Hop til indhold
Doggyman

Maya full serwise 30 min 1000kr ewriting best i offer you a service,&& i also like the party &&

Recommended Posts

Den bedste Anal oplevelse Indtil videre . Jeg valgte 30 min hos Maya med Anal og  vil 100% komme tilbage igen , da der var god kemi og dejlige lyde der kom af hende .Hvis der nogen der kan lide Anal vil Jeg 100% gerne anbefale det . Vh Doggyman 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doggyman skrev, for 3 timer siden:

Den bedste Anal oplevelse Indtil videre . Jeg valgte 30 min hos Maya med Anal og  vil 100% komme tilbage igen , da der var god kemi og dejlige lyde der kom af hende .Hvis der nogen der kan lide Anal vil Jeg 100% gerne anbefale det . Vh Doggyman 

Med 98 indlæg herinde og så ikke engang et link. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er meget langt væk fra mig, men jeg er stadig meget fristet. hun ser meget interessant ud og tilbyder de rigtige tjenester til de rigtige priser.

Til dem, der har besøgt, må jeg spørge - taler hun meget engelsk?

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at besvare mit eget spørgsmål - nej hun taler ikke noget genkendeligt engelsk.

Det er pigen på billederne - men der er en grund til, at du ikke kan se hendes tænder.

Og hun tilbyder alle de tjenester, hun annoncerer for – men jeg tror ikke, hun nyder det rigtigt.

Så ægte reklame - 100%

sandsynlighed for gentagelse - 1 %

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doggyman skrev, den 8.6.2024 at 16:12:

Lyder jo en del fristende. Er stedet Ok, rent og pænt og ser pigerne ud til at have det godt? Har svært ved at vurdere udfra billederne, men priserne frister jo unægteligt også her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemmefyr1 skrev, for 5 minutter siden:

Lyder jo en del fristende. Er stedet Ok, rent og pænt og ser pigerne ud til at have det godt? Har svært ved at vurdere udfra billederne, men priserne frister jo unægteligt også her?

Det er sted som de fleste nok ville fravælge. Der skal ikke regnes med gfe osv. Det er en lang gang med små værelser. Knald og skrid. Som beskrevet har en del af dem ikke den bedste tandhygiene, men min oplevelse er at de er rimelig okay og er nok mere til lidt spis og skridt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 1 minut siden:

Det er sted som de fleste nok ville fravælge. Der skal ikke regnes med gfe osv. Det er en lang gang med små værelser. Knald og skrid. Som beskrevet har en del af dem ikke den bedste tandhygiene, men min oplevelse er at de er rimelig okay og er nok mere til lidt spis og skridt.

Tak for meldingen. Er noget skeptisk, men kunne sku godt tænke mig en god omgang analsex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemmefyr1 skrev, for 13 timer siden:

Tak for meldingen. Er noget skeptisk, men kunne sku godt tænke mig en god omgang analsex

Men til de basører er det vel bare at give det et skud. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kontaktede hende sidste gang, og hun fortalte mig, at hun kan tilbyde analsex uden kondom for 500 ekstra. Hvor fristende det end lyder, foretrækker jeg at undgå sådanne GP af mine egne grunde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 9 timer siden:

Men til de basører er det vel bare at give det et skud. 

Ja. Er sku nok bare lidt bare lidt kyllinge agtig. Måske af samme grunde som Max_p også har her. Jeg må kigge videre:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_p skrev, for 8 timer siden:

Jeg kontaktede hende sidste gang, og hun fortalte mig, at hun kan tilbyde analsex uden kondom for 500 ekstra. Hvor fristende det end lyder, foretrækker jeg at undgå sådanne GP af mine egne grunde.

Er nok lidt samme bekymring jeg har her. Må kigge videre. God søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max_p skrev, for 12 timer siden:

Men er det ikke bare at du så tager et kondom på? De små glædespiger kan vel næppe tvinge dig til at tage dem uden gummi? :P

De tilbyder jo stort set alle på den adresse sex uden gummi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 1 time siden:

Men er det ikke bare at du så tager et kondom på? De små glædespiger kan vel næppe tvinge dig til at tage dem uden gummi? :P

De tilbyder jo stort set alle på den adresse sex uden gummi. 

Jo det kan du have ret i. Så får man det jo også prøvet af:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemmefyr1 skrev, for 10 timer siden:

Jo det kan du have ret i. Så får man det jo også prøvet af:-)

Korrekt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemmefyr1 skrev, den 13.7.2024 at 09:44:

Er stedet Ok, rent og pænt og ser pigerne ud til at have det godt? Har svært ved at vurdere udfra billederne, men priserne frister jo unægteligt også her?

Mindes jeg har læst en anmeldelse derfra, som beskriver at "hver rum" bare er et lagen imellem dem der hænger. Eller i hvert fald nogle meget "tynde vægge"

Med de priser... Tror jeg næppe de har det særlig fedt, hun ser der heller ikke specielt glad og sund ud på billederne:wacko:

Eller er det kun mig der synes det skriger at man skal holde sig langt væk...

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Crabman skrev, for 3 minutter siden:

Mindes jeg har læst en anmeldelse derfra, som beskriver at "hver rum" bare er et lagen imellem dem der hænger. Eller i hvert fald nogle meget "tynde vægge"

Ved godt at jeg måske bliver lidt upopulær nu, men hvis man ikke har været der, så er det vel lidt svært at komme med korrekte oplysninger. Og endda måske ende med at komme med usande oplysninger.  Jeg synes nu jeg har prøvet at oplyse om hvordan stedet er, og jeg har altså været der en del gange. Både med de her rumænske kvinder, men også Milena som der er virkelig mange gode anmeldelser af herinde. Det er fair at man måske ikke selv tør eller ønsker at besøge stedet, men come on... lad nu vær med at piske en stemning. Jeg har besøgt horehuse flere steder i udlandet som godt kan minde lidt om denne stil her. Det er ikke luksus, men det fungerer for nogle.

Som jeg har skrevet tidligere skal man nok blive væk hvis man ønsker blide kærtegn og gfe. Men for at komme efter det som mange mange andre gør, så kan der sagtens komme gode oplevelser ud af er besøg. Muligvis kræver det for nogen at man lige skal tilvendes den verden med gpere og overvinde sin generthed og blufærdighed. Pointen er nok bare lidt at så længe man ikke har været der selv, så lad vær med at være medløber på andres måske forkerte udtalelser. 

Og ja, det er et frit land, og du må selvfølgelig gerne have dine meninger præcis som jeg har mine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 13 minutter siden:

Ved godt at jeg måske bliver lidt upopulær nu, men hvis man ikke har været der, så er det vel lidt svært at komme med korrekte oplysninger. Og endda måske ende med at komme med usande oplysninger.

Overhovedet ikke bare rolig, så tungt tager jeg det skam ikke.

Nej jeg har ikke været der, men skrev det udelukkende fordi jeg har set en anmeldelse hvor det var beskrevet sådan. På intet tidspunkt beskriver jeg det bare sådan det er. Så falske oplysninger kan man jo ikke kalde det helt. Og det har da intet med at skulle piske en stemning op overhovedet?:lol:

Det eneste jeg forholdte mig til var slemmefyrs spørgsmål. Som er et åbent og generelt spørgsmål til alle, sådan som jeg ser det.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Crabman skrev, for 20 minutter siden:

Eller er det kun mig der synes det skriger at man skal holde sig langt væk...

Der var lidt debat om stedet for nogle måneder siden, hvor jeg beskrev mine oplevelser.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/184603-warning-pink-pearl-marielundvej-x-herlev /?tab=comments#comment-1617336

Min konklusion er, at stedet kunne trænge til et løft mht. både rengøring og stemning. Så jeg holder mig væk.

Mvh. Nice and easy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nice and easy skrev, for 2 minutter siden:

Min konklusion er, at stedet kunne trænge til et løft mht. både rengøring og stemning.

Er fint enig. Dog vil jeg lige oplyse at sidst jeg var der ( 3 uger siden ) vimsede en af de rumænske piger rundt med moppe og spand. Men nej, der bliver ikke lagt rent på mellem hvert besøg. Oplever jeg nu heller ikke hos ret mange af de mere anerkendte steder. Men sart skal man i hvert fald ikke være hvis perlen skal besøges. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 5 timer siden:

Men sart skal man i hvert fald ikke være hvis perlen skal besøges. :lol:

Jeg har hverken besøgt Maya eller nogen af hendes rumænske veninder, men derimod et par piger af anden nationalitet, som også har været at finde på samme lokation. Med forbehold for, at jeg jo ikke ved, hvordan det ser ud inde på de rum, som de rumænske piger befinder sig på, så er stedet i min optik altså ikke så slemt som det fremstilles her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Med forbehold for, at jeg jo ikke ved, hvordan det ser ud inde på de rum, som de rumænske piger befinder sig på, så er stedet i min optik altså ikke så slemt som det fremstilles her.

Enig med dig. Jeg kommer helt sikkert også selv igen på adressen. Og sammenligner man med f.eks. et par unavngivene bordeller i Rødovre, så er det jo også et skridt op i forhold til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...