Hop til indhold
Guest tvr

Farvel og tak

Recommended Posts

Guest tvr

Jeg har været medlem siden 2013, skrevet mange indlæg og været glad for at være her.

På det sidste er der blevet meget lavt til loftet, kørt meget nidkært med tættekammen og uddelt advarsler for detaljer og ting som moderatorer ikke selv har forstået.

Jeg har det meget stramt med små mennesker. Ikke af statur men af kapacitet og sind. Og det er hvad dette site lader til at ledes af i øjeblikket.

Derfor siger jeg farvel og tak. 

Mine indlæg tilhører mig og bedes slettes. Selvom der står i "reglerne" at de tilhører EROGUIDE, har jeg aldrig accepteret dét. Det gjorde man ikke i 2013 da jeg blev medlem og jeg er aldrig siden blevet bedt om at acceptere det.

Så, @Administrator du bedes slette mine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for at have bidraget af værdi for EG og brugerne i den tid du har været her.

Men jeg forstår ikke denne trang til at forsvinde på denne måde efter så mange aktive år.

I stedet for bare at tage en pause og se om lysten indfinder sig igen.

Måske EG skulle indføre en knap, "gør mig usynlig" som man kan deaktivere igen hvis man vil.

Så forsvinder man i praksis den tid man ønsker at forsvinde, og så kan man selv vende synlig tilbage igen hvis man vil.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for dit indlæg TVR.

Jeg har jo "kendt" dig i flere år og giver dig helt ret. Der er blevet alt for lavt til loftet – har selv fået et par advarsler for baggeteller. Denne pollitik blir nok EG's langsomme død. Tak for dine indlæg i årernes løb, og god vind frem over.

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Rejsenetværk skrev, for 24 minutter siden:

Men jeg forstår ikke denne trang til at forsvinde på denne måde efter så mange aktive år.

I stedet for bare at tage en pause og se om lysten indfinder sig igen.

ene og alene fordi jeg alligevel bliver permanent udelukket ved næste advarsel.

Og jeg VED at den advarsel kommer snart, for det er tydeligt at advarslerne kommer enten fordi moderator bevidst misforstår nogle indlæg (humoristiske eller andet) eller fordi der ikke er mental kapacitet til at forstå hvad der skrives. 

Så om jeg selv går eller udelukkes gør ikke den store forskel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

tvr skrev, for 46 minutter siden:

Mine indlæg tilhører mig og bedes slettes. Selvom der står i "reglerne" at de tilhører EROGUIDE, har jeg aldrig accepteret dét. Det gjorde man ikke i 2013 da jeg blev medlem og jeg er aldrig siden blevet bedt om at acceptere det.

Jeg vil lige pointere, at reglerne som skrevet ikke kræver din accept. Ved brug af siden accepterer du deres regler. Var disse regler der i 2013? Det ved jeg ikke, men fra den dag de blev lavet har Eroguide haft retten til alle dine indlæg skrevet derefter. 

Dette er dog en "browsewrap-aftale", som i Danmark ikke er specielt gældende. Nærmere en gråzone.

Jeg vil anbefale at læse lidt omkring dine rettigheder på internettet inden du begiver dig i kast med et forum igen, hvis denne slags ting er vigtige for dig.

Ellers held og lykke med at få fjernet det.

Redigeret af Only_by_Night

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Only_by_Night skrev, for 2 minutter siden:

Var disse regler der i 2013? Det ved jeg ikke, men fra den dag de blev lavet har Eroguide haft retten til alle dine indlæg skrevet derefter. 

Det ved jeg - og det var de ikke. Så må de jo bevise hvornår de kom med den regel, og slette mine indlæg fra før da. Dét kommer de ihvertfald til at bruge tid og ressourcer på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Tabler
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Det ved jeg - og det var de ikke. Så må de jo bevise hvornår de kom med den regel, og slette mine indlæg fra før da. Dét kommer de ihvertfald til at bruge tid og ressourcer på.

Giver dig helt ret, der gåes i små sko 

Det jeg synes også er grotesk er at en bruger der bannes så vedkommende ikke længere kan logge på, ikke også slettes, det er decideret noget svineri, men kræver nok også mere viden end der er til rådighed

God vind

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 15 minutter siden:

Ah, det er vidst ikke helt rigtigt. Jeg har lige tjekket hjemmesiden fra 15. januar 2013, og der var præcis samme regler for rettighed af indholdet som der er i dag.

Så de behøver sådan set hverken bruge tid eller ressourcer på noget.

Igen, hvis du virkelig vil, så er dit eneste håb at sagsøge på baggrund af validiteten af en browsewrap-aftale. Jeg er i øvrigt enig i, at det er usselt at bruge den slags aftaler, og de er heller ikke super bindende i Danmark. Men det er ikke sandt, at den ikke var der i 2013.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 9 minutter siden:

ene og alene fordi jeg alligevel bliver permanent udelukket ved næste advarsel.

Jeg har selv haft en karantæne på 5 måneder, hvor jeg valgte at blive væk i ca 1,5 år +.

Det er sådan set mindre vigtigt om man selv føler det er ok eller ikke, men jeg kan ikke se at det er i EG's interesse at udelukke nogle permanent, medmindre der er tungtvejende grunde til det.

EG har alle muligheder for at give advarsler som kan føre til karantæne af kortere eller længere varighed, og så kan du vende tilbage igen når karantænen er udløbet.

Det er ikke mit indtryk at EG oplever at der til fulde tilføres nyt blod til erstatning for gammelt blod, af samme værdi som det blod der trækker sig eller bliver bortvist?

Karakteren, kvaliteten og variationen af det indhold som brugerne tilfører forum forekommer mig ikke at være på niveau med de første år af sidens eksistens.

Det forekommer mig at det i højere grad burde være i EG's egen interesse at holde på flere af de gamle der har været med fra start.

EG ved selv hvordan det gik først Venuslogen, siden Hedomax, og det var på ryggen af deres forsvinden at EG skabte sig egen succes.

Nu står EG måske ved en skillevej, hvor tiden er inde til at overveje om siden selv risikerer at lide samme skæbne som sine forgængere?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Only_by_Night skrev, for 3 minutter siden:

Ah, det er vidst ikke helt rigtigt. Jeg har lige tjekket hjemmesiden fra 15. januar 2013, og der var præcis samme regler for rettighed af indholdet som der er i dag.

Så de behøver sådan set hverken bruge tid eller ressourcer på noget.

Igen, hvis du virkelig vil, så er dit eneste håb at sagsøge på baggrund af validiteten af en browsewrap-aftale.

Jeg er i den heldige situation at jeg kan lade andre om detaljerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er i den heldige situation at jeg kan lade andre om detaljerne. 

Hvem der står for detaljerne ændrer vel ikke på dine rettigheder (eller manglen deraf).

Jeg pointerer bare, at dine udtalelser er forkerte. Kan faktisk set, at der stod direkte, at du skal bekendtgøre dig med reglerne ved oprettelse af en bruger tilbage i 2013.

Så alt du har skrevet herinde kan Eroguide gøre med som de vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hvem der står for detaljerne ændrer vel ikke på dine rettigheder (eller manglen deraf).

Den der står for detaljerne, afgør hvor meget tid der skal bruges på det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg pointerer bare, at dine udtalelser er forkerte. Kan faktisk set, at der stod direkte, at du skal bekendtgøre dig med reglerne ved oprettelse af en bruger tilbage i 2013.

Så alt du har skrevet herinde kan Eroguide gøre med som de vil.

Det har du ikk rat i. Siden er der nye gdpr regler. En slemmeline her inde gik engang til data tilsynet og klagede over ikk at kunne få slettet sine indlæg. Hun fik rat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Den der står for detaljerne, afgør hvor meget tid der skal bruges på det

Ok, men Eroguide behøver jo slet ikke gøre noget. De bruger ingen tid eller ressourcer. Og det er dig som har et ønske om at få fjernet ting - et ønske du ikke får opfyldt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @tvr :)

Du er endnu en fra dengang det hele startede og som var med til at gøre EG et dynamisk forum,.

Nu vælger du desværre også at smutte - - det er blevet for surt.

Har man fået nogle strafpoint - er man faktisk bedst tjent med bare at "læse med" -  det er ikke farligt.

Jeg har selv fået 3 stk strafpoint på 10 år og står måske til noget dramatisk ved nr 4  - så jeg læser bare med, og det er kedeligt i det lange løb, - og alligevel en enkelt kommentar fra tid til anden når "skrivekløen" tager over; - men det er farligt.

Enig i dine betragtninger.

Ha det godt og pas godt på dig og dine:)

Bedste hilsner:)

Nye tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Ok, men Eroguide behøver jo slet ikke gøre noget. De bruger ingen tid eller ressourcer. Og det er dig som har et ønske om at få fjernet ting - et ønske du ikke får opfyldt.

Selvfølgelig gør de det. Om jeg får det opfyldt eller ej, skal de svare datatilsynet, advokat og andre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 5 minutter siden:

Det har du ikk rat i. Siden er der nye gdpr regler. En slemmeline her inde gik engang til data tilsynet og klagede over ikk at kunne få slettet sine indlæg. Hun fik rat!

Jo, det har jeg ret i. Det du citerer fra mig er, hvorvidt reglerne var der i 2013 - og det var de. Det er objektivt korrekt.

Validiteten af deres regler er en anden ting - og her er vi enige. Som jeg nævnte tidligere er den type aftaler Eroguide benytter ikke rigtig gyldige i Danmark, da vi har en række krav til synligheden af dem (mht. scrolling, klik og andre metoder til at sørge for brugeren har læst dem). Og så du selv bringer op, så giver de "nye" GDPR regler heldigvis os brugere flere rettigheder.

tvr skrev, for 2 minutter siden:

Selvfølgelig gør de det. Om jeg får det opfyldt eller ej, skal de svare datatilsynet, advokat og andre. 

Misforstod dig, hvis du går til datatilsynet, så skal de selvfølgelig bruge tid. Det skal du bare også selv. Hvad jeg mente var, at de ikke skal bruge noget tid bare fordi du skriver herinde at de skal noget. Som sagt i min første kommentar, så kræver det at du laver en sag ud af det på den ene eller anden måde. Ikke at du skriver herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Only_by_Night skrev, Lige nu:

hvis du går til datatilsynet, så skal de selvfølgelig bruge tid. Det skal du bare også selv. Hvad jeg mente var, at de ikke skal bruge noget tid bare fordi du skriver herinde at de skal noget. Som sagt i min første kommentar, så kræver det at du laver en sag ud af det på den ene eller anden måde. Ikke at du skriver herinde.

Nemlig. Det var derfor jeg nævnte at jeg heldigvis ikke selv behøver at tage mig af detaljerne. 

Selvfølgelig kræver det at jeg laver en sag ud af det. Jeg skriver det her, så der ingen tvivl er om at jeg har bedt om at få det slettet. Hvis man kan læse det her, er det tydeligt (når sagen diskuteres) at mit ønske er ignoreret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej hvad trist.

Du er klar over at du svigter os? Det handler nemlig ikke bare om dig. Det handler også om os som stadig har lidt intellektuelt kapital at bidrage med herinde.

Jeg føler mig alt mere alene herinde. Og det er din fejl. Og Aarhuselskers fejl, og nogle andres fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Nemlig. Det var derfor jeg nævnte at jeg heldigvis ikke selv behøver at tage mig af detaljerne. 

Selvfølgelig kræver det at jeg laver en sag ud af det. Jeg skriver det her, så der ingen tvivl er om at jeg har bedt om at få det slettet. Hvis man kan læse det her, er det tydeligt (når sagen diskuteres) at mit ønske er ignoreret. 

Jamen hel og lykke med det. Ville også bare lige pointere ting om reglerne du umiddelbart huskede forkert fra tilbage i 2013. Hvis du vil lave en klage er det altid bedst faktisk at have sine facts straight.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Nej hvad trist.

Du er klar over at du svigter os? Det handler nemlig ikke bare om dig. Det handler også om os som stadig har lidt intellektuelt kapital at bidrage med herinde.

Jeg føler mig alt mere alene herinde. Og det er din fejl. Og Aarhuselskers fejl, og nogle andres fejl.

Der er forsvunnet mange gode bidrags ydere herinde fra. Århuselskeren er et godt eksempel Alkoholikeren et andet og så var der engang manica. Hvad blev der af montezi og Borene X? Gud ske lov er Rejsenetværk genopstået.

Redigeret af jensen jr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen af jer der kan give et kvalificeret gæt på hvad EG er værd, hvis ejeren en dag skulle få lyst til at sælge?

Venuslogen udgjorde et brand som blev solgt, men som jeg har forstået det fik en køber der ikke evnede at omsætte potentialet til en fortsættende succesfuld drift.

Hedomax fik stor succes, men havde en ejer der ikke evnede at dæmme op for anarkien i forum.

Han deaktiverede siden, tog på ferie og i tomrummet opstod EG først under navnet Hedomax.net( det originale havde en com adresse), og tog siden navnet Eroguide.dk
Da ejeren af det originale Hedomax ikke formåede at genstarte sit site, hvilket han forsøgte på da skaden var sket.

Nu kan spørgsmålet være, står EG et sted hvor Venuslogen i sin tid stod efter års kompetent drift, og med en opnået succes som reference.
Men uden lysten og gejsten til at fortsætte?

Vil den rigtige køber kunne købe EG og videreføre siden med ny energi, kompetencerne og ressourcerne til det.
Uden at det går som det gik køberen af VL?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 5 minutter siden:

Der er forsvunnet mange gode bidrags ydere herinde fra. Århuselskeren er et godt eksempel Alkoholikeren et andet og så var der engang manica. Hvad blev der af montezi og Borene X?

Montezi har ikke været aktiv i debatten længe, men han har da være online i år. Siden Borende X ikke har sagt farvel og han er født i 1914, så er den mest sandsynlige årsag til at han ikke længere er aktiv at han ikke er iblandt os længere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, 1 time siden:

Kære @tvr :)

Du er endnu en fra dengang det hele startede og som var med til at gøre EG et dynamisk forum,.

Nu vælger du desværre også at smutte - - det er blevet for surt.

Har man fået nogle strafpoint - er man faktisk bedst tjent med bare at "læse med" -  det er ikke farligt.

Jeg har selv fået 3 stk strafpoint på 10 år og står måske til noget dramatisk ved nr 4  - så jeg læser bare med, og det er kedeligt i det lange løb, - og alligevel en enkelt kommentar fra tid til anden når "skrivekløen" tager over; - men det er farligt.

Enig i dine betragtninger.

Ha det godt og pas godt på dig og dine:)

Bedste hilsner:)

Nye tider.

Hvad er det værste der kan ske? -Er det disideret "farligt"?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...