget enig ... *smiler lidt skævt*

Måske det er sidst på måneden? :rolleyes:<3

Skrevet
Frøken_Kinky skrev, for 49 minutter siden:

Måske det er sidst på måneden? :rolleyes:<3

Ja, og hvis der så lige er en uges ferie lukket efter den 1.  Så kan der jo godt være lavvandet i kassen.  ;)

Skrevet
Nice and easy skrev, 1 time siden:

Have lært hvad?

....lært af hvem?

Jeg synes, det er ganske opløftende, at få en hilsen af den type.

Mvh. Nice and easy

De burde have læst og lært ordet " respekt" 

Skrevet

Thaier er notorisk berygtede for opsøgende salgsvirksomhed. Men for ret nylig var jeg også ude for, at en østeuropæer temmelig uopfordret skrev og sagde, at hun var tilbage i byen. Det kunne selvfølgelig være fordi jeg er så smuk at se på, men min eneste tidligere kontakt var et spørgsmål, som hun svarede på så sent, at lejligheden til at indgå en aftale var forpasset. Eneste tidligere kontakt mellem os var altså skriftlig. Omvendt er der kun en enkelt eller to af de mange thaier, jeg gennem tiden har mødt i virkeligheden, der nogensinde har kontaktet mig uopfordret, så helt så slemt er det ikke.

Redigeret af Bebop

Skrevet

Der er en udenlandsk pige der gerne kontakter mig når hun er på vej til landet. Vi har dog aftalt at bruge en anden kontaktmulighed end sms, netop for at en sms i utide ikke skal opdages.

Jeg er også i den grad en sucker efter når pigerne peger på mig og siger at det er mig de vil have besøg af, så jeg har det da fint med at hun skriver.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.