Singelguy 101 Skrevet 10. Juni, 2024 Jeg har besøgt Nadia i Horsens. Hun har længe været på min ønskeliste. Det har bare aldrig rigtig passet ind da hun var på Fyn. På trods af hun på det sidste har haft lidt blandede anmeldelser, gav jeg det en chance. Kommunikationen var let og i forhold til ankomst ville hun have muligheden for at se en an før jeg kom ind. Jeg skulle ringe når jeg var på den modsatte side af gaden. Jeg blev taget godt i mod og hun var sød helt igennem. Mit ønske om at starte med sex var hun ikke med på. Hun mente vi lige skulle lære hinanden at kende først med massage og small talk. Jeg gik ikke i diskussion og lod hende bestemme rækkefølgen. Ingen tvivl om hun ønsker at styre konceptet og det er måske her det kan gå galt i forhold til de mindre gode anmeldelser hun har fået. Vi startede med massage, som var i den bedre del af skalaen. Derefter gik hun over i BtB, hvorefter jeg skulle vende mig om. Derefter fik jeg et fantastisk BJ, hvor hun tog den godt ned i halsen. Vi byttede plads og sluttede med sex. Jeg oplevede det bestemt som hun kunne lide det og hun har nogle helt fantastiske bryster. Jeg skal helt klart besøge hende igen når muligheden byder sig. https://annoncelight.dk/showad/373396 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 17. Juni, 2024 Jeg besøgte Nadia igen i sidste uge. Denne gang bestilte jeg 90 min. Det var en endnu bedre oplevelse end den første gang og der var plads til to runder. Om det var den ekstra tid eller at hun nu “kendte” mig ved jeg ikke. Men nu fik jeg lov til at tage styringen fra start. Hun tænder mig både pga hendes fantastiske bryster og hun tydeligvis kan lide det når vi har sex. Hun skal besøges igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr 19 Skrevet 19. Juni, 2024 Ligger det diskret eller hvordan ? Hun ser virkelig lækker ud. Hvad måtte du slippe for en time med fuld pakke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 19. Juni, 2024 Indgang lige ud til gaden, men er du flink - er der mulighed for en bagindgang Hun er forøvrigt lækker - har besøgt hende flere gange i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 19. Juni, 2024 Horsensfyr skrev, for 6 timer siden: Ligger det diskret eller hvordan ? Hun ser virkelig lækker ud. Hvad måtte du slippe for en time med fuld pakke? Hun svare med sine priser når du spørger hende. Hun ligger i den høje ende i forhold til andre Thai piger og niveau med andre udenlandske piger. Der er mulighed for at komme ind bagfra og fint hus indenfor. Jeg mener det er omkring nuværende tidspunkt hun ville flytte til et andet sted i Horsens. Hun vidste ikke noget om stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg