Hop til indhold
Gæst

Borende X runder indlæg 3.000

Recommended Posts

Gæst

Tillykke er måske ikke det rigtige, at sige i den anledning, men jeg synes bestemt, at det skal markeres, at jeg og sikkert også andre har bemærket både det faktum, at du er en aktiv skribent samt, at du bestemt skriver rigtige mange gode indlæg, og derved er blandt dem der så absolut holder liv i debatterne m.v. på dette udemærkede site.

 

P.s

 

Da jeg skrev indlægget havde Borende X skrevet 2.999, så jeg løber nok en minimal risiko, ved at skrive at han runder de 3.000.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig Bluejacket han kan slet ikke lade være og svare på indlægget og så har du de 3000 hjemme

 

også et tillykke herfra, altid sober i sit skriveri

 

the rider

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, så vil jeg da benytte mit indlæg nr. 3.000 til at sige pænt tak for opmærksomheden og mange tak for de pæne ord fra både Bluejacket og The Rider – samt mange andre i tidens løb – om mit skriv herinde :-P:):D.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Jamen så må en gammel jyde som mig vel også ha lov at sige Tillykke med de 3000 indlæg og tak for altid indholds rige godt beskrevne og sobere skriverier fra din hånd det altid en fornøjelse at læse dine ord

Mvh Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Angath

hehe, Borende X bor jo på plejehjem St. Kødløst så han har stort set ikke andet end tid til

at være på dette forum. Derfor har han så mange indlæg :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Tillykke gamle dreng, og pas godt på Olsen og de andre på plejehjemmet, og tak for 

 

dejlig poetisk skrivning fra din side

 

hilsen fra postnummer

otte-sex-sex-nul

 

Skjold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner.

 

Tusind tak for opmærksomheden, men der er en profil, der er flittigere end mig.

Det er Jernsvinet.

Han har siden 24. marts i fjor skrevet 2.500 indlæg – et antal, jeg med smøl har været hele to år om.

 

Jeg er sikker på, at Jernet når de 4.000 før mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

(undskyld, dobbeltindlæg. Men det tæller måske også?)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

(undskyld, dobbeltindlæg)

 

Det kan vel nærmest betragtes som en slags doping :D :D

Redigeret af Findus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner.

 

Tusind tak for opmærksomheden, men der er en profil, der er flittigere end mig.

Det er Jernsvinet.

Han har siden 24. marts i fjor skrevet 2.500 indlæg – et antal, jeg med smøl har været hele to år om.

 

Jeg er sikker på, at Jernet når de 4.000 før mig.

 

447 indlæg på 1½ md.

 

men ja, måske det bliver tæt løb mellem jer....især når Jernet får det ekstra badeværelse gjort klart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

447 indlæg på 1½ md.

 

men ja, måske det bliver tæt løb mellem jer....især når Jernet får det ekstra badeværelse gjort klart :D

 

Ja, jeg er sikker på, at hvis Jernet får lokket Line ind i det nye badeværelse - og hvad der ellers følger - så følger jeg ikke med mere.

Nej, jeg betragter det er ikke en konkurrence om, hvem der skriver mest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg er sikker på, at hvis Jernet får lokket Line ind i det nye badeværelse - og hvad der ellers følger - så følger jeg ikke med mere.

 

 

Det kan der være noget om... eller hvis nye steder i Herning området dukker op :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX's mange indlæg er en af årsagerne til, at han aldrig bliver en del af førerbunkeren - det ville simpelthen være for nemt at gætte og det er jo ellers ikke til at gennemskue, hvem der pludselig hopper over. :cool:  Teorier kan forekomme :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX's mange indlæg er en af årsagerne til, at han aldrig bliver en del af førerbunkeren - det ville simpelthen være for nemt at gætte og det er jo ellers ikke til at gennemskue, hvem der pludselig hopper over. :cool:  Teorier kan forekomme :-P

 

Nej, Guldfinger.

 

Førerbunkeren når jeg aldrig :D :D.

Jeg er vist nok i "bad standing" derinde, som det hedder på nydansk, så skulle jeg have ambitioner, når jeg dem aldrig. Ganske som Moses, der stod på bjerget og skuede ud over Kanaens land velvidende, at han aldrig ville sætte foden i det lovede land.

Så Bunkeren, nej den når jeg ikke, og det er reverenter talt heller ikke mig :wink: :wink:.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner.

 

Tusind tak for opmærksomheden, men der er en profil, der er flittigere end mig.

Det er Jernsvinet.

Han har siden 24. marts i fjor skrevet 2.500 indlæg – et antal, jeg med smøl har været hele to år om.

 

Jeg er sikker på, at Jernet når de 4.000 før mig.

 

Det tvivler jeg på, da jeg planlægger at trappe en del ned mht. den tid jeg bruger på EG, lader allerede nu være med at følge med i alle tråde - og svarer kun i de tråde, hvor jeg jeg synes mit bidrag er væsentligt og jeg glæder mig istedet, når der kommer andre på banen med relevante og seriøse indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risikoen ved at skrive mange indlæg, er at man også lukker meget skidt og møg ud .... (læs lort)

 

jaja "Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus"  jeg nærmer mig de 2000 :P

 

Havde jeg nu "den uartige dreng" her skulle han få numsen i smækhøjde :lol: :lol: :lol:.

God weekend, Nille.

 

Med eller uden rød røv :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX jeg vil kun have smæk af Lady Cherie :D

 

OK, du kender sikkert adressen i Hvidovre :lol: :lol: :lol:, og jeg kunne næppe gøre det halvt så professionelt  :P  :P  :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...