Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes de kondomer de fleste piger tager ret meget af følelsen, specielt i anden omgang kan det gøre det lidt svært for mig at holde begejstringen ved samleje (man begynder jo at nærme sig de halvtreds).

Jeg ville derfor høre om det er ok for pigerne at medbringe sine egne kondomer?

I forlængelse af det vil jeg også høre om nogle af mændene eller kvinderne har erfaring med kondomer der ikke tager do meget af følelsen? Her er det vel mes såhvor tynde de er, men hvis der er andre muligheder vil jeg meget gerne høre om dem.

God dag til alle og på forhånd tak :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du tager bare dine egne med^_^.. Jeg er gået over til at anvende nogle super tynde nogle.. Overvejer dog at købe nogle endnu tyndere evt bare til oral hvis jeg vurderer at de ikke er sikre nok til samleje:ph34r:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg bruger mine egne ( EXS Air Thin ) og har endnu ikke oplevet at pigerne har noget imod at anvende dem B)

Redigeret af Sønderjyden68

Del dette indlæg

Link til indlæg

Også +1 til My.Size Pro herfra. Faktisk kan jeg slet ikke på nogen måde holde rejsningen med standard-kondomer fordi de simpelthen strammer for meget. Jeg bestilte en lang række størrelser hjem af My.Size Pro og fandt dem der passede perfekt. Og nu er sex med kondom faktisk ikke såå meget anderledes end uden. Kan klart anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Skrevet (edited)

Skøn debat. Nu ved jeg hvorfor lillemanden er så nedad reagerende, når den får frakke på. Jeg fandt denne tabel.

Kondom størrelser.
• 9,5-10 centimeter = størrelse 47

• 10-11 centimeter = størrelse 49

• 11-11,5 centimeter = størrelse 53

• 11,5-12 centimeter = størrelse 57

• 12-13 centimeter = størrelse 60

• 13-14 centimeter = størrelse 64

• 14-15 centimeter = størrelse 69

Så nu er de gode råd fulgt, og derudover blev nedenstående på kun 0.015 mm også bestilt hjem.

Tak allesammen.

Mvh. Nice and easy

Screenshot_20240607_003357_Chrome.jpg

Screenshot_20240607_003315_Chrome.jpg

Redigeret af Nice and easy
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Skrevet (edited)

Nu landede de ultra tynde Pasante kondomer så i soveværelset. Har afprøvet én af dem ved selvbetjeningen.

Selvom den har størrelsen, synes jeg ikke den er brugbar. Den er ikke formet som en traditionel kondom, og den er slet ikke så elastisk som ønskelig. Det er kun de yderste 5 cm, der har traditionel facon. Resten ligner nærmest en kjole og sidder slet fast der.

Så det mærke komner jeg ikke til at bruge.

Jeg har også indkøbt et af de gode gamle mærker. Nemlig fra rfsu i størrelsen GRANDE XL. (Str. 60)

Den sidder godt fast uden, at klemme nævneværdigt. Faktisk synes jeg den er en fornøjelse, at ha på under selvbetjeningen. Den er smurt lidt og det føles næsten som, at være inde det rigtige sted.

Senere i dag bliver den testet for real. Og det glæder jeg mig til :)

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Tegnsætning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nice and easy
Nice and easy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også indkøbt et af de gode gamle mærker. Nemlig fra rfsu i størrelsen GRANDE XL. (Str. 60)

Senere i dag bliver den testet for real. Og det glæder jeg mig til :)

...Godkendt...

Nu venter en bedre fremtid.

Stor TAK til TS @Skilgannon og alle jer andre for godt input.

Mvh. Nice and easy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har altid selv kondomer med og har gode erfaringer med RFSU Thin (fås i Netto).

De sidder bare super godt på mig, så følelsen er i top og ingen problemer med at de strammer eller glider af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...